Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 6 september 2015 om 02:08
zondag 6 september 2015 om 02:11
quote:Elsa schreef op 06 september 2015 @ 02:06:
en een dunne pakkerd terug voor jou. blij dat je weer terug bent Dankjewel lieverd. Xxxx ik stel het op prijs.
en een dunne pakkerd terug voor jou. blij dat je weer terug bent Dankjewel lieverd. Xxxx ik stel het op prijs.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 6 september 2015 om 02:20
zondag 6 september 2015 om 02:22
quote:Elsa schreef op 06 september 2015 @ 02:13:
vergeet niet de deuren straks goed af te sluiten, want je weet wat voor gajes er rond loopt he
ook de grendels naar boven. of beneden, ligt eraan hoe of de deur via de rechter of de linkekant opengaatIk heb mijn snuiten hier, maar dank voor de tip, ik zal voorzichtig zijn.
vergeet niet de deuren straks goed af te sluiten, want je weet wat voor gajes er rond loopt he
ook de grendels naar boven. of beneden, ligt eraan hoe of de deur via de rechter of de linkekant opengaatIk heb mijn snuiten hier, maar dank voor de tip, ik zal voorzichtig zijn.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 6 september 2015 om 02:36
zondag 6 september 2015 om 10:46
zondag 6 september 2015 om 10:50
zondag 6 september 2015 om 10:51
zondag 6 september 2015 om 10:53
quote:Solomio schreef op 06 september 2015 @ 10:50:
[...]
Ik las alleen hier terug, de 'grapjes' van Eindeloos en Elsa. En ik dacht: als je toch niet beter wist zou het best grappig zijn.Neuh, zelfs dan niet. Maar ik had net 'wees welkom' achter de rug.
[...]
Ik las alleen hier terug, de 'grapjes' van Eindeloos en Elsa. En ik dacht: als je toch niet beter wist zou het best grappig zijn.Neuh, zelfs dan niet. Maar ik had net 'wees welkom' achter de rug.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 6 september 2015 om 10:54