En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Madhe, klinkt goed! Woon zelf 10 km van m'n werk, weet errug goed hoe lang dat reizen is helaas.

Kaat, klinkt gezellig. Alleen vallen mijn vlinders tijdelijk in coma

Hoe smaakte het bananenbrood?
Hé Kaat, wat zeg je ervan om niet teveel na te denken dit weekend, maar gewoon te voelen wat je vindt? En als de vlinders weg zijn. Tja, dat kan gebeuren.

Veel plezier dit weekend.

Tbg, dus dat is 10 keer zo kort of een typo. Mag je zelf invullen ;)

Hier fladdert de boel nog enorm rond. We willen elkaar eigenlijk nú zien! Maar ja, werken is ook belangrijk. Ik baal er ook nog eens van dat ik zoveel werk heb dat het er niet in zit om vanavond met een vriendin de stad in te gaan. Was leuke afleiding geweest van het wachten op morgen.
nee bedoel 100, 10 km zou wel lekker relaxed zijn
Kaat, leuk dat het zo gezellig was! En twijfel mag, lekker even laten gebeuren en na het weekend zie je verder.

Madhe, hoe lang kennen jullie elkaar al en hoe lang gaan jullie nu met elkaar om?

Enne, Leuke Man en Poez wonen de dubbele afstand van elkaar... 200 km.
Oh Poez, je spant de kroon. 200 km is gewoon echt niet zomaar voor een avond/nacht te doen hè.

Tbg en ik vinden 100 al veel. haha

Ik ken hem pas kort, we hebben elkaar een maandje geleden ontmoet (in het echt). Daarvoor kende ik hem dus ehm, eigenlijk niet.
Wow, Madhe, das echt pas sinds kort. En dan toch al hem aan je kinderen voorstellen?

Hoe oud zijn jouw kinderen? Is de vader van je kinderen nog in beeld?
Jee Poez, 200 km. Hebben jullie er al over nagedacht hoe je dit in de toekomst op ga lossen. Kan me voorstellen dat zo'n afstand op een gegeven moment op gaat breken.

Madhe, maand is inderdaad kort. Maar als het goed voelt op dit moment is het toch ok!

Mijn werk is 100 km in noordelijke richting. TB woont 100 km noordoost. Files, 80km zones etc vind ik erger dan de afstand. Morgen weer werken, ben benieuwd of hij zich laat zien
Ja Toy, daar hebben we het wel eens zijdelings over gehad. Het is niet op te lossen. We zijn beiden onverbrekelijk verbonden aan onze woonplaats op dit moment.

Mij maakt het niet zoveel uit. Ik wil wel gaan voor een LAT/weekend relatie. Ik heb door de week mijn dingen en hij de zijne. En het weekend is voor ons.

Maar ik ben bang dat hij daar anders over denkt. Meer wil van een relatie dan dat. En dat zou wel eens het breekpunt kunnen worden in de komende weken.
Jee Poez. Lastig! Wil hij al zo snel een beslissing dan, binnen een paar weken? Lijkt me iets om toch wat langer over na te denken.

Stel dat 1 van jullie verhuist en het loopt alsnog mis. Woon je daar in een wildvreemde plaats waar je niemand kent en feitelijk niet eens wilt wonen.
quote:Poezewoes schreef op 18 september 2008 @ 21:41:

Wow, Madhe, das echt pas sinds kort. En dan toch al hem aan je kinderen voorstellen?

Hoe oud zijn jouw kinderen? Is de vader van je kinderen nog in beeld?

Ja Poez, ik weet dat het kort is. Het is ook de eerste keer dat ik iemand zo snel voorstel aan mijn kinderen. Ze gaan naar school en ik kan goed met ze in gesprek gaan over hoe of wat. Daarnaast komen er ook regelmatig "zomaar mensen" over de vloer. De vader is nog in beeld bij de kinderen, dus de meeste tijd die we samen doorbrengen is zonder de kinderen. Als het goed voelt vind ik mijn kinderen toch nog een behoorlijk essentieel onderdeel van mijn leven dat meebesluit of ik opensta voor wat het kan worden/is tussen deze leuke meneer en mij.

Poez, hoe lang ken jij leuke man eigenlijk? Ik lees dat je het hebt over een eventueel verschil in verwachtingen? Hij wil meer dan latten/weekendrelatie en jij niet? Oei.. heel veel succes.

Eigenlijk stond ik erin zoals Tbg zegt; als het nu goed voelt. En dat voelt het nog steeds. Ik weet dat het allemaal heel heftig klinkt, maar zo voelt het ook.
quote:toyboygirl schreef op 18 september 2008 @ 22:39:

Jee Poez. Lastig! Wil hij al zo snel een beslissing dan, binnen een paar weken? Lijkt me iets om toch wat langer over na te denken.

Stel dat 1 van jullie verhuist en het loopt alsnog mis. Woon je daar in een wildvreemde plaats waar je niemand kent en feitelijk niet eens wilt wonen.

Neee, dat begrijp je verkeerd! Natuurlijk gaan we op zo korte termijn geen beslissingen maken. Maar het zou wel zo kunnen wezen dat hij nu beslist dat dit nergens heen gaat, hij er geen oplossing voor ziet, en dus de hele romance afkapt voor we tot dat punt komen.

Verhuizen is voor ons beiden geen optie. Ik zou misschien wel willen, maar ik kan niet.
Madhe, ik weet nog steeds niet hoe oud je kinderen zijn.

Maar ergens doet dat er ook niet toe. Jij weet toch nog niet na een maandje, waarin je elkaar nog maar amper hebt gezien, dat dit de man voor jou is?

Het voelt nu misschien wel zo, maar de toekomst moet het toch nog maar uitwijzen. Ik vind het nogal wat, dat je kinderen al aan hem zijn voorgesteld, terwijl je eigenlijk zelf nog niet eens weet of de vlinders wel blijven....

Ik wil geen domper gooien op je geluk, maar dit vind ik echt te snel voor je kinderen. Geniet even lekker van elkaar, en als dat dan bestendig lijkt, kun je toch altijd nog je kinderen erin betrekken?
de vlindertjes sterven meestal wel ooit of gaan in coma liggen... tot dat ene kleine momentje... dat kleine/lieve gebaar... dan vliegen ze weer even rond, waarna ze weer in ruststand gaan ...
quote:Poezewoes schreef op 18 september 2008 @ 23:23:

Madhe, ik weet nog steeds niet hoe oud je kinderen zijn.

Maar ergens doet dat er ook niet toe. Jij weet toch nog niet na een maandje, waarin je elkaar nog maar amper hebt gezien, dat dit de man voor jou is?

Het voelt nu misschien wel zo, maar de toekomst moet het toch nog maar uitwijzen. Ik vind het nogal wat, dat je kinderen al aan hem zijn voorgesteld, terwijl je eigenlijk zelf nog niet eens weet of de vlinders wel blijven....

Ik wil geen domper gooien op je geluk, maar dit vind ik echt te snel voor je kinderen. Geniet even lekker van elkaar, en als dat dan bestendig lijkt, kun je toch altijd nog je kinderen erin betrekken?

Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor Poez, maar daarom heb ik hem ook niet voorgesteld als; de ware voor mij, of iets in die geest. Hij is voorgesteld als een vriend. Neemt niet weg dat het erg gezellig was. Mijn jongste is 5, mijn oudste 8.

Het is ook niet zo dat we ineens allemaal gezinsdingen gingen of willen gaan doen. Ook al klinkt het tegenstrijdig aan mijn enthousiasme, ik ben me heel bewust van mijn kinderen en stel niet zomaar iemand voor als zijnde; mijn vriend.

Voor mij was het belangrijk om gezien de vele tijd die we doorbrengen samen te weten of kinderen en vriend elkaar een beetje lagen. Want waarom meer tijd daarin stoppen als dat bij voorbaat al niet gaat werken.
Mijn vriend en ik kregen een relatie en binnen een maand woonde hij 200 km verderop in Duitsland...

Twee jaar hebben we elk weekend met de trein gereisd en toen zijn we gaan hokken. Nog steeds samen, al bijna 3 jaar, komt goed!
quote:Madhe schreef op 19 september 2008 @ 10:12:

Voor mij was het belangrijk om gezien de vele tijd die we doorbrengen samen te weten of kinderen en vriend elkaar een beetje lagen. Want waarom meer tijd daarin stoppen als dat bij voorbaat al niet gaat werken.Just my 2 cents, ik denk dat dat verstandig is. Mij lukt het niet goed om hier een balans in te vinden, dus ik scherm mijn kinderen zo ongeveer overàl van af (alsof ik zoveel date... I wish ). Maar dat heeft weer als vreemd gevolg dat àls er nu een man over de vloer komt, de spruitjes ook in opperste staat van paraatheid verkeren. En steeds weer de teleurstelling op die snoetjes... alwéér niet één die blijft om te voetballen maar alleen een pizza komt brengen
Sprank

Je kan natuurlijk ook kijken of je niet toevallig een heel lekkere pizzaknul hebt. Vinden je kinderen vast geen verkeerde keus....

Madhe, misschien staat het er wat hard hoor, en ik bemoei me te vaak met dingen die me niet aangaan. Niks van aantrekken en gewoon doen waar jij je goed bij voelt....
Poez, komt dit door je kinderen en ex dat je niet kunt verhuizen?Lijkt me tamelijk frustrerend dat jullie zover uit elkaar wonen en daar geen oplossing voor te vinden valt. Zodra je dat wilt.

Ik heb helaas geen lekkere pizzakoerier . Wel een tuinman ingehuurd voor volgende week zaterdag. Hopelijk ziet die er lekker uit , en bedenkt ie nog wat leukers dan bomen snoeien

Madhe, ik vind het hartikke goed klinken bij jullie. Wat de toekomst brengt weet niemand. Lekker genieten nu!

Poez, het staat er helemaal niet hard, maar lekker nuchter. Stel dat ik daar helemaal niet bij stil stond. Dan ging ik er nu wél over nadenken. En dat is belangrijk als er kinderen in het spel staan. Ik kan het wel hebben hoor.

Dankjewel Tbg, leuk om te lezen dat anderen het ook goed vinden klinken. Het voelt ook erg goed. Dadelijk zie ik hem weer, hij is nu weer onderweg hierheen (en mijn kinderen zijn er niet Poez hihi).

Sprank, een pizzaknul kan ook best lekker zijn. En zo niet..dan ga je toch voor de pizza!
Man oh man oh man... Sprank gaat niet voor de pizzakoerier (weten jullie wel hoe OUD ik ben ).

Maar sinds vandaag wel voor de verhuizers. Moest één en ander opgeschoven worden hier en damn wat was diè jongen lekker .

Maar goed, het staat allemaal op de plaats van besteming, so no more coca cola light breaks for Sprank.

Heerlijk weekend allemaal!
Sprank, ik heb nog wel een kast die je over mag nemen...

(Voor iemand die zanikt dat ze nooit date ben ik wel gruwelijk veeleisend. Sprank wil uit haar pumps geblazen, compleet van haar a propos door een meneer worden geschaakt. If not, jammer dan. Dan zeur ik gewoon nog een poosje. Dus beedank voor die kas, als'ie mij belt dan laat ik hem er graag omkomen )
Madhe, veel plezier!

Sprank, welk verhuisbedrijf is dat? Wil ook gaan verhuizen volgend jaar

Poez, spannend date dit weekend en zo ja, wat is het recept deze keer \\:-)//
Pannenkoeken

We gaan met vrienden en alle kinderen op stap zondag. Helaas is hij er dus maar één dagje.... Hopelijk kan hij door de week nog een avond, daar zou hij naar kijken.
400 km op en neer voor een pannenkoek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven