Advies gevraagd: Facebook.
maandag 7 september 2015 om 12:15
Vanochtend kreeg ik een melding van FB: dat ik niet mijn echte naam gebruik op FB en dat ik per direkt mijn naam moet veranderen en of ik ff m'n identiteitsbewijs wil mailen. Dat wil ik dus niet en daarom wil ik mijn FBpagina opheffen. Dat gaat dus niet omdat ik eerst mijn echte naam en identiteitsbewijs moet doorgeven. Wie weet raad? Heb FB al gemailt maar nog geen bericht terug.
maandag 7 september 2015 om 12:39
maandag 7 september 2015 om 15:04
Ik ben eens even gaan rondlezen op internet, maar blijkbaar is het nogal een moeilijk gedoe.
Je kunt weigeren een kopie van je ID op te sturen en bezwaar maken. Maar als je echt een andere naam hebt gebruikt, maak je weinig kans. Zij hebben hun eigen regels.
Ik zou even hun mail afwachten, want in de tussentijd kun je toch niets doen. Balen zeg!
Je kunt weigeren een kopie van je ID op te sturen en bezwaar maken. Maar als je echt een andere naam hebt gebruikt, maak je weinig kans. Zij hebben hun eigen regels.
Ik zou even hun mail afwachten, want in de tussentijd kun je toch niets doen. Balen zeg!
maandag 7 september 2015 om 15:07
maandag 7 september 2015 om 15:57
quote:perzika schreef op 07 september 2015 @ 15:07:
Praktische oplossing: ID photoshoppen naar nepnaam, nepnaam opgeven, account leegtrekken en facebook verwijderen?Een fake ID doorgeven lijkt me nou niet echt bijdragen aan een goede oplossing. En ik denk zo maar dat ze daar niet in gaan trappen ook.
Praktische oplossing: ID photoshoppen naar nepnaam, nepnaam opgeven, account leegtrekken en facebook verwijderen?Een fake ID doorgeven lijkt me nou niet echt bijdragen aan een goede oplossing. En ik denk zo maar dat ze daar niet in gaan trappen ook.
maandag 7 september 2015 om 16:20
maandag 7 september 2015 om 19:08
Ik heb het ook gehad omdat een extra account aan had gemaakt voor spelletjes. Dat mocht dus niet. Dat in combi met weinig ( geen) vrienden vonden ze blijkbaar niet te vertrouwen.
Ik moest me idd identificeren. Id kaart sturen kan ik me niet herrineren of dat moest. Wel telefoonnummer zodat ze konden bellen.
Ik kan wel de optie kiezen de pagina te verwijderen.
Kan er niet op inloggen dus niks eraf halen ofzo. Of identificeren of opheffen.
Op mijn andere echte account nooit gehad terwijl ik daar niet mijn echte achternaam gebruik maar een voornaam als achternaam.
Ik moest me idd identificeren. Id kaart sturen kan ik me niet herrineren of dat moest. Wel telefoonnummer zodat ze konden bellen.
Ik kan wel de optie kiezen de pagina te verwijderen.
Kan er niet op inloggen dus niks eraf halen ofzo. Of identificeren of opheffen.
Op mijn andere echte account nooit gehad terwijl ik daar niet mijn echte achternaam gebruik maar een voornaam als achternaam.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 7 september 2015 om 19:10
Dit lees ik als ik google op "FB identificatie": https://nl-nl.facebook.com/help/182439941814828
Maar als ik wil inloggen op mijn FBpagina krijg ik dit te zien: https://www.facebook.com/checkpoint/?next
Maar als ik wil inloggen op mijn FBpagina krijg ik dit te zien: https://www.facebook.com/checkpoint/?next