Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:Nouschi schreef op 05 september 2015 @ 13:38:

Nog steeds geen knop

Beste Nouschi,

Ik neem aan dat je dit probleem wat je eerder aangaf bedoeld?

Zou ik graag doen maar ik heb last van een virus en de laatste keer dat ik een bijlage verzond kon diegene in mijn mailbox. Eerst dat oplossen.

Alles klopt verder alleen de knop 'volgende' ontbreekt

"Durf het bijna niet te vragen", maar heb je het probleem met een screenshot gemaild naar ons ? (ik kan niet in de emails kijken)

Zoniet zou je alsjeblieft dat anders nog even willen doen? De TD gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag.

mvg,

Junior.
quote:Nouschi schreef op 03 september 2015 @ 23:10:

Zou ik graag doen maar ik heb last van een virus en de laatste keer dat ik een bijlage verzond kon diegene in mijn mailbox. Eerst dat oplossen.

Alles klopt verder alleen de knop 'volgende' ontbreekt
Niet geschoten is altijd mis
Dank je Bitje. Ik heb geen woorden meer om het uit te leggen.

Goed bedoeld hoor Juun daar twijfel ik niet aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als ik op de mobiele hoofdpagina ben (forum.viva.nl), naar een topic klik en dan terug 'veeg' naar de vorige pagina, kom ik steeds op een stokoude versie van diezelfde pagina uit. Verversen helpt dan wel (maar duurt lang) en de volgende keer kom ik weer op diezelfde oude versie van de pagina terug.

Dit is in safari, icm ios7
may_ka wijzigde dit bericht op 05-09-2015 22:08
Reden: Nóg duidelijker
% gewijzigd
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 05 september 2015 @ 22:07:

Als ik op de mobiele hoofdpagina ben (forum.viva.nl), naar een topic klik en dan terug 'veeg' naar de vorige pagina, kom ik steeds op een stokoude versie van diezelfde pagina uit. Verversen helpt dan wel (maar duurt lang) en de volgende keer kom ik weer op diezelfde oude versie van de pagina terug.

Dit is in safari, icm ios7Ik ook. En dan niet alleen met 'terug vegen' maar ook als ik weer op het viva-logo klik, zoals ik altijd terug ga naar de startpagina
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Beste forummers,

De community manager zal de rare tekens in de huisregels en in de FAQ aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoi,

Ben het sturen van priveberichtje krijg ik de volgende medling

Privatemessaging::create_message::double_post

Hoe kan ik dit oplossen?
quote:vlindertje_xxx schreef op 06 september 2015 @ 21:01:

Hoi,

Ben het sturen van priveberichtje krijg ik de volgende medling

Privatemessaging::create_message::double_post

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste vlindertje_xxx,

Het zou kunnen zijn dat je niet hebt ingesteld dat je PB's kan versturen of de gene die jij een PB wilt versturen heeft dit niet ingesteld.

Je kunt dit instellen door rechtsboven in de zwarte balk te klikken op het witte hoofdje. Vervolgens klik je op "mijn instellingen" daar kun je aangeven dat je PB's wilt versturen.

Mocht dit niet het probleem zijn dan zullen wij aan de TD vragen of zij kunnen uitzoeken waar het probleem ligt.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Morrigan- schreef op 04 september 2015 @ 18:30:

[...]

dat is een kwestie van een vinkje zetten bij de instellingen......

hé, wat goed, jullie hebben de instellingen aangepast, want als ik een reactie wil posten kan ik daaronder de reacties in het topic lezen!

super
Hoe lekker ik Jan Kooijman ook vind....als ik Viva-forum opstart op mijn laptop dan blijft de site laden en schiet dan door naar een lege bladzijde met alleen de advertentie voor het spierfonds. Alleen als ik tijdens het laden op het kruisje klik om het te stoppen kan ik op het forum.
.

Blijkbaar doe ik iets fout want hier ging een link plaatsen wel goed
quote:Morrigan- schreef op 06 september 2015 @ 21:31:

[...]

hé, wat goed, jullie hebben de instellingen aangepast, want als ik een reactie wil posten kan ik daaronder de reacties in het topic lezen!

super Dat was al zo, het ging erom als je iemand kwoot. Dan kan het dus nog steeds niet.
quote:misschicken schreef op 07 september 2015 @ 07:28:

Hoe lekker ik Jan Kooijman ook vind....als ik Viva-forum opstart op mijn laptop dan blijft de site laden en schiet dan door naar een lege bladzijde met alleen de advertentie voor het spierfonds. Alleen als ik tijdens het laden op het kruisje klik om het te stoppen kan ik op het forum.

Nu weer dat scherm, bij deze een screenprint.

Hoi Mod

Elke voorlaatste pagina op een topic opent bij mij niet.

Dus als een topic uit 20 pagina's bestaat dan opent 19 bij mij niet en als een topic bijvoorbeeld uit 3 pagina's bestaat opent pagina 2 niet. Niet als ik op het vakje met het (voorlaatste) pagina nummer druk, niet als ik de pijltjes terug ( <) of verder (>) gebruik en ook niet als ik het bewuste pagina nummer invoer in het vakje dat verschijnt als ik op 'ga naar pagina' druk. Gewoon niet en dat maakt een topic lastig lezen. Ik vind het inmiddels ook echt irritant omdat ik niet weet wat er al is gezegd op die voorlaatste pagina.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 september 2015 @ 20:07:

Hoi Mod

Elke voorlaatste pagina op een topic opent bij mij niet.

Dus als een topic uit 20 pagina's bestaat dan opent 19 bij mij niet en als een topic bijvoorbeeld uit 3 pagina's bestaat opent pagina 2 niet. Niet als ik op het vakje met het (voorlaatste) pagina nummer druk, niet als ik de pijltjes terug ( <) of verder (>) gebruik en ook niet als ik het bewuste pagina nummer invoer in het vakje dat verschijnt als ik op 'ga naar pagina' druk. Gewoon niet en dat maakt een topic lastig lezen. Ik vind het inmiddels ook echt irritant omdat ik niet weet wat er al is gezegd op die voorlaatste pagina.

Dat is vervelend. Op wat voor device bevind je je? En welke browser?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Laptop met Firefox.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik word niet goed van het verspringen van topics. alles blijft naar boven en beneden springen totdat alle plaatjes en reclame geladen is. Ik word er zeeziek van.

chromebook hier.
quote:Enn schreef op 07 september 2015 @ 20:31:

Laptop met Firefox.Ik ook. Hoe staat het met jouw 'volgende knop'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zeg, ben ik onzichtbaar ofzo?
Waar zit die "Volgende' knop dan Nouschi? Ik zie niks.
Ik heb alleen een "Terug Naar Boven" knop en een "Ga Naar Beneden' knop met een pijl omhoog/omlaag, rechts in het scherm.
quote:misschicken schreef op 07 september 2015 @ 07:28:

Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Helaas kunnen wij als site zijnde niets aan deze bannering doen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Enn, Nous bedoelt de 'volgende' knop zoals in dit plaatje:

Profiel, hier de mijne, dan alle berichten. Dan zie je rechtsboven 'volgende', Nous schijnt het niet te hebben

Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 07 september 2015 @ 21:09:

[...]

Ik ook. Hoe staat het met jouw 'volgende knop'

Ik zou je graag helpen, maar zoals gezegd heb ik dan echt een screenshot van je nodig. Tot ik deze van je hebt ontvangen kan ik helaas niets voor je doen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 07 september 2015 @ 22:06:

[...]

Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is. Helaas kunnen wij als site zijnde niets aan deze bannering doen.

Groet,

Sanne

CM VIVADus als je bezoekers daardoor niet op het forum kunnen komen, maakt dat niet uit? Vage shit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven