Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 9 september 2015 om 13:11
quote:Synapse schreef op 09 september 2015 @ 11:31:
[...]
Ik ben nieuw en wil hier meeschrijven op aanraden van een vriendin. Dus kijk ik rond en lees overal berichten. Maar ik schrok echt van de dingen die in dat topic en ook in andere topics geschreven worden. Dat vind ik echt heel erg.
Dus die topics ga ik gelijk al overslaan.Dan heb je vast een héul goeie vriendin. Ik zoek nog naar de gepaste smilie.....
[...]
Ik ben nieuw en wil hier meeschrijven op aanraden van een vriendin. Dus kijk ik rond en lees overal berichten. Maar ik schrok echt van de dingen die in dat topic en ook in andere topics geschreven worden. Dat vind ik echt heel erg.
Dus die topics ga ik gelijk al overslaan.Dan heb je vast een héul goeie vriendin. Ik zoek nog naar de gepaste smilie.....
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 9 september 2015 om 20:26
woensdag 9 september 2015 om 20:31
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 september 2015 @ 20:30:
[...]
Nou, jou had ik nou niet direct in gedachten toen ik die post schreef .Nee, ik wek graag de indruk dat ik een heel zwaar leven heb, maar in feite heb ik doorlopend vakantie hoor.
[...]
Nou, jou had ik nou niet direct in gedachten toen ik die post schreef .Nee, ik wek graag de indruk dat ik een heel zwaar leven heb, maar in feite heb ik doorlopend vakantie hoor.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 9 september 2015 om 21:22
woensdag 9 september 2015 om 21:22
quote:Lady-Voldemort schreef op 09 september 2015 @ 20:33:
[...]
Zo zie je maar weer, je moet niet alles geloven wat er op het internet staat
Ik zal het help-solo-aan-kaartjes-voor-de-efteling-voor-haar-en-kinderen-want-dat-vinden-ze-allemaal-zo-leuk geld dat ik achter de schermen heb aan iedereen terugstorten. Je kunt je donatie dus snel terug verwachten.
Ik help natuurlijk alleen mensen die het echt zwaar hebben, geen vakantiegangers.
[...]
Zo zie je maar weer, je moet niet alles geloven wat er op het internet staat
Ik zal het help-solo-aan-kaartjes-voor-de-efteling-voor-haar-en-kinderen-want-dat-vinden-ze-allemaal-zo-leuk geld dat ik achter de schermen heb aan iedereen terugstorten. Je kunt je donatie dus snel terug verwachten.
Ik help natuurlijk alleen mensen die het echt zwaar hebben, geen vakantiegangers.
woensdag 9 september 2015 om 21:23
quote:SuzanneSuus schreef op 09 september 2015 @ 21:22:
[...]
Precies, voor de 2de keer vandaag.
Hoe kom je in hemelnaam aan die grote " zoals miss missie kan in haar posts? Dat wil ik ook2 schermen open, 1 op reactievenster en op andere scherm omstebeurt reacties quoten en plakken in je tweede scherm?
[...]
Precies, voor de 2de keer vandaag.
Hoe kom je in hemelnaam aan die grote " zoals miss missie kan in haar posts? Dat wil ik ook2 schermen open, 1 op reactievenster en op andere scherm omstebeurt reacties quoten en plakken in je tweede scherm?
woensdag 9 september 2015 om 21:23
quote:Amaqanda schreef op 09 september 2015 @ 21:22:
[...]
Ik help natuurlijk alleen mensen die het echt zwaar hebben, geen vakantiegangers.Ook suf, Solo heeft juist de tijd om door de weeks te gaan.
[...]
Ik help natuurlijk alleen mensen die het echt zwaar hebben, geen vakantiegangers.Ook suf, Solo heeft juist de tijd om door de weeks te gaan.
woensdag 9 september 2015 om 21:33
woensdag 9 september 2015 om 21:37
quote:fietsie schreef op 09 september 2015 @ 21:33:
[...]
Of je typt [qoute] tekst [/qoute] en als je dan quote goed schrijft gebeurt er dit
[...]
Dan krijg je de nicks die het oorspronkelijke bericht getypt hebben er niet bij. Dan is het zo onoverzichtelijk en je moet evengoed alle berichten af die je wil quoten om ze te kopieëren. Dan ben je net zo lang bezig...
[...]
Of je typt [qoute] tekst [/qoute] en als je dan quote goed schrijft gebeurt er dit
[...]
Dan krijg je de nicks die het oorspronkelijke bericht getypt hebben er niet bij. Dan is het zo onoverzichtelijk en je moet evengoed alle berichten af die je wil quoten om ze te kopieëren. Dan ben je net zo lang bezig...
woensdag 9 september 2015 om 21:40
quote:Amaqanda schreef op 09 september 2015 @ 21:37:
[...]
Dan krijg je de nicks die het oorspronkelijke bericht getypt hebben er niet bij. Dan is het zo onoverzichtelijk en je moet evengoed alle berichten af die je wil quoten om ze te kopieëren. Dan ben je net zo lang bezig...Klopt, doe ik ook vaak, maar als ik een zin uit de OP wil qouten dan doe ik het zo.
[...]
Dan krijg je de nicks die het oorspronkelijke bericht getypt hebben er niet bij. Dan is het zo onoverzichtelijk en je moet evengoed alle berichten af die je wil quoten om ze te kopieëren. Dan ben je net zo lang bezig...Klopt, doe ik ook vaak, maar als ik een zin uit de OP wil qouten dan doe ik het zo.