Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 23:03:

[...]

Waarom moet de kwark nog dikker? En waarom eet je 200%?

Als je wilt dat 40% van je voeding proteine is, dan krijg je met dit schema toch teveel binnen?Voor de vulling. En zo krijg ik op dagen dat ik weinig tijd heb om s avonds te eten toch groenten binnen. En wat bedoel je met 200%?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 08 september 2015 @ 23:12:

[...]

Voor de vulling. En zo krijg ik op dagen dat ik weinig tijd heb om s avonds te eten toch groenten binnen. En wat bedoel je met 200%?Je kan toch nooit meer eten dan 100%? Hoeveel van die 100% is dan eiwit?
quote:fietsie schreef op 08 september 2015 @ 23:06:

Wie is Joost Zwagerman?Bekende volkszanger
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 23:13:

[...]

Je kan toch nooit meer eten dan 100%? Hoeveel van die 100% is dan eiwit?O wacht ff. Nee ik bedoel 110% van wat ik aan Kh moet eten ( dus net iets teveel) en 90% van wat ik aan proteine moest eten. Dus net iets te weinig.
Zeer verdrietig.
quote:hatsetats schreef op 08 september 2015 @ 23:15:

[...]

O wacht ff. Nee ik bedoel 110% van wat ik aan Kh moet eten ( dus net iets teveel) en 90% van wat ik aan proteine moest eten. Dus net iets te weinig.ach joh, die 10% is niks.
Meh. Zelfmoord maakt me altijd verdrietig. De wanhoop die hij gehad moet hebben.
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 23:18:

[...]

ach joh, die 10% is niks.Weet ik. Maar vaker red ik het de 75%. Dus dan gaat er weer een bak gr yoghurt in
Gatverdamme, wat een misselijkmakende teneur weer op de actueelpijlers.

Vader is weer een onverantwoordelijke handophouder die het leven van zijn kinderen in de waagschaal stelde om op kosten van de belastingbetaler nieuwe tanden te komen halen, het vluchtelingenvolk is grotendeels gespuis dat Europese vrouwen komt verkrachten, heel Lesbos plundert en zijn spreekwoordelijke gat afveegt met aangeboden voedselpakketten en dè foto is een gemaniplueerde propoganda-techniek ('de perfecte setting!').

En in een van de topics werd vervolgens, naar aanleiding van de beelden van die arme mevrouw die zo verzwakt was dat ze geen borstvoeding meer kon geven, met droge ogen gezegd 'dat het wel lekker makkelijk is om één zo'n beeld te nemen en dan te doen alsof ze allemaal zo (zielig) zijn'. .

Bleggggggggh.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Broedkippetje schreef op 09 september 2015 @ 00:23:

Vader is weer een onverantwoordelijke handophouder die het leven van zijn kinderen in de waagschaal stelde om op kosten van de belastingbetaler nieuwe tanden te komen halen, het vluchtelingenvolk is grotendeels gespuis dat Europese vrouwen komt verkrachten, heel Lesbos plundert en zijn spreekwoordelijke gat afveegt met aangeboden voedselpakketten en dè foto is een gemaniplueerde propoganda-techniek ('de perfecte setting!').

En in een van de topics werd vervolgens, naar aanleiding van de beelden van die arme mevrouw die zo verzwakt was dat ze geen borstvoeding meer kon geven, met droge ogen gezegd 'dat het wel lekker makkelijk is om één zo'n beeld te nemen en dan te doen alsof ze allemaal zo (zielig) zijn'. .

Bleggggggggh.

Afschuwelijk.

Ik hou me er maar weer eens verre van.

RIP Joost.
Joost Zwagerman
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 23:14:

[...]

Bekende volkszangerVerschrikkelijk. Ik ken Joost Zwagerman alleen van DWDD, als schrijver en kunstliefhebber. Wist niet dat hij ook bekende volkszanger was.
LOEP ME MAAR aub.
quote:barbaracartland schreef op 08 september 2015 @ 23:19:

Meh. Zelfmoord maakt me altijd verdrietig. De wanhoop die hij gehad moet hebben.Mij ook. Afgelopen dagen deed A.Meijer ook al aan zelfmoord. Verschrikkelijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 09 september 2015 @ 08:32:

[...]

Verschrikkelijk. Ik ken Joost Zwagerman alleen van DWDD, als schrijver en kunstliefhebber. Wist niet dat hij ook bekende volkszanger was.Ken je zijn hit 'Kennis is Geluk' niet?
Of deze

Mijn buitenvrouw, mijn buitenvrouw

Waar ik zo vreselijk veel van hou
Je bent zelf een theepot
nare berichten. ook van die Ariane.

vreselijk als mensen zo diep zitten dat ze dat nog als enige juiste weg zien
Je wil gewoon dat het ophoud, als je elke keer weer depressief word is het soms gewoon teveel. Niet tegen op te vechten.

En dat is echt vreselijk.
Vreselijk 'nieuws'
quote:missie_m schreef op 09 september 2015 @ 08:32:

[...]

Verschrikkelijk. Ik ken Joost Zwagerman alleen van DWDD, als schrijver en kunstliefhebber. Wist niet dat hij ook bekende volkszanger was.Was hij ook niet.!
quote:Broedkippetje schreef op 09 september 2015 @ 00:23:

Bleggggggggh.

Ik ben nieuw en wil hier meeschrijven op aanraden van een vriendin. Dus kijk ik rond en lees overal berichten. Maar ik schrok echt van de dingen die in dat topic en ook in andere topics geschreven worden. Dat vind ik echt heel erg.

Dus die topics ga ik gelijk al overslaan.
quote:Synapse schreef op 09 september 2015 @ 11:31:

[...]

Ik ben nieuw en wil hier meeschrijven op aanraden van een vriendin. Dus kijk ik rond en lees overal berichten. Maar ik schrok echt van de dingen die in dat topic en ook in andere topics geschreven worden. Dat vind ik echt heel erg.

Dus die topics ga ik gelijk al overslaan.Jammer. Het is juist nodig dat er wat meer zinnige dingen worden gezegd.
quote:rosemetijs schreef op 09 september 2015 @ 10:39:

[...]

Was hij ook niet.!Niet? Nou zeg, ik las het net op internet, dan is het toch zo?
Je bent zelf een theepot
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 september 2015 @ 23:14:

[...]

Bekende volkszangerquote:missie_m schreef op 09 september 2015 @ 08:32:

[...]

Verschrikkelijk. Ik ken Joost Zwagerman alleen van DWDD, als schrijver en kunstliefhebber. Wist niet dat hij ook bekende volkszanger was.quote:yette schreef op 09 september 2015 @ 09:27:

[...]

Ken je zijn hit 'Kennis is Geluk' niet?quote:hatsetats schreef op 09 september 2015 @ 09:39:

Of deze

Mijn buitenvrouw, mijn buitenvrouw

Waar ik zo vreselijk veel van houquote:SuzanneSuus schreef op 09 september 2015 @ 09:39:

quote:rosemetijs schreef op 09 september 2015 @ 10:39:

[...]

Was hij ook niet.!quote:SuzanneSuus schreef op 09 september 2015 @ 12:54:

[...]

Niet? Nou zeg, ik las het net op internet, dan is het toch zo?Dank je Rosemetijs. Ik had er ook nog nooit van gehoord. De titels van de boeken ken ik wel.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven