zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Ik heb het ook ergens gelezen. Omdat door het klaarkomen de vagina samentrekt en daardoor het sperma meer naar binnen wordt getrokken ofzo...

geen idee of het echt zo werkt natuurlijk.

@ Koe: lastig joh dat jullie 's avonds moeten vergarderen. Daar zou ik nou helemaal geen zin in hebben. Ik trek het nauwelijks overdag ;)

Ik heb laatst ook voor een steek gevoeld toen ik iets las over een eerste echo... raar maar waar... ;)
Knappekloon, had gisteren een mooie reactie geplaatst, maar is niet geplaatst zo te zien! Ik heb het inderdaad ook wel gehoord, maar of het ook werkt? Heeft met samentrekking van de baarmoeder te maken inderdaad. Ik zou zeggen, proberen tegelijk klaar te komen en dan mag je als je zwanger wordt dan, concluderen dat het bij jullie wel gewerkt heeft.

Succes ermee en vooral blijven genieten van seks, kwartier met de benen omhoog fietsen met kussen onder je billen schijnt ook effect te hebben dat het zaad dieper naar binnen kan, maar je moet het echt op het juiste moment doen, anders heeft niks effect. Nogmaals lekker seksen en genieten van elkaar, ik blijf duimen.
Knappekloon, had gisteren een mooie reactie geplaatst, maar is niet geplaatst zo te zien! Ik heb het inderdaad ook wel gehoord, maar of het ook werkt? Heeft met samentrekking van de baarmoeder te maken inderdaad. Ik zou zeggen, proberen tegelijk klaar te komen en dan mag je als je zwanger wordt dan, concluderen dat het bij jullie wel gewerkt heeft.

Succes ermee en vooral blijven genieten van seks, kwartier met de benen omhoog fietsen met kussen onder je billen schijnt ook effect te hebben dat het zaad dieper naar binnen kan, maar je moet het echt op het juiste moment doen, anders heeft niks effect. Nogmaals lekker seksen en genieten van elkaar, ik blijf duimen.
haha eerst is je reactie niet geplaatst en nu maar liefst 2 keer haha!

ik bedoelde van dat klaarkomen eigenlijk of het erg is als het niet gebeurd, of dat je kans om zwanger te worden tegenhoudt ofzo.. aangezien ik nooit dan op t goede tijdstip klaarkom...?
KK, geen idee joh of dat erg is, er zijn ook wel vrouwen die niet klaarkomen en toch zwanger zijn dusse tja... je moet gewoon weg geluk hebben en het op het juiste tijdstip doen.. maar goed de kans is maar 15% per maand, dusse eigenlijk erg klein he!!!! Succes meid.... lekker van de sex blijven genieten, enne ik blijf duimen!!!

Zo net weer thuis van de vergadering, was weer enorm boeiend {NOT} 't was de moeite niet waard om er heen te rijden.. moet ook nog dik 20 min rijden voor deze flauwekul..... maar goed hebben het weer gehad.......... nu lekker weekend!!

Morgen ochtend fysio en controle bij de ha.. maar voel me super en voel 't kindje erg goed, afgelopen nacht 4x wakker geworden van het geschop ...................... lekker druk ding dus haha!!

groetjes Koe
wat leuk koe,

lijkt mij een zo'n geweldige ervaring als je iets voelt schoppen..

jouw buik begint waarschijnlijk ook aardig groot te worden, of niet?
en een hel goede morgen deze morgen!

@KK het klopt wel, ik ben nl 2 keer op die manier zeer snel zwanger geworden, met Mayte eerst niet gedaan, het vrijen zonder condoom was spannend genoeg, mar toen ik dus ook iets dergelijks had gelezen, de proef op de som genomen en stjakkaaaaaaa hartstikke zwanger. Nu ook weer. Nuwil ik neit zeggen dat dit voor iedereen zo werkt, maar het heeft hier ws voor het juiste goede zetje gewerkt en tis dan wel handig om tegelijkertijd klaar te komen (ff oefenen en dan is het en ontzettend lekker en het heeft wellicht nog nut enzo ook!)

En verder gaat hier alles helemaal goed, afgelopen woensdga jarig geweest (ben heeeeeel oud!) en en en en en ben door m'n lieffie te huwelijk gevraagd! (eindelijk maar dan toch) helemaal officieel m'n vaderr om m'n hand gevraagd en zo (stiekem achter m'n rug om) en op z'n knieen met een ring! Waaaaaaha helemaal hoteldebotel. En de datum wordt erngens in 2010 (nog ff sparen want willen groot feest geven en ik wil niet zwanger trouwen)

En we hebben gisterne de 20 weken echo gehad! Alles is helemaal dikke prima in orde en zo voor het oog niks abnormaals te zien. Helaas weten we niet wat het is, want bijn "verloofde" (hihihihih) wilde het niet weten en is dan een echte grunniger, nl een enorme stijfkop die niet om te kletsen is(heb echt alles uit de kast gehaald, maar niks hoor)

dus, nog even 20 weekjes wachten voordat het definitieve resultaat te bewonderen is (grmpf)
KK, ja hoor buikje begint goed te groeien...... ja bijzonder hoor om het kindje te voelen, geniet er volop van!!

Ringel, hey gefeliciteerd wat super leuk voor jullie zeg, geweldig!!.. echt toppie!!

wat jammer zeg dat hij't niet wilde weten zit je nog langer in spanning....... heb je zelf enig idee wat het word??

Wel mooi dat alles is orde is met de kleine..geniet er lekker van ! Voel jij het ook al schoppen?? ik erg duidelijk...SUPER!!

Kom net bij de ha weg.. bloeddruk 120/70 {keurig} enne een kg afgevallen met de vorige x { had ik niet verwacht!!} en verder alles top!! Hartje ff horen kloppen was super........ tranen in mijn ogen als ik dat hoor, zo bijzonder en zo mooi!! geweldig!!

G ff wat eten en vanmiddag naar een vriendin toe, gezellig kletsen en thee drinken!! vanavond verjaardag vna mijn schoonzussie..........dames gaan jullie nog leuke dingen doen van het weekend??...

Groetjes Koe..
Ringel wat leuk, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

is hij echt voor je op de knieen gegaan enzo????

ik ga eerst werken, zaterdagavond ga ik naar een verjaardag, daarna ga ik stappen... ben de bob, dus wordt geen wijntjes drinken enzo
Ringel wat gaaf!! Gefeliciteerd! Geweldig dat hij het echt helemaal officieel heeft gedaan! En natuurlijk geweldig dat jullie echo helemala goed is! Wat een opluchting he. Nu weet je wat zekerder dat jullie een gezond kindje gaan krijgen! Fijn! Wel jammer dat je het niet 'mag' weten. hihi... lekker zo een koppige man!

En Koe, ook fijn dat alles in orde is. Ook je bloeddruk helemaal goed! Netjes. Lijkt mij zo bijzonder om die kleine te kunnen voelen en het hartje te horen. *zwijmel zucht*

Trouwens, ik bedenk me net dat als jij in het dorp woont waarvan ik denk dat je woont, ken ik je ha. (tenminste zijn dochter was een vriendin van mij) Dan zou het wel weer een hele kleine wereld zijn.

Ik ga vanavond lekker samen met onze vriendengroep eten in Nijmegen. Altijd heel leuk en gezellig. En morgen naar vrienden en zondag komen mijn schoonouders voor een brunch. En natuurlijk heeeel veeeeel seksen!! Ik zit midden in mijn vruchtbare periode. Jeej! Niet geheel vervelend zeg maar

En ik wil deze maand echt zwanger worden, dus we doen het lekker vaak! hihi...
Hoi,

Ringel van harte, leuk zo'n aanzoek

Knappekloon, gewoon oefenen op het gelijk klaarkomen dan, maar kan ook wel zonder tegelijk klaarkomen, ik geloof niet dat ik bij beide zwangerschappen tegelijk met mijn man ben klaargekomen, maar weet het niet zeker. Gebeurd soms wel en soms niet, kan er dus niks over zeggen.

Koe, fijn dat alles goed was.

Wij vanmorgen nieuwe auto gehaald, wat een bak!! Zondag er voor het eerst in rijden, kom ik bij je voor de deur langs Ringel, vriendin haar dochter wordt 5!

Krijg zo kraamvisite van moeder en zusje van Arjen Robben. Zusje zat bij mij in de turnselectie en haar moeder gaf ons les. Ik heb zelfs nog op Arjen en zijn zusje opgepast. Grappig ik ken ze sinds hij 5 jaar oud was ofzo, misschien nog wel jonger. Heb ook nog kleutergymnastiek en jongentjesgymnastiek aan hem geven. Nu is hij toch wel een goede voetballer(zonder zijn blessures)

Groetjes Ukkie
Ik had een flinke reactie gemaakt voor het gedoe van vorige week, maar ja, das wel heel erg mosterd. Ik zal het niet oprakelen.

Nou ja, 1 dingetje dan: Ringel: het was een fijne post om te lezen en ga vooral zo door! En fijn dat je bent gebleven! En gefeliciteerd met je aanzoek! En goed om te horen dat je echo ok was!
Aapje, dat zal best eens kunnen maar hij is nu met pensioen, heb nu een vrouw als ha, maar die is daar al jaren in dienst... ook al een oudere vrouw maar super lief!! maaruh zal wel toevallig zijn zeg... ha ha!

Ukkie, ben benieuwd naar de auto..... zie hem vast volgende wk wel... en jaaaaaaaaaa maandag ben je er weer, gezellig!! gezellig samen pauzeren!!! Hoe is het met mijn 2 kanjers......

zal zo ff eten maken, vanavond verjaardag!!

Fijn weekend dames............
koe veel plezier op de verjaardag vanavond,.

ik moet nog tot 9 uur werken... bleehhh

zo maar even pizzaatje bestellen....mmm
kk, werkse en eet smakelijk!!
@ukkie toeter maar even! kom ik met m' slaaphoofd wel ff uit het raam naar de nieuwe auto koekeloeren.

@koe, ik voel ukkepuk regelamtig wriemelen en bewegen en dat voelt toch wel erg grappig, soms kietelt het zelfs een beetje. maar het kan straks ook wel erg pijn doen, heb met Mayte gewoon een par dagen een blauwe plek op m'n buik gehad vanwege een trap die ze me gaf.

@rest vrijse in de vruchtbare periode, ga naar bed, Lief zit een film te kijken die ik niet bijster interessant vindt, morgen een bruiloft in verweggistan (voor ons dan, bij Haarlem in de buurt) en heb de afgelopen nacht ook niet denderend geslapen.
Goedemorgen allemaal

vandaag weer aan het werk, vanavond een verjaardag, daarna naar een cafe

jaja heb een drukke dag voor de boeg.

ik hoop alleen wel dat er wat meer klanten binnen komen anders duurt de dag zo lang he.

verder zit ik nu nog niet in mijn vruchtbare periode, vanaf volgende week zaterdag wel...

mijn spannende stringetjes enzo heb ik al klaar liggen whahaha
ringel, veel plezier op de bruiloft, idd erg ver weg van ons!! zlefs blauwe plekken?? tsjonge, nou ben benieuwd wat me te wachten staat.......

KK, werkse vandaag!! Waar werk je eigenlijk??enne succes met sexen he..ik duim voor je!!

Ik ga straks met mijn schoonzussie ff shoppen, heb een wipstoel en campingbedje gezien van winnie the pooh, die wil ik graag en zijn nu in de aanbieding, dusse daar moet ik dan maar ff naar toe........

vanavond heerlijk lang uit op de bank, niks doen!! verder een rustig dagje vandaag, wil strakies nog ff boven opruimen en afstoffen.....en verder niet zoveel op de planning!!
ik werk bij een mobiele telefoonwinkel...
heb een wipstoel gekocht.........helemaal gelukkig!! van winnie the pooh!! mijn mannetje vond het gelukkig ook mooi
rustig hier vandaag.................... ik heb eigenlijk ook niks te melden!! gaan zo op verjaardag!

Tot morgen Ukkie.. gezellig dat je weer terug bent!!
jammer he dat het hiet steeds rustiger wordt...

ik had gisteravond een verjaardag, daarna zijn we nog een cafe in geweest,

maar omdat ik gister ook vroeg op moest om te werken, heb ik veel te lang mijn lenzen ingehad waardoor ik nu 2 dikke rode ogen heb:-(

dus ik ben blij dat ik nog niet in mijn vruchtbare periode zit, want er aantrekkelijk zie ik er nu niet uit...

net wakker, wasjes doen, schoonmaken... heel saai
ola meiden,

Hier een heel druk weekend gehad... vanaf vrijdag al in touw en nu zijn net mijn schoonouders weer richting huis vertrokken. Ik ben blij dat ik even geen mensen om me heen heb! Eindelijk weer alleen met mijn vent.

Hihi, schoonouders waren vanochtend wat te vroeg hier, terwijl ze eigenlijk altijd net iets te laat komen. Dus wij waren net nog aan het genieten van elkaar zonder visite (sex dus..) toen de bel ging.. Hihi.. ik voelde me weer helemaal 16 ofzo.

Altijd een leuk begin van zo een dag!

Nu lekker op de bank ploffen en niets meer doen!
aapje ik doe met je mee.

nog effe mijn mail checken, verder ga ik ook lekker bank hangen...
koe foto??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven