Naam kledinglijn!
donderdag 10 september 2015 om 19:14
Lieve mensen,
Ik probeer het maar even hier en ik hoop dat jullie een beetje lief voor mij zullen zijn.
Ik ben bezig om een kinderkledinglijn op te zetten. Mijn ontwerpen zijn al naar een technische tekenaar, dus het gaat stiekem al heel snel.
Het wordt denk ik ook langzaam tijd om mij te gaan inschrijven bij de kvk. Maar daarvoor heb ik een naam nodig! En ik heb serieus waar geen idee..
Klinkt helemaal niet creatief en totaal niet veelbelovend ( I know..), maar een naam is zo belangrijk dat ik het wel echt goed en pakkend wil hebben.
Het worden zwart/witte kleding voor kinderen. Dat is ook waar ik om bekend moet gaan staan. En ik ben daarom ook opzoek naar een naam waar dit in duidelijk naar voren komt. Als het kan een Engelse naam, of een naam dat internationaal uit te spreken is.
Wie o wie zou mij kunnen helpen?
Ik probeer het maar even hier en ik hoop dat jullie een beetje lief voor mij zullen zijn.
Ik ben bezig om een kinderkledinglijn op te zetten. Mijn ontwerpen zijn al naar een technische tekenaar, dus het gaat stiekem al heel snel.
Het wordt denk ik ook langzaam tijd om mij te gaan inschrijven bij de kvk. Maar daarvoor heb ik een naam nodig! En ik heb serieus waar geen idee..
Klinkt helemaal niet creatief en totaal niet veelbelovend ( I know..), maar een naam is zo belangrijk dat ik het wel echt goed en pakkend wil hebben.
Het worden zwart/witte kleding voor kinderen. Dat is ook waar ik om bekend moet gaan staan. En ik ben daarom ook opzoek naar een naam waar dit in duidelijk naar voren komt. Als het kan een Engelse naam, of een naam dat internationaal uit te spreken is.
Wie o wie zou mij kunnen helpen?
donderdag 10 september 2015 om 21:43
Gezien je prijzen zit je voor kinderkleding in het middensegment. Je maakt jongens en meisjeskleding? Welke leeftijden? Ik zou voor een korte internationale naam kiezen.
Chess
Checkmate
Night 'n Day
Snow 'n Ink
Abstract
Faded
Chess
Checkmate
Night 'n Day
Snow 'n Ink
Abstract
Faded
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 10 september 2015 om 22:03
quote:SweetFirefly schreef op 10 september 2015 @ 21:43:
Gezien je prijzen zit je voor kinderkleding in het middensegment. Je maakt jongens en meisjeskleding? Welke leeftijden? Ik zou voor een korte internationale naam kiezen.
Chess
Checkmate
Night 'n Day
Snow 'n Ink
Abstract
Faded
Ja, precies. Mijn eerste ontwerpen zijn unisex, maar misschien zal daar in de toekomst wel verandering in komen.
Maten 50-104 oftewel 0-4 jaar.
Ik heb denk ik al wel een naam maar durf het niet zo goed te zeggen.. Straks ben ik 'm kwijt!
Chess
Checkmate
Night 'n Day
Snow 'n Ink
Abstract
Faded
Ja, precies. Mijn eerste ontwerpen zijn unisex, maar misschien zal daar in de toekomst wel verandering in komen.
Maten 50-104 oftewel 0-4 jaar.
Ik heb denk ik al wel een naam maar durf het niet zo goed te zeggen.. Straks ben ik 'm kwijt!
donderdag 10 september 2015 om 22:15
Laat het maar weten als je het officieel vast hebt staan...
Dan kunnen we nog zien wat het geworden is
Heel veel succes alvast met je kinderkledinlijn!
A, ik weet nog een naam: Dobbelsteen en in 't engels dan: Dice (klinkt in 't engels niet perse heel mooi, maar misschien vind jij dat wel)
Of dan iets van: Roll the dice tja, lastig.
A, ik weet nog een naam: Dobbelsteen en in 't engels dan: Dice (klinkt in 't engels niet perse heel mooi, maar misschien vind jij dat wel)
donderdag 10 september 2015 om 22:44
quote:meid-27 schreef op 10 september 2015 @ 22:15:
Oh wauw!!! Je laat me nu wel echt heel erg twijfelen zeg!! Dice is wel heel erg tof.
Simpel, maar wel echt mijn smaak.
Oei, wordt lastig.. haha!
Oh wauw!!! Je laat me nu wel echt heel erg twijfelen zeg!! Dice is wel heel erg tof.
Simpel, maar wel echt mijn smaak.
Oei, wordt lastig.. haha!
vrijdag 11 september 2015 om 09:34
quote:Wikka schreef op 11 september 2015 @ 07:03:
Black&White
Maar zwart-witte kleding voor kinderen?!
Nou heb ik met oudere kinderen geen ervaring, die vinden het misschien leuk.
Bij heel jonge kinderen vind ik zwart absoluut niet staan, en wit eigenlijk ook niet zo.
Mijn kind wil zelf nu geen wit dragen, heeft een voorkeur voor felle kleuren.
Laat kinderen toch lekker vrolijke kleuren dragen!
Het is al zo moeilijk om jongenskleding in leuke kleuren te vinden...
Klopt. En gelukkig is er ook voor de mensen/kinderen die graag felgekleurde kleding willen genoeg aan bod!
Ik ben er zelf totaal niet van en ik weet dat ik niet de enige ben. Zwart wit vind ik prachtig. En mocht het niet aan slaan, dan heb ik het of niet goed genoeg aangepakt of slaat het inderdaad niet aan. Maar dat is het risico van het vak!
Black&White
Maar zwart-witte kleding voor kinderen?!
Nou heb ik met oudere kinderen geen ervaring, die vinden het misschien leuk.
Bij heel jonge kinderen vind ik zwart absoluut niet staan, en wit eigenlijk ook niet zo.
Mijn kind wil zelf nu geen wit dragen, heeft een voorkeur voor felle kleuren.
Laat kinderen toch lekker vrolijke kleuren dragen!
Het is al zo moeilijk om jongenskleding in leuke kleuren te vinden...
Klopt. En gelukkig is er ook voor de mensen/kinderen die graag felgekleurde kleding willen genoeg aan bod!
Ik ben er zelf totaal niet van en ik weet dat ik niet de enige ben. Zwart wit vind ik prachtig. En mocht het niet aan slaan, dan heb ik het of niet goed genoeg aangepakt of slaat het inderdaad niet aan. Maar dat is het risico van het vak!
vrijdag 11 september 2015 om 10:21
http://www.blackandwhitemode.nl/
Die naam kun je voor kleding dus vergeten is er al in kleding ook al is het dameskleding.
Die naam kun je voor kleding dus vergeten is er al in kleding ook al is het dameskleding.
vrijdag 11 september 2015 om 10:30
Ik zou kiezen voor een algemenere bedrijfsnaam (bijv 4stars inderdaad) en dan je handelsnaam een zwart/witte naam geven. Want nu is het hip, die zwart/witte kleding, maar over een poosje misschien echt gedateerd. En dan ga je andere hippe stofjes gebruiken voor je ontwerpen. Beetje vervelend dat je dan een naam hebt die niet meer bij die nieuwe kledinglijn past...