Jongensnamen topic
donderdag 10 september 2015 om 21:16
quote:NYC schreef op 10 september 2015 @ 21:03:
Ik ben de komende week trouwens even weg. Misschien wel online maar kan niet aan mijn lijstjes werken. Over een weekje laat ik dus in 1 keer 32 namen uit de lijst vallen en wat er dan nog in staat... is mijn top 100!
Ga je met vakantie?
Iig even vol spanning een weekje wachten dus
Ik ben de komende week trouwens even weg. Misschien wel online maar kan niet aan mijn lijstjes werken. Over een weekje laat ik dus in 1 keer 32 namen uit de lijst vallen en wat er dan nog in staat... is mijn top 100!
Ga je met vakantie?
Iig even vol spanning een weekje wachten dus
vrijdag 11 september 2015 om 12:24
Hele fijne vakantie, NYC.
Wolkje, na de namen in engels-amerikaanse stijl hier ook nog wat namen die ik vind passen 'in de stijl van' Julian of Florian:
Thijs
Daniël
Timo
Casper
Oscar
Bram
Jurgen
Bastiaan
Ruben
Aron
Thijmen
Boris
Daan
Lennard
Mathijs
Thomas
Tobias
Mathias
Pepijn
Nolan
Sven
Stijn
Stef
Wolkje, na de namen in engels-amerikaanse stijl hier ook nog wat namen die ik vind passen 'in de stijl van' Julian of Florian:
Thijs
Daniël
Timo
Casper
Oscar
Bram
Jurgen
Bastiaan
Ruben
Aron
Thijmen
Boris
Daan
Lennard
Mathijs
Thomas
Tobias
Mathias
Pepijn
Nolan
Sven
Stijn
Stef
vrijdag 11 september 2015 om 18:52
Ik ben 14 weken zwanger dus we hebben nog geen idee of we een jongen of een meisje krijgen maar een meisjesnaam weten we al. Jongensnamen vinden we een stuk lastiger. We zitten nu op:
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Weten jullie misschien nog andere namen in deze trant? Zelf vind ik namen als Niels en Jasper en Tim ook erg leuk maar dat vindt manlief niks en hij vindt Henk en Piet mooi maar dat vind ik niks..
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Weten jullie misschien nog andere namen in deze trant? Zelf vind ik namen als Niels en Jasper en Tim ook erg leuk maar dat vindt manlief niks en hij vindt Henk en Piet mooi maar dat vind ik niks..
vrijdag 11 september 2015 om 19:33
Happyapple, Henk en Piet? Dan vind ij het knap dat jullie al een lijstje hebben kunnen maken, waarin jullie tot elkaar zijn gekomen. Misschien oud-hollands dat nu ook weer vaker voorkomt? Bijv. Teun, Rein, Cas.
Of:
Koen
Niek
Erik
Boris
Guus
Onno
Chris
Bart
Simon
Sander
Edwin
Loek
Stan
Gust
Kurt
Martijn
Thijs
Ralf
Rolf
Nout
Sjuul
William
Niek
Of:
Koen
Niek
Erik
Boris
Guus
Onno
Chris
Bart
Simon
Sander
Edwin
Loek
Stan
Gust
Kurt
Martijn
Thijs
Ralf
Rolf
Nout
Sjuul
William
Niek
vrijdag 11 september 2015 om 19:52
quote:happyapple schreef op 11 september 2015 @ 18:52:
maar dat vindt manlief niks en hij vindt Henk en Piet mooi maar dat vind ik niks..
Piet is leuk! Nou, ik zou hem Pieter noemen denk ik dan.
Henk? Voor een mooie, kleine roze baby? Henk!?
maar dat vindt manlief niks en hij vindt Henk en Piet mooi maar dat vind ik niks..
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
vrijdag 11 september 2015 om 20:36
quote:EvyBlissy schreef op 11 september 2015 @ 19:52:
[...]
Haha dat ben ik dus helemaal met je eens
Ik wil een naam die voor zowel een kindje als een volwassen persoon leuk is.
Joost Pim Ben en Robin waren volgens mij al afgekeurd door mijn vriend
[...]
Haha dat ben ik dus helemaal met je eens
Ik wil een naam die voor zowel een kindje als een volwassen persoon leuk is.
Joost Pim Ben en Robin waren volgens mij al afgekeurd door mijn vriend
vrijdag 11 september 2015 om 22:52
vrijdag 11 september 2015 om 22:56
Ik ben 14 weken zwanger dus we hebben nog geen idee of we een jongen of een meisje krijgen maar een meisjesnaam weten we al. Jongensnamen vinden we een stuk lastiger. We zitten nu op:
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Jelle, Joep en Tom vind ik t leukst. Gijs ook wel maar heb wel de associatie met het spel hollebolle Gijs.
Misschien nog:
Melle
Thije
Willem (zonder Jan dus)
Jesse
Pim
Niek
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Jelle, Joep en Tom vind ik t leukst. Gijs ook wel maar heb wel de associatie met het spel hollebolle Gijs.
Misschien nog:
Melle
Thije
Willem (zonder Jan dus)
Jesse
Pim
Niek
zaterdag 12 september 2015 om 09:47
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Oh mijn god wat heb ik met jou te doen Kun je hem nog overhalen van piet Pieter te maken? Dat vind ik wel leuk. Misschien nog:
Guus
Krijn
Sam
Kobes
Walter
Wout
Abe
Dirk
Bob
Han
Gijs
Jan-Willem
Jelle
Joep
Rik
Tom
Oh mijn god wat heb ik met jou te doen Kun je hem nog overhalen van piet Pieter te maken? Dat vind ik wel leuk. Misschien nog:
Guus
Krijn
Sam
Kobes
Walter
Wout
Abe
Dirk
Bob
Han
Ik spreek toch geen Chinees?!
zaterdag 12 september 2015 om 12:23