Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Gatti schreef op 11 september 2015 @ 19:08:

[...]

Gadver, wat een arrogante houding.

Ik zal tegen mijn kinderen zeggen, sorry van die k.. tweejaar. Ik stelde me aan en had gewoon een schop onder mijn kont nodig.

arrogant. tuurlijk.

het maakt verder niet uit hoor, maar geloof mij maar dat mijn leven ook genoeg ingrediënten heeft gehad.

(sommige mensen denken volgens mij echt dat zij de enigen zijn die sh*t op hun bord krijgen in hun leven)

maar dat neemt niet weg dat ik over bepaalde dingen, waaronder burn out, een mening heb.

die ik dus netjes voor me hou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 september 2015 @ 19:02:

[...]

Dan heb jij de jaren tachtig zeker overgeslagen.We hadden het over de vader van hatsetats die met 12 jaar zwaar werk deed. En mijn oude tante die met 10 jaar kostwinner was.Bij mijn tante weeet ik zeker dat dit niet in de jaren 80 was. Bij de vader van hatsetats neem ik aan dat dit niet in de jaren 80 was.
LOEP ME MAAR aub.
MissieM, ga je hier weer hetzelfde doen als op je andere fora?
quote:Gatti schreef op 11 september 2015 @ 19:16:

[...]

Wat een verhevenheid.

Weet je, de meeste ouders doen gewoon hun best om hun kinderen zo goed mogelijk op te voeden.

Zo flauw om 't maar over prinsjes en prinsesjes te hebben.

en dat is jouw mening. zoals je kon lezen heb ik een andere.

en dat mag hier, zo fijn!

maak ik jou voor natte krant uit? waarom mij dan veroordelen om mijn mening?
quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 19:16:

[...]

arrogant. tuurlijk.

het maakt verder niet uit hoor, maar geloof mij maar dat mijn leven ook genoeg ingrediënten heeft gehad.

(sommige mensen denken volgens mij echt dat zij de enigen zijn die sh*t op hun bord krijgen in hun leven)

maar dat neemt niet weg dat ik over bepaalde dingen, waaronder burn out, een mening heb.

die ik dus netjes voor me hou.Heb je daar een linkje van?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 19:16:

[...]

arrogant. tuurlijk.

die ik dus netjes voor me hou.En waar zeg dat dan?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:cochise schreef op 11 september 2015 @ 19:17:

MissieM, ga je hier weer hetzelfde doen als op je andere fora?Vertel, wat was er op het andere forum?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 19:01:

[...]

Vroeger was er altijd vraag naar werknemers. Ik kan me niemand voorstellen die werkeloos was.

Ligt er misschien ook aan in welke regio je woonde. In mijn woonplaats is er van vlak na de oorlog tot ver daarna (eind jaren '70, daarna kwam er nieuwbouw, dus meer werkgelegenheid) behoorlijk wat werkloosheid geweest. Had o.a. te maken met seizoensarbeid. Deze gemeente was ook nog eens straatarm. Er was dus wel degelijk werkloosheid.

Wat Hats verteld over haar vader, ken ik ook van grootouders. Je had maar gewoon te gaan, geen discussie mogelijk. Een kwartje per week extra was veel. Stress? Nou en of maar dat woord bestond wss niet eens en er werd óf niks over gezegd óf je kreeg een schop onder je kont en je ging alsnog.
En nu maak je weer uit voor "natte krant".

Prima hoor.
quote:Gatti schreef op 11 september 2015 @ 19:21:

En nu maak ik je weer uit voor "natte krant".

Prima hoor.
quote:Moiren_ schreef op 11 september 2015 @ 18:41:

[...]

Tegenwoordig moet hij zijn VCA certificaten hebben en een portfolio kunnen overleggen. Een flinke eis voor een PRO'er of VMBO bbl'er.Precies, én verbeteringspunten bedenken, ook al zijn alle mogelijke verbeterpunten al lang in gebruik.
LOEP ME MAAR aub.
Ben je het vergeten MissieM? Ik bedoel, ik ga het hier niet zomaar neerplempen natuurlijk.
Huh, sorry, ging fout
quote:Gatti schreef op 11 september 2015 @ 19:21:

En nu maak je weer uit voor "natte krant".

Prima hoor.

lezen is ook een vak.

wijzigen ook trouwens
quote:Lady-Voldemort schreef op 11 september 2015 @ 18:49:

Ik herken me ook niet zo in de mensen die van een beetje (werk)druk al meteen in de burnout schieten. Niet dat ik mezelf nou een veer in mijn reet wil steken, ....................quote:Lady-Voldemort schreef op 11 september 2015 @ 19:05:

Oh missie, kun je die vervelende linkjes misschien weghalen? Het leest zo vervelend. Ik weet ook wel dat ze er zelf om gevraagd hebben en dat het echt lachen is en zo, maar het leest dus echt heel erg vervelend dus. Ik wil het de mods natuurlijk ook wel vragen maar ik dacht ik vraag het je eerst zelf. Kom op Lady-Voldemort, effe flink zijn, niet meteen in de stress schieten als ik een link plaats omdat er naar gevraagd is. Ik heb je niet horen klagen bij die veel te grote foto's van halfnaakte zonnebankbruine kerels.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 19:26:

[...]

lezen is ook een vak.

wijzigen ook trouwens Wat ontzettend flauw.
quote:cochise schreef op 11 september 2015 @ 19:23:

Ben je het vergeten MissieM? Ik bedoel, ik ga het hier niet zomaar neerplempen natuurlijk.Ik ben het niet vergeten, ik ben juist heel nieuwsgierig naar jou versie. Geef één hint zodat ik weet dat we het over hetzelfde hebben?

Je weet wel dat er wekenlang ophef was, en vele pagina's zijn volgeschreven omdat men het onterecht én jammer vond?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 19:27:

[...]

[...]

Kom op Lady-Voldemort, effe flink zijn, niet meteen in de stress schieten als ik een link plaats omdat er naar gevraagd is. Ik heb je niet horen klagen bij die veel te grote foto's van halfnaakte zonnebankbruine kerels.Nou ja, zelf weten. Maar dan niet gaan janken dat ik je zomaar gestaft heb he.
quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 17:55:

[...]

heb je daar een linkje van?

quote:Morrigan- schreef op 11 september 2015 @ 19:13:

sommige mensen herkennen een grapje nog niet als het in koeienletters geschreven staat.Waar staat het grapje? Waar staan die koeienletters?
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb voor één keer de negeerknop gebruikt, kan het jullie aanraden
Honey, ik ga je goede raad opvolgen.
Ik weet het Missie, heb het gelezen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 11 september 2015 @ 19:37:

Ik heb voor één keer de negeerknop gebruikt, kan het jullie aanraden De vraag is natuurlijk voor wie
quote:cochise schreef op 11 september 2015 @ 19:23:

Ben je het vergeten MissieM? Ik bedoel, ik ga het hier niet zomaar neerplempen natuurlijk.Co, je weet hoe je me kunt pb'en hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven