Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 11 september 2015 om 21:08
vrijdag 11 september 2015 om 21:10
quote:barbaracartland schreef op 11 september 2015 @ 21:04:
[...]
Ik ben heel netjes opgevoed, ik zeg geen lelijke woorden, dus ik bedoelde klootviolen inderdaad. Refereer ik nu per ongeluk aan een of ander insidedingetje waar ik geen weet van heb? Beetje lullig, maar ik heb geen idee.Ja, violen heeft hier nog een betekenis. Niet echt interessant verder hoor.
[...]
Ik ben heel netjes opgevoed, ik zeg geen lelijke woorden, dus ik bedoelde klootviolen inderdaad. Refereer ik nu per ongeluk aan een of ander insidedingetje waar ik geen weet van heb? Beetje lullig, maar ik heb geen idee.Ja, violen heeft hier nog een betekenis. Niet echt interessant verder hoor.
vrijdag 11 september 2015 om 21:12
vrijdag 11 september 2015 om 21:16
vrijdag 11 september 2015 om 21:19
quote:ietsmetzeepketting schreef op 11 september 2015 @ 21:16:
[...]
Hoewel ik sinds ? 2 ? weken een -vernieuwde?herontdekte? pemaban heb, en toch gewoon wil blijven forummen zoals ik gewend was te doen, heb ik niks te maken met dat waar nu over geschreven wordt.Jij hebt een perma? Waarvoor dan en wie was je?
[...]
Hoewel ik sinds ? 2 ? weken een -vernieuwde?herontdekte? pemaban heb, en toch gewoon wil blijven forummen zoals ik gewend was te doen, heb ik niks te maken met dat waar nu over geschreven wordt.Jij hebt een perma? Waarvoor dan en wie was je?