Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missie_m schreef op 11 september 2015 @ 19:01:

[...]

Vroeger was er altijd vraag naar werknemers. Ik kan me niemand voorstellen die werkeloos was.Nooit van de grote crisis in de jaren 30 gehoord?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 11 september 2015 @ 18:41:

[...]

Tegenwoordig moet hij zijn VCA certificaten hebben en een portfolio kunnen overleggen. Een flinke eis voor een PRO'er of VMBO bbl'er.Had ie in elk geval tot zijn 18e naar school gegaan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 21:05:

[...]

Ik vraag me vooral af, wat win je er nou mee met zoiets? Nou ja precies, hoe zielig en raar ben je dan.
quote:hatsetats schreef op 11 september 2015 @ 21:08:

[...]

Had ie in elk geval tot zijn 18e naar school gegaan.Das best kut, als je heel veel moeite hebt met leren of leren echt helemaal niet leuk vindt.
quote:barbaracartland schreef op 11 september 2015 @ 21:04:

[...]

Ik ben heel netjes opgevoed, ik zeg geen lelijke woorden, dus ik bedoelde klootviolen inderdaad. Refereer ik nu per ongeluk aan een of ander insidedingetje waar ik geen weet van heb? Beetje lullig, maar ik heb geen idee.Ja, violen heeft hier nog een betekenis. Niet echt interessant verder hoor.
Holy crap, ik keek even tv.

LV
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 september 2015 @ 21:10:

Holy crap, ik keek even tv.

LV Ik snap je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 21:05:

[...]

Ik vraag me vooral af, wat win je er nou mee met zoiets? Dat populaire forummers ermee ophouden, dus dan heb je gewonnen. En je hebt tijdens je chronische bans ook nog eens iets te doen.
nou ja, en dat is dus precies waarom ik slechts heel weinig mensen toe laat tot mijn rl.

rare is wel dat dit soort dingen alleen lijken te gebeuren via virtuele contacten.

ik kan me niet heugen dat ik zulk gebash heb zien gebeuren tussen twee rl vrienden
Mooi kut zeg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:hatsetats schreef op 11 september 2015 @ 21:07:

[...]

Nooit van de grote crisis in de jaren 30 gehoord?En de jaren 80
Nou ik hoop dat dit afschuim binnenkort allemaal weg is en dat LV gewoon weer terugkomt.
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 21:12:

[...]

Ik snap je.Ik heb jou niet onder de negeer trouwens.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 september 2015 @ 21:10:

[...]

Ja, violen heeft hier nog een betekenis. Niet echt interessant verder hoor.Okay. Ik zit hier ook nog maar net, ik weet verder weinig van de forumhistorie. Bedankt in elk geval
overigens zegt het ook wel iets over je niveau hoor, als je mensen op deze manier gaat bashen.
quote:Sidroht schreef op 11 september 2015 @ 21:13:

[...]

Dat populaire forummers ermee ophouden, dus dan heb je gewonnen. En je hebt tijdens je chronische bans ook nog eens iets te doen.Ja maar waarom dan? Leo en LV zaten toch niemand dwars.
quote:Solomio schreef op 11 september 2015 @ 21:14:

[...]

Ik heb jou niet onder de negeer trouwens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 21:16:

[...]

Ja maar waarom dan? Leo en LV zaten toch niemand dwars.De kift. Dat ze geliefd zijn, dat is voor sommige mensen genoeg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 21:16:

[...]

Ja maar waarom dan? Leo en LV zaten toch niemand dwars.ze waren geliefd. Dat vinden sommige mensen onverteerbaar schijnt
quote:Sidroht schreef op 11 september 2015 @ 21:13:

[...]

Dat populaire forummers ermee ophouden, dus dan heb je gewonnen. En je hebt tijdens je chronische bans ook nog eens iets te doen.-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-09-2015 21:21
Reden: Verwijderd ivm gepermabande
% gewijzigd
Wat is er gebeurd?!

Was even douchen.
quote:ietsmetzeepketting schreef op 11 september 2015 @ 21:16:

[...]

Hoewel ik sinds ? 2 ? weken een -vernieuwde?herontdekte? pemaban heb, en toch gewoon wil blijven forummen zoals ik gewend was te doen, heb ik niks te maken met dat waar nu over geschreven wordt.Jij hebt een perma? Waarvoor dan en wie was je?
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2015 @ 21:16:

[...]

ze waren geliefd. Dat vinden sommige mensen onverteerbaar schijntFuck me, de kleuterschool is er niks bij.

[...]

Hoewel ik sinds ? 2 ? weken een -vernieuwde?herontdekte? pemaban heb, en toch gewoon wil blijven forummen zoals ik gewend was te doen, heb ik niks te maken met dat waar nu over geschreven wordt.En jij bent?

[...]

Hoewel ik sinds ? 2 ? weken een -vernieuwde?herontdekte? pemaban heb, en toch gewoon wil blijven forummen zoals ik gewend was te doen, heb ik niks te maken met dat waar nu over geschreven wordt.Wie was jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven