Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:redbuIIetje schreef op 12 september 2015 @ 10:22:

[...]

Dit idd!

Dit was sarcastisch bedoeld. De positieve discriminatie lijkt in dit geval voor degenen die het normaal vinden mensen van een andere afkomst aan te duiden als 'gespuis die op gemeenschapskosten komen parasiteren'. En degenen die dat geweldig vinden en alleen maar mokken dat er weerwoord komt.

Het blijft vreemd dat hier niet op gemodereerd word. Dus een uitleg kan zijn dat hier wat milder mee word omgegaan.
Mods, wat gaan jullie doen?

wat een klucht
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
De mod van dienst vandaag snapt er echt niks van he?

Blijft hameren op het staffen. Wat voor dit soort zaken niet werkt.

Wat een zooitje hier.
quote:vruchtgebruik schreef op 12 september 2015 @ 10:36:

[...]

Dit was sarcastisch bedoeld. De positieve discriminatie lijkt in dit geval voor degenen die het normaal vinden mensen van een andere afkomst aan te duiden als 'gespuis die op gemeenschapskosten komen parasiteren'. En degenen die dat geweldig vinden en alleen maar mokken dat er weerwoord komt.

Het blijft vreemd dat hier niet op gemodereerd word. Dus een uitleg kan zijn dat hier wat milder mee word omgegaan.
quote:vruchtgebruik schreef op 12 september 2015 @ 10:36:

[...]

ik ben echt zo klaar met jou, missie_m

als je zegt dat je gaat, ga dan ook en ga niet verder zitten janken

verder, missie_m: ik zou het op prijs stellen als je het hebt over wat er in napraat wordt gesproken je dit niet alleen aan mij adresseert en het persoonlijk maakt. te veel eer. want zoals zo vaak sla je weer de plank volledig mis. als je nóg vaker zou meelezen in napraat, dan zou je weten dat ik je mening deel over dat het niet netjes is om hier te gaan roepen dat topics met mogelijk échte serieuze problemen trollentopics zijn en ze belachelijk te maken. dat is namelijk van de week hier nog onderwerp geweest. ik begrijp dus ook niet waarom je die posting (die offtopic was in het mod topic) aan mij adresseert.

(dit is even nav een posting van missie in het mod topic die vermoedelijk alweer gegumd is)
quote:yasmijn schreef op 12 september 2015 @ 10:38:

De mod van dienst vandaag snapt er echt niks van he?

Blijft hameren op het staffen. Wat voor dit soort zaken niet werkt.

Wat een zooitje hier.Offtopic!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
gaat trouwens lekker in het mod topic.

mod geeft een waarschuwing dat als er nog gepost wordt er zal worden geband en sommigen gaan gewoon door

ik snap het wel eigenlijk, mensen worden pissig en terecht.
quote:Morrigan- schreef op 12 september 2015 @ 10:42:

gaat trouwens lekker in het mod topic.

mod geeft een waarschuwing dat als er nog gepost wordt er zal worden geband en sommigen gaan gewoon door

ik snap het wel eigenlijk, mensen worden pissig en terecht.

Ja, je meldt wat er allemaal gebeurt en dan word je gegumd.

En gewezen op de staffunctie. Om te gieren als het niet zo triest was.
Argh! Dankzij die ipadbug mis ik van alles!

Dag Leo, LadyV en Brom, wat ontzettend spijtig dat dit zo moet gaan...
Jee, wat gebeurt er allemaal op het modtopic?! (retorische vraag)
quote:lionlily schreef op 12 september 2015 @ 11:11:

Jee, wat gebeurt er allemaal op het modtopic?! (retorische vraag)

Gummen. Domweg gummen. Omdat je zegt dat er forummers bedreigd worden. En dat de aangifte loopt.

Dat wordt gegumd
quote:yasmijn schreef op 12 september 2015 @ 11:13:

[...]

Gummen. Domweg gummen. Omdat je zegt dat er forummers bedreigd worden. En dat de aangifte loopt.

Dat wordt gegumd Ja, het is echt effe een zooitje, volgens mij wordt er niet eens meer gekeken naar de daadwerkelijk belangrijke reacties, maar wordt er gewoon gegumd, want tegenspraak. Goed dat de aangifte loopt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 12:01
Reden: Quote CM verwijderd - tegen de huisregels
% gewijzigd
Je kunt ook geen avondje weg hè. LV gewoon terugkomen! Dit gaat nergens over. Laat dat mens niet winnen joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat erg.

Ik heb niet alles meegekregen maar wel dat er 3 forummers weg zijn gegaan door nare acties van een of meerdere forummer(s).

Dat vind ik erg.

Dag Leo, LV en Brom. Ik las jullie graag.

Ik hoop dat jullie misschien toch nog eens terugkomen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-09-2015 11:59
Reden: Quote CM verwijderd - tegen huisregels
% gewijzigd
Ik heb jaren terug mijn account op anoniem laten zetten vanwege de redenen die ik hier nu lees. Sommige forumsters irl kennen en iets te veel info gegeven et voila. Ik ben hier pas vorig jaar weer teruggekomen vanwege Lamaatje en ben erg zuinig met reacties op actueel, ben wel al die jaren blijven meelezen. Ik zou dan ook nooit meer mijn naam of een vorige nick bekend maken omdat ik bang ben dat alles weer opnieuw begint!
Nee koffie heb ik nog niet gehad.

Jouw reactie komt overeen met wat ik in dat bericht schrijf.

Er moesten 's meer mensen de waarheid durven zeggen? Dat las ik pas hier, wie het zei? Lady Voldemort?

En wie mag dat dan 'de waarheid zeggen'? En wat is die waarheid?
quote:ditisnietmijnechtenaam schreef op 12 september 2015 @ 11:25:

En wie mag dat dan 'de waarheid zeggen'? En wat is die waarheid?

Die bestaat niet en dus de jouwe klopt ook niet.

Afijn, zijn we er nog allemaal? Of heb ik alweer iets gemist?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lurkert schreef op 12 september 2015 @ 11:25:

Ik heb jaren terug mijn account op anoniem laten zetten vanwege de redenen die ik hier nu lees. Sommige forumsters irl kennen en iets te veel info gegeven et voila. Ik ben hier pas vorig jaar weer teruggekomen vanwege Lamaatje en ben erg zuinig met reacties op actueel, ben wel al die jaren blijven meelezen. Ik zou dan ook nooit meer mijn naam of een vorige nick bekend maken omdat ik bang ben dat alles weer opnieuw begint!Maar wat gebeurde er dan? Werd je privé lastig gevallen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 11:29:

[...]

Afijn, zijn we er nog allemaal? Of heb ik alweer iets gemist?Nee, er zijn een paar gerespecteerde forummers vertrokken.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 11:29:

[...]

Precies, iedereen heeft haar eigen waarheid en soms of vaak zijn er overlappingen.
quote:ditisnietmijnechtenaam schreef op 12 september 2015 @ 11:33:

[...]

Precies, iedereen heeft haar eigen waarheid en soms of vaak zijn er overlappingen.

Nou kijk eens aan. Krijg ik nu de de heiligverklaring?

Lekker belangrijk verder.
quote:sweetcaroline schreef op 12 september 2015 @ 11:32:

[...]

Nee, er zijn een paar gerespecteerde forummers vertrokken.

Ik checkte even of het er sinds gisteravond niet meer zijn geworden.

Uiensoep, EleoNoera en Bosjehooi verwacht ik vanzelf weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven