Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Het maakte niet uit, het antwoord was niet goed genoeg, het verloop van de discussie maakte al duidelijk dat het beoogde doel zo onmogelijk gehaald kon worden.

Het topic Het Almachtige Slablaadje & de Bossche Bollen is verwijderd wegens provocatie en onzin.
Niet goed genoeg???

Sjesis, ik heb het gelezen!

Wow, 2, jij durft.

En je hield je niet aan je woord, ze werd geband voor je het antwoord had, goed genoeg of niet.

Ze vraagt of je wel even antwoord wil geven op haar laatste mail.
Geen bijzonderheden
Ik ga deze discussie hier beeindigen, denk even om het doel van dit topic, ajb.
Aantal off topics verwijderd.
Hoi hoi,

Zou je de volgende topic kunnen verwijderen, daar het op de verkeerde topic sta. En ik geen nuttige tips hier krijg.

Thanx :-)

Topic is:

op zoek naar trouwspulletjes
Het topic "op zoek naar trouwspulletjes" is verwijderd.
Hoort Foute versiertrucs en Smerige seksuele opmerkingen niet in de Seks-pijler?
World of Warcraft: Legion
Inderdaad, ik heb hem verplaatst, thanx Hans
Lieve VivaAngel,wil je alsjeblieft het topic: ''Wie gaat er verder met dit verhaal'' hier bij ''overige'' gaan sluiten?Er kloppen wat feiten niet en ik heb gewoon teveel spelfouten gemaakt.Als het kan graag nu sluiten!!!Alvast bedankt!
quote:Geraldine schreef op 25 september 2008 @ 21:35:

Lieve VivaAngel,wil je alsjeblieft het topic: ''Wie gaat er verder met dit verhaal'' hier bij ''overige'' gaan sluiten?Er kloppen wat feiten niet en ik heb gewoon teveel spelfouten gemaakt.Als het kan graag nu sluiten!!!Alvast bedankt!Sorry, Geraldine, ik kan me voorstellen dat je dit wil, maar we doen zoiets alleen als er gereld wordt. Weghalen doen we als er privacy in het geding is, maar dat is hier ook niet het geval. Op basis van tegenvallende reacties ondernemen wij geen actie. Gewoon niet meer reageren en dan zinkt hij vanzelf weg.
quote:Viva Angel2 schreef op 26 september 2008 @ 20:18:

[...]

Sorry, Geraldine, ik kan me voorstellen dat je dit wil, maar we doen zoiets alleen als er gereld wordt. Weghalen doen we als er privacy in het geding is, maar dat is hier ook niet het geval. Op basis van tegenvallende reacties ondernemen wij geen actie. Gewoon niet meer reageren en dan zinkt hij vanzelf weg.Beste Viva Angel,het voelt niet fijn als ik door sommige reacties op mijn topic het gevoel krijg me te moeten schamen voor mijn Nederlands terwijl ik uitgelegd heb waardoor mijn fouten komen omdat ik namelijk geen Nederlandse ben.Ik bedoel dit niet lullig maar Nederlands is voor mij een moeilijke taal om te schrijven en mensen moeten ook accepteren dat ik fouten maak.Dat doe ik bij hun toch ook en ik doe mijn best om Nederlands te schrijven.Ik zal accepteren dat het topic blijft staan.Zal er misschien nog ff reageren maar daar heb ik dan zelf voor gekozen.Wilde hier alleen mijn standpunt uitleggen en ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat.Bedankt voor je reactie!
Je schrijft beter Nederlands dan ik Geraldine. Dus die pluim mag je hebben. Trek je er niet teveel van aan. Je hebt er altijd zeurpieten tussen. Na je uitleg moeten ze het er gewoon maar mee doen! Zegt dus meer over hen dan over jou.
Kan het topic van Tangerine (VivaChat - voor alle vivaforummers) een sticky krijgen? Ik vind het een goed initiatief, en de forummers krijgen ook op een andere manier (chatten) contact naast dit forum.
World of Warcraft: Legion
Dushi,bedankt voor je lieve woorden!Ik doe echt mijn best.

Dat het topic niet wordt gesloten daar leg ik me gewoon bij neer en accepteer dat dan.
quote:hans66 schreef op 28 september 2008 @ 13:11:

Kan het topic van Tangerine (VivaChat - voor alle vivaforummers) een sticky krijgen? Ik vind het een goed initiatief, en de forummers krijgen ook op een andere manier (chatten) contact naast dit forum.

Ik citeer hier even Naomi uit het moderator topic op de Viva pijler:

"ik heb over de chat contact opgenomen met Sanne. Leuk initiatief, maar omdat het allemaal buiten het domein van Viva plaatsvindt en we er zelf geen controle over hebben/niet kunnen instaan voor wat er gebeurt, willen we de chat zelf niet promoten of extra aandacht geven (ook niet met een sticky of alias) Het is dus aan jou om het topic actief te laten blijven zodat 't redelijk bovenaan blijft staan..."

@Geraldine:

Ik ben blij te zien dat je topic toch nog een positieve wending heeft gekregen!
Verplaatst naar Entertainment: "leuke muziek om te downloaden"
Ik weet niet of het tegen de regels is, maar ik vind het topic Spek-taculaire nieuwe religie van Mirlo echt walgelijk, dit kan heel veel mensen kwetsen. Kun je hier even naar kijken of het tegen de regels is, en zo ja je maatregelen nemen?
...
Krijg ik nog de kans om met een schone lei te beginnen? Of blijven we oude runderen uit de beek halen?
Als je direct gaat provoceren als je 'uitgeband' bent vind ik dat je behoorlijk aan het solliciteren bent naar een nieuwe ban.
...
Wat is er dan kwetsend Queenie???
Met een schone lei beginnen vraagt ook inspanning van jou, Mirlo. Dat je je bijvoorbeeld even gedeisd houdt. En dat je zéker bepaalde onderwerpen even links laat liggen.

Een lesje nederigheid zou je niet misstaan.
Om geheel in stijl te blijven: A-men Qwertu.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogen menschen ook nog gewoon zichzelf blijven?

Gelukkig verdwijnen we niet allemaal in de massa.
Alsof het daar mee van doen heeft, Zamirah.

Je kunt prima opvallen zonder dat over de rug van een ander te doen en zonder anderen te provoceren. Als jij of Mirlo die weg niet kennen: jullie gemis. Maar opgaan in de massa als je niet provoceert? Laat me niet lachen.
Eens met Qwertu. Provoceren om op te vallen is een zwaktebod.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven