Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
He dames,

@mo: Echt ontzettend balen, maar je hebt idd nu een cylcus waar je iets mee kan. In de 30 is heel normaal. Ik zou dat schema best willen hebben. Niet omdat ik nu al in de zenuwen ben, maar omdat mijn zus geen ovulatie heeft, en ik weleens denk dat dat misschien erfelijk kan zijn?

@flo, ik snap je heel goed hoor. Het is best confronterend om te zien dat anderen al verder zijn dan jij, terwijl je eigenlijk al net zo ver wilt zijn. Dan hoef je helemaal geen jaloers persoon te zijn om af en toe een baalmoment te hebben. Maar wat Mo zegt klopt helemaal. Het is altijd leuker om het jongste kind te krijgen, dan een middelste. Veel minder aandacht voor in de groep. hihi

@lisa, ik heb niet veel hoop deze maand. Onze frequentie. hihi, was nogal laag, dus het zou een toevalstreffer moeten zijn. Maar we wachten rustig af.

En dan het positieve nieuws voor alle niet-zwangeren: Als je komende maand zwanger wordt, kan je het vertellen met KERST. En aan bv. je familie met SINTERKLAAS. Dat is toch ook iets om naar uit te kijken. Heb al helemaal zitten fantaseren hoe ik mijn familie zou verrassen met een pakje op de grote stapel, etc, etc. Ik draaf door...........Maar lijkt me echt heel leuk.
Hey, dames

Even een dikke pakkert van mij!!!.

Ik snap jullie teleurtellingen wel. Je hoopt dat het gewoon raak is.

En elke maand komt het terug.

Het zal inderdaad zwaar worden daar in je bent toch altijd onbewust of bewust ermee bezig.

En zeker als iedereen om je heen zwanger word. Dat zal ik hier misschien strak ook wel ervaren. Ik weet dat ik in iedergeval over half jaar mag kijken of het lukt. Ik heb nu een pracht meid en kijk daar maar naar. Als we het toch even minder hebt. Al blijft de drang om nu te willen beginnen echt heel groot.

Zondag zijn wij samen 5 jaar bij elkaar. Hij heeft een klein verassing voor mij. Ik ben erig benieuwd wat dat is. Van avond lekker naar de bios en zondag naar het wegrestaurant waar voor het eerst hebben koffie hebben gedronken.

We hebben elkaar via internet ontmoet. En dat was de eerste stop om even wat te kletsen en koffie te drinken.
He Bm, ik ben erg nieuwsgierig, maar woonden jullie wel dicht bij elkaar, of is een van jullie dan verhuisd?
@Lisa en Kruimel: Fijn dat jullie zo lief reageren. Dat had ik even nodig. Ik ben dan zo iemand die zich meteen gaat afvragen of ik dan niet een heel slecht mens ben dat ik zo reageerde (de tranen stonden in mijn ogen). Maar het is precies wat jij zegt Lisa, die kinderwens zit zo diep, dat is zo'n oergevoel. En als ik eerlijk ben heb ik die wens al meer dan vijf jaar, maar ik heb er nooit aan toegegeven omdat ik mezelf nog te jong vond, ik nog studeerde, ik graag eerst nog wilde trouwen....enz. enz. Nu het dan eindelijk zo ver is is het net alsof al die opgekropte gevoelens er in een keer uit komen. En idd. jammer dat je die hormonen niet even uit kunt zetten, want ik had gisteren echt een gevoel dat ze een loopje met me aan het nemen waren. Ik voelde met echt zwaar uit mijn hormonale balans.

En Mo en Kruimel: Ik vond het argument dat het dan het jongste kindje van de vriendengroep zou zijn een hele goeie! En weer lekker positief!!!! Van mijn eigen vriendinnengroepje zou mijn eventuele kindje juist de oudste zijn, dat is ook wel weer leuk.

Jammer dat de frequentie wat laag was Kruimel , maar wie weet is het toch nog wel raak voor jullie. Nog even geduld hebben....

Er komt trouwens een spannende week aan voor alle NOD-ders. Hoe is het met de zenuwen aan dit front?

En Poca, hoe bevalt je pilloze bestaan? Het zal misschien pas echt gek zijn als je na de stopweek niet weer begint met een nieuwe strip!

Ik ben ook weer helemaal blij, want mijn zwangerschaps- en ovulatietesten (toch ook maar meteen besteld vanwege de lange cyclus) zijn binnen!. Floman draait op dit moment met zijn ogen, hij vindt het allemaal weer zwaar overdreven gemuts van mij, maar HIJ heeft niet zo'n bom hormonen in zijn lijf, hihi.
Thanks BM! Het zal voor jou ook wel moeilijk zijn af en toe omdat je nog moet wachten. Maar inderdaad, je moet maar kijken naar wat je al hebt: een prachtige dochter. En zes maanden zijn om voor je het weet. Gefeliciteerd met jullie jubileum alvast!

Oh en Kruimel, dat zou super zijn om het met kerst te vertellen (iets eerder is misschien ook leuk, want dan kun je allemaal babyspullen als cadeau vragen. Ow, ik ben echt errug!). En dan een paar babysokjes inpakken en onder de boom leggen voor ouders en schoonouders. (Florence drijft weer weg op haar teruggekeerde roze wolk....haha)
...
@Flo...even een dikke knuffel van mij.Ik ken die gevoelens ook wel hoor.Opeens zijn er overal dikke buiken....En het is toch jouw gevoel...wat mensen erook van zeggen of denken...dat oergevoel zit mega diep. Blij dat je je nu weer beter voelt.

Enne...wacht maar tot je last hebt van zwangerschapshormonen...die kunnen je echt een bitch maken. (vraag maar aan manlief )

@Mo...gefeliciteerd met de eerste dag van je zwangerschap!!!

@Lisa...ik was de eerste week ook heel misselijk, de week daarna voelde ik niets meer. De week daarna bleek ik zwanger!!

Echt spannend al die NOD's.Volgens de cijfers moet ik er toch minimaal één collega bij krijgen deze maand.

@ Kruimel....één keer is genoeg

@BM...wel hip hoor, via internet...vertel ons alles!!!!!

@Romi...afscheiding...das een goed teken!! En geen menstruatie ook!! Wanneer ga je weer testen???
@Mogalie, balen dat je ongesteld bent geworden. Maar idd als je op babybrabbel

Zo ik heb uitgeslapen, mag ik nu vertellen over gisteravond??

Doe ik btw wel even op de groep..

Wat een luxe maaltijd zeg!! Wie heeft het voorgerecht en de soep gemaakt?

@Lisa, nog niet ongesteld. Nog 1 dag wachten als ik naar mijn gem. cyclus kijk. Heb gewoon echt geen idee meer. Geen opgeblazen gevoel meer, maar ook geen ongikrampjes...

@Poca, nu wel je 1e pilloze dag! En voelt t anders??

@Florence, herken je gevoel helemaal hoor. Eens met Lisa.. Als jij straks zwanger bent kijken alle vrouwen jaloers naar jou en heb je weer wat vertrouwen in je lichaam..

Jij zit echt midden in de trouwerijen zeg.. Wel erg leuk! Bij ons is dat echt sporadisch, terwijl veel stellen tussen 5 en 10 jaar samen zijn...

@Kruimel, toevallig afgelopen week kwam ik tegen dat een cyclus niet erfelijk is.. Dus dat is dan weer een geluk!

Oh ik wil zwanger zijn, vertellen met Kerst en Sinterklaas!!

Maar ben jij van plan om het tot 12 weken niet te vertellen aan je familie? Ik kan dat niet hoor... Dat weet ik nu al.

Vriendinnen is wat anders, die geef ik dan wel een extra kadootje met Sinterklaas

Zou voor mij meest ideale moment zijn om nu zwanger te worden. Heb ik verlof in de rustige zomerperiode en mis ik dus niks van mijn werkjaar. Gister besproken om op te gaan voor promotie het komende jaar...dus wordt pittig.

Maar ja je lichaam doet niet aan ideale momenten..
...
@ Romi: nog wel borrels in de buik?
Zo hallo, ben ik even rustig aan t reageren, staan er alweer 10 berichten bij!!!

@BM, spannend, heb je idee wat voor verrassing het is??

@Florence, ben op het moment verbazingwekkend rustig en niet zenuwachtig. Ben ook pas uurtje wakker, dus misschien komt t nog?

@All, eigenlijk maar goed dat we jaloers zijn, we twijfelen iig niet over de sterkte van onze kinderwens..

Bekijk het positief Daar zijn jullie toch al zo goed mee bezig de afgelopen dagen..

@T&G, morgen ga ik testen, dan is mijn echte NOD... Heb hier op een te lange cyclus ingezet..

@Lisa, ik heb afgelopen week al op internet zitten zoeken voor ideetjes voor leuke kadootjes voor de ouders Erg he..
@Lisa, borrels zijn ook al weg, geen buikscheten meer
...
Thanks voor alle digitale knuffels meiden, daar knapt een mens van op!

@Romi. Gek he, dat je nu opeens niets meer voelt. Ga je morgen nog een keertje testen?

En het is wel heel gezellig hoor al die trouwerijen nu opeens. Maar zo te horen zijn jouw vrienden nog niet echt trouwlustig?

@Lisa: Ik moest ook direct aan jou denken toen ik mijn vorige berichtje typte, ik weet dat jij het ook al heel lang wil. Inderdaad, voor mijn gevoel ben ik al 5 jaar aan het wachten en daarom is het met mijn geduld niet zo goed gesteld. Niet te begrijpen voor mensen die dit gevoel zelf niet hebben (gehad) denk ik.
@Lisa, ben ook blij dat ik hier alles kwijt kan.. (dit soort dingen vertel ik echt niet tegen vriendje hoor)

Vriendje is trouwens zenuwachtig volgens mij, hij vroeg of ik niet nog een x kon testen. Maar vind ik niet nodig, morgen weer een dag. Goed hè

@Florence, denk dat meeste meiden al heel lang willen hier. Ik wist dat ik met vorige vriendjes geen kids wilde, maar kinderwens heb ik al weer wat jaren ook heel sterk. Met dit vriendje ben ik meteen begonnen om hem duidelijk te maken dat ik niet al te lang wilde wachten. Na 3 jaar vind ik dan ook echt wel een mooie periode.. Maar nu ben ik meteen zo ongeduldig...
...
@romi, ik zou niet tot 12 weken wachten om het mijn familie te vertellen, vandaar Sinterklaas. Dan zou ik ongeveer 8 weken zwanger zijn.

@florence, jij bent net zo erg als ik, want ik had ook al bedacht dat ik het beter (wat trouwens, ik draaf echt door) voor Sinterklaas kon vertellen tegen mijn familie, ivm. de cadeautjes. Zo slecht....

@lisa, Ik zou zo zelf een heel topic kunnen volschrijven met ideetjes om het te zeggen. Echt te leuk!!!

Mijn zus is de enige waarbij de ovulatie uitbleef. Ik heb dus idd wel goede hoop, maar zou het toch wel fijn vinden om bevestiging te krijgen, aangezien ik mijn eisprong zelf niet voel.
@Mogalie: oh balen zeg. maar de positieve manier van denken van Florence zit er al in.

@Florence: ik begrijp je jaloezie helemaal. Hier lijkt ook wel iedereen om me heen zwanger te worden... ik wil ook!

haha Kruimel dat Sinterklaas/Kerst verhaal zat ook al in mijn hoofd. Erg he dat je al gaat bedenken hoe je het dan wilt vertellen enzo. Terwijl het nog niet eens zo ver is.

@BM laat je weten wat de verrassing was? Wel lief hoor.

Hier wel hoop maar ook weer niet want niet echt op de goede dagen gesekst...

@Romi spannend hoor, ik hoop dat je positief test. Dan is T&G ook blij, heeft ze tenminste ook een collaga.
Nou mijn lichaam vertrouw ik niet meer..

Heb wat bruine afscheiding, zo begon het 2 maanden geleden ook..
...
@Romi...ja, kan ongesteldheid zijn. Of een innestelingsbloeding...heb ik ook twee keer gehad. Misschien wel drie keer, maar draag nogal veel zwart nu

Snap jullie sinterklaas en 8 weken verhaal trouwens niet zo. Als jullie nu, of volgende week zwanger zijn, zijn jullie al vier weken onderweg. Tel ik tot de acht weken, is het nog maar eind oktober???? En met sinterklaas al 12 weken...het met kerst vertellen is dan een beetje laat???
@T&G, ik hoop het echt, maar wel erg toevallig dat het net als vorige keer een dag voor mijn NOD is..

Wanneer had jij de innestelingsbloeding? Zou toch al bij dag 9 ofzo moeten zijn?
Ik had dat een paar dagen voor mijn NOD. Dacht de eerste keer ook dat ik ongesteld ging worden, maar toen ik 4 dagen overtijd was toch maar getest. Bij de tweede wist ik eigenlijk door die bruine afscheiding direct dat ik zwanger was...

Maar als dit bij jou inderdaad een teken van menstruatie is...klinkt dat niet hoopvol..
Dat van Internet gebeuren is eigenlijk heel verhaal.Maar ik zou het proberen.

Het was begin van dat jaar net uit gegaan met mijn vriend. Ik had al wat verhalen gehoord dat mensen via internetdaten. Ik vond het eerlijk gezecht allemaal onzin. Ik ontmoet wel iemand via de GEWOONE WEG. In dat jaar ging met een vriendin samen op vakantie. Op zo een jongere reis.

We hadden zelfs bijna de vlucht gemist. Echt 2domme dozen bij elkaar. Ik merkte eigenlijk dat we al te oud waren voor zo een jongere reis. Ze gaan tegenwoordig al met hun 14 op vakantie .

Vliegtuig had vertraging op gelopen door ons.

We hebben letterlijk de bloemetjes buiten gezet. Jongens zeggen altijd dat meisjes erop lopen (sex) Nou, jongens ook hoor!! We hebben wat gozers in de zeik genomen toen. Echt geweldig.

Iedergeval we hadden veel lol.

Ik had een geweldige vakantie achter de rug.Ik denk ik ga toch maar eens kijken op zo een site. Ik kon toch gratis aanmelden. En dat heb ik toen maar gedaan. En toen kwam deze gast op te proppen. Ongeveer half jaar gemailt en later gebeld. Dus dit is wel mennis dacht ik. Niet alleen voor tussen de lakens.

En een keer afgesproken en toen waren we niet van elkaar weg te slaan.

Na een half jaar samen gaan wonen en nu zijn we inmiddels 5 jaar bij elkaar ( morgen)

De verrassing.....

Iedereen weet het behalve ik.... hihi hij weet dat ik daar niet zo goed tegen kan.

Ik weet wel dat het geen ring is.

En vanavond lekker een bioscoop je pakken. En Merel is een heel weekend bij opa en oma.
Romi

Het kan alle kanten op. Het is moeilijk

Maar ik had ook met merel innesteling bloedingen. Bijna 3 dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven