Condoom afgegleden.

13-09-2015 14:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste mensen,

Ik heb afgelopen donderdag seks gehad met mijn vriendin met een condoom. Na de seks ging mijn vriendin van mij af, maar was het condoom afgegleden, terwijl zij van mij af ging. Deze hing er half uit bij haar.

Mijn vriendin is niet aan de pil. Is er een kans dat zij zwanger is?

Ik ben verder niet klaar gekomen in haar, wel in het condoom. Misschien een domme vraag, maar beter om het zeker te weten.
Alles kan.. Zou je vriendin aanraden een morning after pil te halen voor de zekerheid..
Ja, domme vraag, natuurlijk kan ze zwanger zijn.

En wees wat realistischer over de grote van je penis en koop je condooms een maat kleiner.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:AnneBoleyn schreef op 13 september 2015 @ 14:56:

Alles kan.. Zou je vriendin aanraden een morning after pil te halen voor de zekerheid..Dat is waarschijnlijk te laat... moet binnen 72 uur.
Wanneer je terug trek houdt dan het condoom bij het begin vast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:AnneBoleyn schreef op 13 september 2015 @ 14:56:

Alles kan.. Zou je vriendin aanraden een morning after pil te halen voor de zekerheid..Moet binnen 72 uur
Ja er is een kans op zwangerschap.

Een condoom glijdt volgens mij nooit zomaar af, heb je wel de goede maat?

Voor de morning after pil is het nu te laat dus duimen draaien dan maar dat ze niet zwanger is. Zo wel, dan niet te lang wachten dan kan ze nog een overtijdsbehandeling krijgen ( even er vanuit gaabt dat jullie geen kind willen).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 13 september 2015 @ 15:02:

Ja er is een kans op zwangerschap.

Een condoom glijdt volgens mij nooit zomaar af, heb je wel de goede maat?

Voor de morning after pil is het nu te laat dus duimen draaien dan maar dat ze niet zwanger is. Zo wel, dan niet te lang wachten dan kan ze nog een overtijdsbehandeling krijgen ( even er vanuit gaabt dat jullie geen kind willen).Nee vandaar dat wij ook schrokken. We gebruiken altijd dezelfde condooms en dit is de eerste keer dat hij is afgegleden.
quote:Monatala schreef op 13 september 2015 @ 14:56:

En wees wat realistischer over de grote van je penis en koop je condooms een maat kleiner.

?

Of hij is niet na 1 seconde uit haar gegaan en ze bleven nog even liggen. Rare aanname
Inderdaad, als je vriendin nog even op je is blijven zitten en je penis is slap geworden dan kan dat best. Voortaan even condoompje vasthouden als je weer vertrekt. Beter nog dat je vriendin gewoon aan de pil gaat.
De laatste keer dat dat mij gebeurde werd ik zwanger. Dus ja er is zeker een kans.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:Monatala schreef op 13 september 2015 @ 14:56:

En wees wat realistischer over de grote van je penis en koop je condooms een maat kleiner.Ehh de condooms die ik en vriend gebruiken zitten redelijk strak bij hem maar schuift er ook wel eens af (ben wel aan de pil), dus dit is een beetje onzin.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 13 september 2015 @ 15:09:

Inderdaad, als je vriendin nog even op je is blijven zitten en je penis is slap geworden dan kan dat best. Voortaan even condoompje vasthouden als je weer vertrekt. Beter nog dat je vriendin gewoon aan de pil gaat.Dit dus
alles kan, kans is wel klein
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ligt ook aan wanneer je vriendin ongesteld is geweest of moet worden.
Als het condoom afgleed op het moment dat zij van je af ging lijkt het me niet echt waarschijnlijk dat ze daar zwanger van raakt.. Zeg nooit nooit maar ik acht de kans minimaal! En om nou meteen met dom enzo te schelden lijkt me ook niet nodig, ze gebruiken toch condooms? Weten wij veel waarom zij niet aan de pil is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven