Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 14 september 2015 om 16:26
maandag 14 september 2015 om 16:28
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 16:12:
Nou ja, zeg. Wat doet iedereen nou opeens vreemd verbaasd, is er iets niet mannelijk aan mij? Masculiener dan deze macho ga je het niet krijgen, hoor!
Ik heb nota bene een man als ava!
En GrimbleGrumble klinkt toch ook ontzettend mannelijk.
Snap het niet.Hooo eens even, niet zo generaliseren hé! Ik wist het gewoon. Dat je een vent bent dan. Van dat masculienere dan die macho verbaasd me dan weer wel
Nou ja, zeg. Wat doet iedereen nou opeens vreemd verbaasd, is er iets niet mannelijk aan mij? Masculiener dan deze macho ga je het niet krijgen, hoor!
Snap het niet.Hooo eens even, niet zo generaliseren hé! Ik wist het gewoon. Dat je een vent bent dan. Van dat masculienere dan die macho verbaasd me dan weer wel
maandag 14 september 2015 om 16:44
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 september 2015 @ 16:18:
[...]
Ik heb ook een man als ava. En je moest mij es horen grimbelgrumbelen, Archie Bunker was er een kleine jongen bij. Dus dat zegt allemaal niks . Oh ja, en die die jij zo mannelijk vond is zo ongeveer mijn lievelingssmilie. Dussss. Jij bent geen Marokkaan, jij was al die tijd gewoon een man!
[...]
Ik heb ook een man als ava. En je moest mij es horen grimbelgrumbelen, Archie Bunker was er een kleine jongen bij. Dus dat zegt allemaal niks . Oh ja, en die die jij zo mannelijk vond is zo ongeveer mijn lievelingssmilie. Dussss. Jij bent geen Marokkaan, jij was al die tijd gewoon een man!
IMHO
maandag 14 september 2015 om 17:12
Snap het niet.Deze zin " Moet nu werken, iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden." gaf het in ieder geval niet weg
Snap het niet.Deze zin " Moet nu werken, iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden." gaf het in ieder geval niet weg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 14 september 2015 om 17:23
Snap het niet.
you fooled me too
en die ava, 't is dat je zegt dat het een man is, ik had 't niet gezien.
Snap het niet.
you fooled me too
en die ava, 't is dat je zegt dat het een man is, ik had 't niet gezien.
maandag 14 september 2015 om 17:24