Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 11:36:

@Deborah: Weet niet of het uitmaakt, maar ik ben een man.Ik herzie mijn mening over mannen op het VF
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:amarna schreef op 14 september 2015 @ 15:42:

[...]

Heb vrijdag 12 afleveringen gezien. Toen was ik het even zat. Ian Beale bleef maar op mn netvlies staan Vette storyline weer met Kathy terug?
Ja! Ze was stiekem in de Arches. Actueel heeft o.a. sharon haar al gezien.
Waar hebben jullie het over???
quote:amarna schreef op 14 september 2015 @ 15:56:

Ja! Ze was stiekem in de Arches. Actueel heeft o.a. sharon haar al gezien.
quote:hatsetats schreef op 14 september 2015 @ 15:58:

Waar hebben jullie het over???Een Brits drama wat ik al volg sinds 1985. Eastenders.
EE.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 september 2015 @ 16:00:

EE.Alle afleveringen van The Royle Family (wel Nederlands ondertiteld graag) mogen van mij meteen herhaald worden!
quote:pompelmoes83 schreef op 14 september 2015 @ 16:03:

[...]

Alle afleveringen van The Royle Family (wel Nederlands ondertiteld graag) mogen van mij meteen herhaald worden!Ik heb ze allemaal op DVD
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:hatsetats schreef op 14 september 2015 @ 15:58:

Waar hebben jullie het over???Sorry, EE was offtopic, maar ik was down en Yasmijn hielp me door ter tafel te brengen
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 15:41:

[...]

Het kan zijn dat je deels een tik van mijn irritatie over Lammy's actie hebt meegekregen, waardoor ik je op een manier heb neergezet die je niet verdient. Mijn excuses daarvoor.

Maar ik sta nog steeds achter alles wat ik in die post heb geschreven. Die was niet bedoeld om fatsoenlijk te zijn. Er is niets fatsoenlijks an de hele situatie en je hoeft bij mij dus ook niet met fatsoen aan te komen.

Dat dat wellicht niet 'gepast' is op een forum - meh. De betreffende delen zijn weggehaald, dus nu is het wel een fatsoenlijke post. Wat mij betreft hebben de mods hun werk vandaag prima en adequaat gedaan.Sja, forumtechnisch is zo'n uitsmijter gewoon niet handig, omdat je daar bepaalde lieden hun ammunitie mee op een presenteerblaadje aanbiedt. En geloof me, ze schieten. Maar ik snap je volkomen hoor .
quote:amarna schreef op 14 september 2015 @ 16:04:

[...]

Sorry, EE was offtopic, maar ik was down en Yasmijn hielp me door ter tafel te brengen
quote:Nouschi schreef op 14 september 2015 @ 16:04:

[...]

Ik heb ze allemaal op DVD Ik weet ineens een sinterklaas en of kerstkadoo!
quote:Nouschi schreef op 14 september 2015 @ 16:04:

[...]

Ik heb ze allemaal op DVD Geweldig! Kerst bij David en Denise vond ik één van de grappigste afleveringen.
Dusss een man, nooit geweten GG.
Staan ze niet op Netflix?
Nooit gedacht mee te maken dat ik 't zomaar ineens eens ben Mariannedavids.

Ben bang dat 'twee per ongeluk was, maar toch.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:yasmijn schreef op 14 september 2015 @ 16:07:

Staan ze niet op Netflix?Ook een goed idee. Zal eens kijken, maar dit vind ik nu echt iets om gewoon zelf te hebben, blijft altijd leuk.
Nou ja, zeg. Wat doet iedereen nou opeens vreemd verbaasd, is er iets niet mannelijk aan mij? Masculiener dan deze macho ga je het niet krijgen, hoor!

Ik heb nota bene een man als ava!

En GrimbleGrumble klinkt toch ook ontzettend mannelijk.

Snap het niet.
IMHO
Nee hoor, niks macho. Je bent veel te huishoudelijk. Een echte man eist zijn biertje en doet niets in huis

(grapje)
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 september 2015 @ 16:12:

Nou ja, zeg. Wat doet iedereen nou opeens vreemd verbaasd, is er iets niet mannelijk aan mij? Masculiener dan deze macho ga je het niet krijgen, hoor!

Snap het niet.Whaha, doe een ava met bier en tieten, roep af en toe iets over alimentatie en die verdomd kieskeurige wijven van tegenwoordig en dan is alles weer in orde.

Snap het niet.Nee. Daarom juist ;) GEwoon een vent met ballen, die hebben we sinds Hidde en Spi niet meer gezien hier.

Snap het niet.Ik heb ook een man als ava. En je moest mij es horen grimbelgrumbelen, Archie Bunker was er een kleine jongen bij. Dus dat zegt allemaal niks . Oh ja, en die die jij zo mannelijk vond is zo ongeveer mijn lievelingssmilie. Dussss.
quote:Sidroht schreef op 14 september 2015 @ 16:16:

[...]

Whaha, doe een ava met bier en tieten, roep af en toe iets over alimentatie en die verdomd kieskeurige wijven van tegenwoordig en dan is alles weer in orde.Beetje zuur ook graag.
Ik heb zovaak een kerel als ava gehad. Oa deze. Werden sommige dames hier onpasselijk van. En de heren, ach....... Die trokken het ook niet zo zuwwemaarzegguh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven