Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
zaterdag 12 september 2015 om 21:33
quote:Star schreef op 12 september 2015 @ 20:57:
Hee mods, wie is er in slaap gevallen bij het hek? Het slot zit er niet goed op!
Beste Star,
Zou je de betreffende forummer(s) willen staffen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Hee mods, wie is er in slaap gevallen bij het hek? Het slot zit er niet goed op!
Beste Star,
Zou je de betreffende forummer(s) willen staffen? Alvast bedankt!
Moderator Viva forum
zaterdag 12 september 2015 om 22:41
quote:_blabla_ schreef op 09 september 2015 @ 13:37:
[...]
Nee, want als je dan op die topics klikt zie je de berichten wel. Als je iemand loept en niet klikt op "alle berichten" maar doorscrolt naar beneden waar alle topics waar iemand op gereageerd heeft staan dan zie je die berichten in de topics wel, maar als je klikt op "alle berichten van diegene" dan zijn er spontaan verdwenen. Het was mij ook al opgevallen, volgens mij gaat dat mis sinds de wijzigingen van de afgelopen weken. Want sinds een week of twee valt mij dit ook op.
Best moderator,
Een paar dagen geleden heb ik bovenstaand bericht gepost op dit topic. Even later werd gemeld dat het een menselijke fout was geweest en dat het niet meer zou gebeuren. Maar volgens mij gaat er nog steeds iets fout. Want ik kwam zojuist een forumer tegen die vandaag gepost heeft waarbij bovenstaande ook gebeurd.
Aangezien concrete voorbeelden handig zijn: als je bij deze forumer [...] op "alle berichten" klikt dan krijg je maar 2 berichten i.p.v. de 3 die diegene gepost heeft, de OP van het topic staat er niet tussen, maar als je op het desbetreffende topic klikt dan zie je de OP wel.
[...]
Nee, want als je dan op die topics klikt zie je de berichten wel. Als je iemand loept en niet klikt op "alle berichten" maar doorscrolt naar beneden waar alle topics waar iemand op gereageerd heeft staan dan zie je die berichten in de topics wel, maar als je klikt op "alle berichten van diegene" dan zijn er spontaan verdwenen. Het was mij ook al opgevallen, volgens mij gaat dat mis sinds de wijzigingen van de afgelopen weken. Want sinds een week of twee valt mij dit ook op.
Best moderator,
Een paar dagen geleden heb ik bovenstaand bericht gepost op dit topic. Even later werd gemeld dat het een menselijke fout was geweest en dat het niet meer zou gebeuren. Maar volgens mij gaat er nog steeds iets fout. Want ik kwam zojuist een forumer tegen die vandaag gepost heeft waarbij bovenstaande ook gebeurd.
Aangezien concrete voorbeelden handig zijn: als je bij deze forumer [...] op "alle berichten" klikt dan krijg je maar 2 berichten i.p.v. de 3 die diegene gepost heeft, de OP van het topic staat er niet tussen, maar als je op het desbetreffende topic klikt dan zie je de OP wel.
zaterdag 12 september 2015 om 23:16
quote:_blabla_ schreef op 12 september 2015 @ 22:41:
[...]
Best moderator,
Beste _blabla_,
Dankjewel voor je melding en bijbehorend voorbeeld. We zetten het meteen door naar de TD.
Moderator Viva forum
[...]
Best moderator,
Beste _blabla_,
Dankjewel voor je melding en bijbehorend voorbeeld. We zetten het meteen door naar de TD.
Moderator Viva forum
zondag 13 september 2015 om 12:25
quote:Sidroht schreef op 13 september 2015 @ 12:13:
Ik krijg vage pb's van ene 'nazomer' die nog nooit op het forum gereageerd heeft met die nick. Nogal vaag en doen wat denken aan ex-forummers met permbaban. Kunnen jullie daar eens naar kijken? Geen nare pb's overigens, maar ik meld het wel even.
Beste Sidroht,
Bedankt voor de melding. We gaan het voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Ik krijg vage pb's van ene 'nazomer' die nog nooit op het forum gereageerd heeft met die nick. Nogal vaag en doen wat denken aan ex-forummers met permbaban. Kunnen jullie daar eens naar kijken? Geen nare pb's overigens, maar ik meld het wel even.
Beste Sidroht,
Bedankt voor de melding. We gaan het voor je nakijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 13 september 2015 om 19:26
Bij mij was het een heel lang verhaal over dat ze gepermaband is en waarom dat niet eerlijk is en een opsomming met alle nicks die ze heeft gehad. Dat verhaal heeft volgens mij onlangs ook op de napraat gestaan. Simsalabim was inderdaad een van de nicks die ze noemde. Bij mij was het "tiseenvreemdelingzeker"
zondag 13 september 2015 om 20:16
quote:Sidroht schreef op 13 september 2015 @ 12:13:
Dit gaat waarschijnlijk om verzonden berichten voordat de de betreffende gebruikers is geband! Als het goed is zou je nu niets mee rmoeten ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit gaat waarschijnlijk om verzonden berichten voordat de de betreffende gebruikers is geband! Als het goed is zou je nu niets mee rmoeten ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 13 september 2015 om 20:18
quote:ModeratorViva schreef op 13 september 2015 @ 20:16:
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDe laatste twee berichten zijn van vandaag rond de middag, laatste om 13:00. Heeft diegene daarna nog een ban gekregen?
[...]
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumDe laatste twee berichten zijn van vandaag rond de middag, laatste om 13:00. Heeft diegene daarna nog een ban gekregen?
zondag 13 september 2015 om 20:25
quote:Sidroht schreef op 13 september 2015 @ 20:18:
[...]
De laatste twee berichten zijn van vandaag rond de middag, laatste om 13:00. Heeft diegene daarna nog een ban gekregen?
Klopt, de betreffende gebruiker heeft om 13:15 uur een ban gekregen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
De laatste twee berichten zijn van vandaag rond de middag, laatste om 13:00. Heeft diegene daarna nog een ban gekregen?
Klopt, de betreffende gebruiker heeft om 13:15 uur een ban gekregen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum