Oh o...... nasty Dasty!

17-09-2015 15:17 36 berichten
Vorige week had ik buikgriep en lag ik beroerd op bed.

Mijn man dacht deurklinken goed te ontsmetten door er pure Dasty op te spuiten, en verwachtte vervolgens dat de bacteriën dan zelf richting de uitgang zouden wandelen ofzo. (U snapt: wij hebben een werkster). Maar hij heeft dus niet, na het spuiten van de Dasty, de deurklinken met een doek afgenomen.

Nu hoorde ik vanochtend de werkster een gil slaken: ze ontdekte dikke gele strepen pure Dasty, die lopen van de deurklink tot onderaan onze wit gelakte deuren. En ze kreeg ze er niet af.

Dus.... wie heeft er tips!
Alle reacties Link kopieren
Contact opnemen met de fabrikant?

Azijn?
Deur opnieuw verven.
quote:Goede-Fee schreef op 17 september 2015 @ 15:22:

Deur opnieuw verven.Ja als allerallerallerlaatste redmiddel ja.
Ik denk dat de verf is uitgebeten, daar doe je niets meer aan, opnieuw schilderen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
De hele deur met pure dasty doen? En anders toch maar helemaal opnieuw schilderen.
dasty bijt. ik denk dat je deuren eraan zijn.

ik heb het op een tafel gehad. verf ging echt bladderen
En doooooor!
quote:clemance schreef op 17 september 2015 @ 15:24:

[...]

Ja als allerallerallerlaatste redmiddel ja.Ik dnek dat het uitbijten alleen die optie nog overlaat.
Ligt het er echt op of is het uitgebeten? Als het niet is uitgebeten probeer dan met een stoomreiniger (kan ook met vloerreiniger) of met zeer heet water de opgedroogde Dasty zacht te maken en weg te nemen.
Hopelijk kan je man beter schilderen dan poetsen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
St. Marc?

Sorry, maar dit is wel een beetje een komisch probleem.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zou ook heet water met een microvezeldoekje proberen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dit is wel een mooie oepsie van je man

Ligt er inderdaad aan of het er bovenop ligt of dat het is uitgebeten en of het een geschilderde houten deur betreft of kunststof.
Dit is een mooie voor dat topic met dingen die je maar een keer fout doet .

Dat wordt schilderen dit weekend, ben ik bang.
quote:broadway schreef op 17 september 2015 @ 16:14:

dasty bijt. ik denk dat je deuren eraan zijn.

ik heb het op een tafel gehad. verf ging echt bladderen

Mijn hemel wat een troep zeg.

De deur is van hout en wit gelakt.
Met Dasty?
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 17 september 2015 @ 16:50:

Dit is wel een mooie oepsie van je man

Ligt er inderdaad aan of het er bovenop ligt of dat het is uitgebeten en of het een geschilderde houten deur betreft of kunststof.Ja volgens mij ligt het er nog wel een beetje bovenop. Ga het zo met microvezeldoekje en heet water proberen.
Dasty krijg je er alleen nog af met ... jawel, Dasty.

Maar dan moet het er niet ingetrokken zijn, want dan heb je pech gehad. Als het erop ligt, dan inspuiten, kwartiertje wachten, afsoppen.
Ik heb het ook een keer gehad op mijn witte tafel. Ik heb het met cif weg gekregen. Dat is wel schuurmiddel natuurlijk dus je kan een doffe plek krijgen maar bij mij viel dat niet z o op. Die gele vlekken waren erger.
quote:clemance schreef op 17 september 2015 @ 17:38:

[...]

Mijn hemel wat een troep zeg.

De deur is van hout en wit gelakt.Als de verf niet beschadigd is, probeer eens een doekje met wat druppels chloor. Wel zelf doen hoor!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Herkenbaar ,mijn man heeft een paar weken geleden achter het fornuis de plaat met dasty gedaan.Ik schrok me dood toen ik thuis kwam van het werk en kon wel janken.Helemaal lelijk geworden en dikke strepen.Maar toen bedacht ik me dat ik nog van grijze sponsjes in huis had(haal ik altijd schoenstrepen mee weg van de vloer.)Goed ik heb het schoongemaakt met het sponsje en is weg.Ik heb het wel een paar keer moeten doen maar het werkte goed.Dus misschien een tip.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Tickel schreef op 17 september 2015 @ 17:48:

[...]

Als de verf niet beschadigd is, probeer eens een doekje met wat druppels chloor. Wel zelf doen hoor!
Ooit ook eens gehad op een deur.

Niks hielp heb m moeten verven. Voor mij daarom geen gele dasty meer. Fijn dat het spul goed werkt maar het werkt een beetje te goed.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Je zou een klein stukje kunnen proberen het af te steken met bijvoorbeeld een scherp scheermesje (inderdaad wel zelf doen) ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven