Oh o...... nasty Dasty!
donderdag 17 september 2015 om 15:17
Vorige week had ik buikgriep en lag ik beroerd op bed.
Mijn man dacht deurklinken goed te ontsmetten door er pure Dasty op te spuiten, en verwachtte vervolgens dat de bacteriën dan zelf richting de uitgang zouden wandelen ofzo. (U snapt: wij hebben een werkster). Maar hij heeft dus niet, na het spuiten van de Dasty, de deurklinken met een doek afgenomen.
Nu hoorde ik vanochtend de werkster een gil slaken: ze ontdekte dikke gele strepen pure Dasty, die lopen van de deurklink tot onderaan onze wit gelakte deuren. En ze kreeg ze er niet af.
Dus.... wie heeft er tips!
Mijn man dacht deurklinken goed te ontsmetten door er pure Dasty op te spuiten, en verwachtte vervolgens dat de bacteriën dan zelf richting de uitgang zouden wandelen ofzo. (U snapt: wij hebben een werkster). Maar hij heeft dus niet, na het spuiten van de Dasty, de deurklinken met een doek afgenomen.
Nu hoorde ik vanochtend de werkster een gil slaken: ze ontdekte dikke gele strepen pure Dasty, die lopen van de deurklink tot onderaan onze wit gelakte deuren. En ze kreeg ze er niet af.
Dus.... wie heeft er tips!
donderdag 17 september 2015 om 17:39
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 17 september 2015 @ 16:50:
Dit is wel een mooie oepsie van je man
Ligt er inderdaad aan of het er bovenop ligt of dat het is uitgebeten en of het een geschilderde houten deur betreft of kunststof.Ja volgens mij ligt het er nog wel een beetje bovenop. Ga het zo met microvezeldoekje en heet water proberen.
Dit is wel een mooie oepsie van je man
Ligt er inderdaad aan of het er bovenop ligt of dat het is uitgebeten en of het een geschilderde houten deur betreft of kunststof.Ja volgens mij ligt het er nog wel een beetje bovenop. Ga het zo met microvezeldoekje en heet water proberen.
donderdag 17 september 2015 om 17:48
donderdag 17 september 2015 om 17:50
Herkenbaar ,mijn man heeft een paar weken geleden achter het fornuis de plaat met dasty gedaan.Ik schrok me dood toen ik thuis kwam van het werk en kon wel janken.Helemaal lelijk geworden en dikke strepen.Maar toen bedacht ik me dat ik nog van grijze sponsjes in huis had(haal ik altijd schoenstrepen mee weg van de vloer.)Goed ik heb het schoongemaakt met het sponsje en is weg.Ik heb het wel een paar keer moeten doen maar het werkte goed.Dus misschien een tip.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 17 september 2015 om 18:00