Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
brood met pindakaas en daar rauwkost op, krijg ik op het werk veel commentaar op.

en trouwens ik las iemand over de combi ketchup/mosterd......heerlijk! Vooral honingmosterd
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ketchup/mosterd is toch 'n heel normale combi voor op 'n hotdog?

Pindakaas met augurk en sambal vind ik trouwens ook lekker.
Ik heb de combi ketchup/mosterd van mijzelf altijd een vreemde combi gevonden maar je hebt gelijk ik ben toch normaler dan ik dacht
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Het is totaal geen rare combinatie ketchup en mosterd. Als ik mij niet vergis zit die combinatie zelfs op de gewone hamburgers van Mac Donalds.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik doe overal megadeath saus op, op brood, door soep, warm eten, sla en zelfs in de thee (zijn gigantisch explosieve sauzen, gemiddeld 300 tot 900 x sterker dan tabasco) Ik ben er beroemd om als dat-meisje-dat-heter-kan-eten-dan-wie-dan-ook.

Daarnaast eet ik altijd en overal appels, als ontbijt, als snack, als tussendoor, als ik chagarijnig ben, als ik moet fietsen, als ik blij ben, voor ik naar bed ga, als ik me verveel, als ik het druk heb etc. etc. en laat de klokhuizen tot grote ergenis van anderen overal slingeren.

En ik eet altijd een pepermuntje samen met een zoet dropje, lekker!
quote:lufthansa schreef op 20 september 2008 @ 23:05:

Koude pizza (van de avond ervoor) als ontbijt... Dat is niet vreemd dat doe ik ook wel eens. Heerlijk hoor
quote:shining schreef op 20 september 2008 @ 23:07:

Ik heb ALTIJD zin in patat.Ik ook
Ik vind net Rainz een krentebol met kaas lekker
Ik heb altijd zin in chocolade, terwijl ik het toch niet te vaak eet... Maar ik denk niet dat dat erg raar is...

Mijn jubel-combo: rode wijn en een reep choco, terwijl ik naar een leuke film kijk ofzo...

Trouwens, krentebol met kaas is ook helemaal niet vreemd: verkopen ze kant en klaar bij de AH to go en zie je vaak ook bij cateringbedrijven enzo...
Bloemkool met pindasaus....heerlijk! Veel lekkerder dan zo'n smakeloos kaassausje!
quote:Suy schreef op 21 september 2008 @ 10:49:

Bloemkool met pindasaus....heerlijk! Veel lekkerder dan zo'n smakeloos kaassausje!Dat lijkt me best lekker, ga ik eens proberen!
Ik doe vaak stroop door mn chili con carne en zelfgemaakte nasi...
quote:wolkewietje schreef op 21 september 2008 @ 00:22:

Wat veel mensen ook erg vreemd vinden, is dat ik geen gebak/taart lust. Ik gruwel van (slag)room, creme, pudding, mousse en al dat soort dingen.

Daar ben ik stiekum wel jaloers op!

Ik vind slagroom en chocolademousse ook niet lekker, maar andere soorten taart vind ik wel lekker!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Krentebol met pindakaas!! (krijg er meteen zin in)

Ennuh... de schil van een kiwi opeten?!
quote:Lucy44 schreef op 21 september 2008 @ 11:35:

Ennuh... de schil van een kiwi opeten?!Die heb ik ook nog nooit geprobeerd....
Ik eet zo een plakje ham met ertussen hagelslag op.

Heel dik boter overal bij en inderdaad de boter van het mes aflikken, soms zelfs een boterham enkel met boter (gezouten boter).

Altijd melk na chips of chocolade. Of chips en chocolade door elkaar.

Ik had een leraar die altijd de appel in z'n geheel opat, er bleef niets meer van over!
-Geroosterde boterham met witte bonen in tomatensaus erop.. mmm..

-muesli met inplaats van yohurt/melk; kokend hete thee door muesli gemengt

-chips uit de magnetron

-havermoutpap gemengt met vruchtenkwark (dus koude kwark door hete pap geroerd)

Verder ga ik nog even nadenken:)
Hmmm,

Ik heb ook altijd wel zin in friet, behalve wanneer ik het net gegeten heb. Als ik dan frietlucht ruik, vind ik het heel erg stinken.

Ik zorg met oud en nieuw altijd dat ik te veel oliebollen in huis heb. Niets zo lekker als wanneer je op 1 januari brak op de bank hangt je een lekkere oliebol uit de magnetron kunt eten. Jammie.

Verder heb ik ook de tic (bijna) overal mayonaise bij te eten. Al is het maar ene klein kleddertje. In restaurants doe ik dat natuurlijk niet
ha ha koude hutspot iid heerlijk!!!

ene van die kipcorn, doe ik ook!! (en met roze koek eerst rose eraf eten )

en kaas op krentenbol is toch heel normaal?!

en krentenbol rooster ik ook wel eens, maar vers is ie gewoon wel het lekkerst vindt ik.

verder doop ik brood ook vaak in jam of pindakaaspot (te lui ommes te pakken en te smeren?!) echter vandaag sinds lange tijd jam op en 3/4 pot is al leeg??!! ga dus toch maar weer smeren......
Soepballetjes niet tegelijk met de soep opeten, maar achterlaten in de kom en dan een flinke schep piccalilly erop. MMMMMMMMMMM.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een witte boterham met veel boter besmeren dan cervelaat worst er op en dan op de cervelaatworst ook nog een laagje boter.
Wit brood met zoute boter en pure hagelslag, zoooo lekker...

Vriend hiet eet zijn cornflakes met appelsap, ziet er echt zo vies (lees; reeds gegeten) uit!
geweldig idee!!! had vandaag zin in satesaus en bloemkool op, maar niet op de combi gekomen, morgen ga ik het eens proberen!!!

super tip!

quote:Suy schreef op 21 september 2008 @ 10:49:

Bloemkool met pindasaus....heerlijk! Veel lekkerder dan zo'n smakeloos kaassausje!
quote:Lucy44 schreef op 21 september 2008 @ 11:35:

Ennuh... de schil van een kiwi opeten?!

Klinkt niet echt aantrekkelijk.

Maar ik eet wel heel graag perzik met schil. Juist dat fluweelzachte schilletje vind ik heerlijk.

Dingen die tegen 't aangebrande aan zitten vind ik vaak lekker. Vooral een appeltaart die net iets te lang in de oven heeft gestaan waardoor de korst dus donkerbruin en knapperig wordt.
Champagne en lange vingers!

Of kaneel/krenten bagels met boter i.p.v. cream cheese.

En manlief eet nooit pannenkoeken met zoetigheid. Voor hem maak ik altijd een flinke pan gehakt met bonen en veel te veel cayennepeper.

Dat gaat dan op de pannenkoeken bij hem.

Andere maffe tik van manlief: groene limo (Raak het het merk geloof ik) en daar dan zo'n vitamine C bruistablet door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven