Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
ALs ik uit ben geweest moet ik altijd een glas melk drinken

ook bij de patat en na zout eten vind ik het heerlijk om melk te drinken

verder doe ik altijd slasaus bij de nasi vinden mensen ook heell vreemd
Geen idee of het al genoemd is, maar eh....

Bruine bonen met stroop en azijn (door elkaar uiteraard) vind ik heeeeeeeeeeeerlijk!!
Nou ja, niet echt een eettic, maar ik vind het heerlijk om een nieuwe verpakking aan te breken. Dat ik dus de eerste ben die mijn mes in de chocoladepasta mag zetten enzo, niets fijner dan dat. Maar het is ook zo dat ik er een hekel aan heb om het laatste beetje uit een pot te schrapen. Dat vind ik weer heel vies. Of het laatste beetje yoghurt uit een pak, bahbah. Helaas is mijn vriend daar heel streng in :-[
Koude pizza als ontbijt doe ik ook vaak! Mmmm!

Als ik duo penotti eet, alleen de witte pasta smeren en natuurlijk ook een grote klodder chocoladepasta van mijn mes aflikken.

Bij zelfgemaakte Hollandse groentesoep eerst al het water eruit lepelen totdat ik alleen nog een groente-vermicelliprutje heb liggen en dat dan opeten, zaaaalig.
Mijn vader eet een appel "rechtdoor". Hij eet niet om het klokhuis heen maar gewoon totdat ie 2 helften overheeft. Ziet er heel maf uit. Hij eet dus t hele klokhuis op.

Wij eten hier thuis de staarten van de gamba's op en soms ook de schil. Hollandse garnalen eet ik ook t liefst ongepeld met kop en al.

Bellyman eet rauw gehakt als ie de ballen aan het draaien is.

Ik houd ervan om een slokje kikkoman te nemen.

Vrienden van mij eten op een boterhammetje met blauwe kaas superdun gesneden plakjes rauwe knoflook. Is ook erg lekker.
Nouhou waarom moet ik nou om dit tijdstip naar dit topic surfen?? Nu ben ik de hele dag misselijk en zie ik garnalenhoofden voor me.. en t ergste is dat ik nu naar mn werk moet, een italiaans cafe restaurant met, jawel, pasta met gamba"s op het menu!! ieuwww...
Een digestive koekje van verkade dopen in de appelkaneelvla en dan opeten! Mmmm...
Pindakaas doet het goed lees ik al

Ik heb ook iets met pindakaas maar alleen na het stappen

2 rijstwafels met dik pindakaas en suiker

Anders kan ik niet slapen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja, ik heb rare eetgewoontes;

-zout op een schotelje en een zure appel erin dippen

-citroenen eet ik zo op

-ik neem voor ieder smeergoed van een broodje een nieuw mes

-pindakaas vind ik vreselijk vies, behalve als ik ongesteld ben.

verder kan ik heel slecht tegen het horen van gesmak of geherkauw door anderen om mij heen.
Als er dingen zijn die je echt wilt, ga je daar vanzelf wat aan doen, dat geldt voor alles in je leven. Nu dus al wakker liggen van zaken waar je nog helemaal geen beslissingen over kan maken, wilt maken (sterker nog) is dus echt verloren energie. Zoals al eerder gezegd, als je de beslissing moet maken komt die echt wel, voor jou en je parter. Mocht hij geen kinderen willen straks en jij perse wel, dan zal je ook besluiten verder te gaan, lees je goed? straks... wanneer dit aan de orde is. Geen problemen zoeken die er nog helemaal niet zijn. Das zo zonde, zeker wanneer je geen zorgen hebt.

niet zeuren dus en er anders wat aan doen!
Ik zie nu weer dat ik wat gepost heb op een site waar het niet hoort, mijn laptop is van slag!!! Hoe kan dat nou???

sorry guys!
haha- ik neem ook altijd een schoon mes bij een ander broodsmeersel

waar ik woon vinden ze patat met mayonaise raar.....

ik lust geen koude frietjes, of afgekoelde koffie

margarine vind ik smerig, en dan vooral als het superdik op de boterham gesmeerd is igggg

Ik drink koffie altijd gloeiend heet

Als ik ongesteld ben, ben ik dol op geroosterd brood met pindakaas en hete pepersaus (ze hebben hier geen sambal), of matzes met roomboter en suiker en zout

boterham met kaas en honing
Hier digestieven met blauwe kaas en een boterham met pindakaas en nutella(broodje pindsrotsje )
Ik drink altijd karnemelk bij de pannenkoeken. Zonder karnemelk zijn ze minder lekker.

Krentebrood met kaas heerlijk!

Boterham met kaas en honing of jam of appelstroop.
quote:nikkinuts schreef op 21 september 2008 @ 00:22:

Dan liever kaas op m'n krentenbol!

Vroeger deed ik wel eens speculaas op witbrood, maar daar kreeg ik ook wel eens hoofdpijn van. Vreemd?!Nee hoor. Jeuk in je oren krijgen van een suikerspin, da's pas vreemd
Sukkel, suikerspin gaat in je mond! Tuurlijk kriebelt dat als je dat bij je oren houdt. Pffff.
snack a jack met smeerkaas en of salsa saus

ben altijd erg gek op chips, maar sinds de kilorace ff wat minder calorieen

of chips met cola als ontbijt 1x per jaar
Oeoe spek uitbakken en dan nieuwe aardappeltjes koken. En dan de aardappeltjes door de pan met het spekvet dippen.

Oeoeoeoeeeeee!

En de gehaktballen graag een tikje overdone.
Naturel of paprika chips en dan een groot glas ijskoude melk erbij, heeeeeerlijk!
Rijstwafels met pindakaas.

Pannetje van kaassaus helemaal leeglepelen.

Heb ook een periode gehad dat ik pindakaas zo uit de pot at maar dat was niet zo best voor de lijn.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:[message=2076599,noline]

Bellyman eet rauw gehakt als ie de ballen aan het draaien is.

Mmmmm, ja lekker!!!! Die ik ook altijd. Rauw is het nog lekkerder dan gaar (maar niet zoveel hoor).
gehakt doet mijn vriend ook zo opeten rauw. Ik niet, doe mij maar gebakken :-D
Ik zuig altijd de kop van vis en vooral grote gamba's leeg.mmmmm
Hier had uw advertentie kunnen staan.
bettyyy, probeer deze variant eens:

witte bonen in tomatensaus op toast,

een beetje geraspte kaas (liefst jong smelt beter)

met brown sauce

typisch engels, en heerlijk na het stappen of gewoon..

*originele brown sauce van HP koop je gewoon bij appie, in glazen flesjes.

ik sla ze in engeland voortaan groots in.

pindakaas met sambal, maar volgensmij is dat niet zo gek.

overal aromat op (dat gele zout) vrnl op kaas en ei is het heerlijk
hahaha wat een ideeen en ehm.. aparte combinaties

ik heb wel een onwijze eettic maar dan niet in de zin van vreemde combi's maar in de manier van eten...

kan er namelijk zoooo niet tegen als iemand langzamer eet als ik!

zeker niet als ik gekookt heb, argh!

en ook het geluid als iemand een appel eet en dan gaat praten met nog half die mond vol appel met al dat sap wat er zowat uit DRUIPT, ulg! Kan ik gewoon boos om worden *shame*

hihi, erg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven