Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik hou jullie op de hoogte dan...

@BM, ook helder rood bloed, of heb je 3 dagen lang bruinige afscheiding gehad?
W
Romi

Dat was verschillend. Er zaten ook helder rode druppels tussen.

Vandaar dat ik ook dacht dat ik gewoon ongi was
jl

had je nog mijn email gehad??
Heb al terug gemaild!
...
@Lisa, frustrerend... 'Gelukkig' heeft iedereen er last van. Zijn wij niet de enige gekken die alles voelen

Ik luister iig niet meer naar mijn lichaam. Die doet toch stom.
...
Hij heeft nog niet veel gezegd. Dat ie het jammer vind als ik idd ongesteld ben..
quote:florence79 schreef op 20 september 2008 @ 12:57:

Ik ben dan zo iemand die zich meteen gaat afvragen of ik dan niet een heel slecht mens ben dat ik zo reageerde (de tranen stonden in mijn ogen).

Bedenk me net dat mijn boodschap niet overkwam in mijn bericht, sorry! Maar ik begrijp echt helemaal hoe jij je voelt en je kunt hier lekker je hart luchten!

@BM, leuk leuk, een verrassing. Laat je het ons weten?

@Kruimel, hoop voor je dat het niet erfelijk is. Is dat nog nooit onderzocht? Jij hebt vast binnen een jaar een blakende baby in je armen! Vandaag trouwens langs je huis gekomen, Moman vond het ook een super leuk huis!

@Lisa, volgens mij zijn er sowieso al een hele boel topics over hoe je het op een originele manier kunt vertellen. Vaak worden die topics ook veelvuldig bezocht door vrouwen met een 'uitgesproken mening'.

@Romi, voorgerecht en soep had ik gemaakt. Wie weet doet jouw lichaam wel aan HET ideale moment en ben jij GV2! En alvast zitten speuren op internet om het goede nieuws op een leuke manier te brengen....dat moet een onderbewuste voorbode (zeg je dat zo?) zijn. Super goed dat je het geduld op kunt brengen om morgen pas te testen!

Haha, ik draaf lekker mee door, want ik hoopte ook al voor de feestdagen goed nieuws te kunnen brengen aan familie en dan babycadeautjes op ons verlanglijstje te kunnen zetten

@Kroket, jij lijkt er het nuchterst onder te blijven van ons allemaal. Knap hoor! Misschien wordt dat wel beloond

@JL, Zal vanavond even dat schema scannen en op de groep zetten. En helaas, temperaturen MOET van de ha rectaal...

Klinkt wel als zwangerschap: huilen bij Linda doet een niet-zwangere vrouw volgens mij niet hoor, haha! Hello Goodbye en soortgelijke series leveren mij ook huilmomenten op hoor!

Tja, eerst was ik degene bij wie het maar niet kwam, nu ben ik de eerste.... raar lijf heb ik toch Moman was vanochtend heel lief en baalde dat ik niet zwanger ben. Alhoewel hij ons sexleven van nu helemaal niet vervelend vindt, hihi.

Zo, dat was een uurtje bijlezen, jullie hebben goed jullie best gedaan vandaag! Wij zijn vanmiddag lekker samen op pad geweest, en daarna even in huis gerommeld. Vanavond lekker niksen.
Er is er morgen een jarig, hoera hoera.....

Ga je nog wat leuks doen morgen?
anoniem_63691 wijzigde dit bericht op 20-09-2008 21:48
Reden: Te enthousiast, sorry!!!
% gewijzigd
...
quote:Lisa1977 schreef op 20 september 2008 @ 20:58:

Mogalie ajb even mijn naam verwijderen!!!Done. SORRY!!!
...
W
quote:justline schreef op 20 september 2008 @ 22:29:

@ Mo: haha was je iets te enthousiast?!

In m'n kont? Hmm....daar hou ik niet zo van maar ja als het moet.

Beetje raar zo....

Truste! Ik ga er ook vandoor. Daaaaaaag!
jl.

Ik je weer email terug gestuurd.

Ze zijn echt toppie Ik heb ze nu uitgezocht.
Ben toch echt wel echt ongesteld..

Ik luister echt nooit meer naar mijn lichaam...
quote:Romi82 schreef op 21 september 2008 @ 00:11:

Ben toch echt wel echt ongesteld..

Ik luister echt nooit meer naar mijn lichaam...

Balen zeg! Ben je er erg down of trek je het alweer om aangestoken te worden door Flo's positivisme? Volgens mij heb je nu wel een hele regelmatige cyclus of niet?

Goedemorgen meiden!!! Gisteravond heerlijk niks gedaan en nu moet ik zo gaan leren....

Tot straks allemaal!
knuffel voor ROMI

even snel tussendoor
@Mo, baalde gister wel ff ja, maar ja nu maar weer vol goede moed door voor de komende maand!

Idd een zeer nette cyclus. 26/27/26 dagen..

Reken voor mijn nieuwe NOD dus met 27 dagen. Daar mag ik zeker niet over klagen. Nou moet ie alleen nog wegblijven

Leer ze vandaag, ik moet ook nog een paper schrijven..
quote:mogalie schreef op 20 september 2008 @ 19:31:

[...]

Bedenk me net dat mijn boodschap niet overkwam in mijn bericht, sorry! Maar ik begrijp echt helemaal hoe jij je voelt en je kunt hier lekker je hart luchten!

Thanks Mo! En je hoeft je toch helemaal nergens voor te verontschuldigen? Fijn dat jullie allemaal zo lief zijn en het allemaal een beetje begrijpen.

@Romi: Ook jij krijgt een hele dikke knuffel van mij . Wat balen dat de ongesteldheid toch heeft doorgezet. En je had er nog wel zo'n goed gevoel over.... Ik kan wel weer aankomen met mijn verhaal over de eerste dag van een nieuwe zwangerschap, maar ik weet niet of je daar wel op zit te wachten.

@Lisa: [schraapt keel en zingt]:Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de glo-ri-a, in de gloooooo-riiiiiiiii-aaaaaa, in de gloooooo-riiiiii-aaaaaaaa!!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een heel fijne dag en een leuk feestje hebt!

@BM: Jij ook gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik hoop dat jullie vandaag ook een mooie dag hebben.

Gisteren hebben we gegeten met vrienden en dat was erg gezellig. Vriendin was niet zwanger en ik hoefde het ook niet te vragen, want nadat ze binnen was gekomen stak ze gelijk een sigaret op en nam ze een glas prosecco.

Vandaag geshopt met Floman in de stad, en een rokje en twee truien gekocht. Hebben jullie nog wat leuks gedaan dit weekend? Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze moesten leren..
@Florence, ben wel weer over de ergste teleurstelling heen.

@Roadster, mijn nieuwe NOD mag op 17 oktober

Ga morgenochtend voor 4 dagen naar Frankrijk... Heb er echt zin in!!!
@Romi, HEERLIJK, Frankrijk!

@Kruimel, was druk bij jou in de straat vandaag zeker!

@Roadster, waar beeeeeeeeeen je? Wil je mijn nieuwe NOD op 29 oktober zetten? Dan ga ik uit van 39 dagen, dus mogelijk valt hij eerder, maar ja.

Hier een rommelende maag, moman staat pannenkoeken te bakken. Verder nichts neues!
Oh lekker pannenkoeken.... Heb ik afgelopen week ook op.

Wij eten bobotie, maar mijn kok is nog niet thuis, hangt nog in de kantine van de voetbal rond gok ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven