Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 september 2015 om 21:02
quote:Star schreef op 18 september 2015 @ 20:58:
[...]
Die Glitterspice is behoorlijk koekoek trouwens zeg.
Ja, die ben ik al eens eerder in een topic tegen gekomen. Die heeft echt een heel nauw wereldbeeld om het netjes te zeggen
Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.
[...]
Die Glitterspice is behoorlijk koekoek trouwens zeg.
Ja, die ben ik al eens eerder in een topic tegen gekomen. Die heeft echt een heel nauw wereldbeeld om het netjes te zeggen
Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.
vrijdag 18 september 2015 om 21:05
vrijdag 18 september 2015 om 21:10
vrijdag 18 september 2015 om 21:17
Hier een superlekkere jambalaya (een tex-mex stoofpot) met rijst, tomaten, paprika, mais, kip, tonijn (omdat garnalen hier niet te krijgen zijn), ui, merguezworstjes, limoensap, nootmuskaat, marjolein en laurierblad. En een fikse dot tobasco, natuurlijk.
Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.
Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.
IMHO
vrijdag 18 september 2015 om 21:22
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 september 2015 @ 21:17:
Hier een superlekkere jambalaya (een tex-mex stoofpot) met rijst, tomaten, paprika, mais, kip, tonijn (omdat garnalen hier niet te krijgen zijn), ui, merguezworstjes, limoensap, nootmuskaat, marjolein en laurierblad. En een fikse dot tobasco, natuurlijk.
Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.Wat zijn merguezworstjes en waar haal ik die en waardoor kan ik ze in crisisgevallen vervangen?
Ik heb gekookt, zoiets verfijnds lukt mijn vriendin niet.Wat zijn merguezworstjes en waar haal ik die en waardoor kan ik ze in crisisgevallen vervangen?
vrijdag 18 september 2015 om 21:24
Merguezworstjes haal je bij de Marokkaanse slagers. In noodgevallen kun je ze door ieder soort worstje - ik maak hem soms zelfs met vegetarische worstjes, en dan quorn in plaats van kip - vervangen. De enige reden dat ik ze gebruik is dat het de makkelijkst te krijgen worstjes hier zijn. Maar het werkt verdomd goed.
Pb maar even als je het recept wilt. In 25 minuten klaar in de magnetron!
Pb maar even als je het recept wilt. In 25 minuten klaar in de magnetron!
IMHO
vrijdag 18 september 2015 om 21:26
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:02:
[...]
Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.Er wordt regelmatig in haar posts gegumd. Over homostellen met kinderen had ze dingen te zeggen waarvan me het bloed naar mijn hoofd schoot.
[...]
Vind het wel grappig dat ze een ban heeft, ik had haar niet eens gestaft.Er wordt regelmatig in haar posts gegumd. Over homostellen met kinderen had ze dingen te zeggen waarvan me het bloed naar mijn hoofd schoot.
vrijdag 18 september 2015 om 21:26