Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is dat prinsesje al geboren? Ik ga daar níet lezen want ik vind haar ver-skrik-ke-lijk.

Hoe is het met de dode buurman?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:23:

[...]

Weet je dat niet?

Hier verkoopt de Marokkaanse slager ze.De AH ook.
O ja en over een ouder met een diagnose (lichamelijk dan wel geestelijk) had ze ook niet veel goeds te zeggen.
Nou ja, zo lijkt het wel hengelen. Ik doe het gewoon zo, ze gummen maar als het eigenlijk niet mag hier:

1. 250 gram Kipfilet in stukjes, 1 paprika en 1 ui in grote brokken, alles in een magnotronschaal en 3 minuten op de hoogste magnetronstand.

2. Blikje tomatenblokjes erbij, sap van twee limoenen of citroenen, laurierblad (of 2) een theelepel of twee nootmuskaat, een theelepel of twee marjolein, een flinke scheut tobasco, een blikje mais erbij en een klein blikje tomatenpuree. Peper en zout, eventueel knoflook in dunne plakjes. 7 minuten op de hoogste magnetronstand.

3. Een stuk of vier tomaten in stukken erbij, garnalen erbij (of tonijn, dus), worstjes erbij (van die plakjes knoflooksalamie van de Turk doen het hier ook goed, als je eens iets anders dan worstjes wilt), rijst erbij (witte of basmati) en vier minuten op de hoogste magnetronstand.

Serveren met stukjes limoen of citroen om uit te persen. Je kunt ook de rijst los serveren.
IMHO
O en ik had ook soep. Als avondeten.

Knofkooksoep.

Helemaal zelf gemaakt.

Gloeiend heet, in mijn pyjama (drijfnatgeregend bij het konijnenhokken verschonen), opgefrommeld in een hoekje van de bank en met lekker vers donker brood er bij. Zonder smeersels (<------ ránzig woord).

Het mag dan geen volwaardig maal zijn geweest, ik ben een tevreden mens.
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 21:29:

Is dat prinsesje al geboren? Ik ga daar níet lezen want ik vind haar ver-skrik-ke-lijk.

Hoe is het met de dode buurman?

Geen idee.

En geen idee. De TO vindt ons onaardig en gaat dus niets meer zeggen.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:27:

[...]

Ook over lesbische stellen en BAM'ers.

Ja, met homostellen bedoelde ik tevens de lesbiëttes.

Bijzóndere dame in ieder geval.
quote:GrimbleGrumble schreef op 18 september 2015 @ 21:30:

Nou ja, zo lijkt het wel hengelen. Ik doe het gewoon zo, ze gummen maar als het eigenlijk niet mag hier:

1. 250 gram Kipfilet in stukjes, 1 paprika en 1 ui in grote brokken, alles in een magnotronschaal en 3 minuten op de hoogste magnetronstand.

2. Blikje tomatenblokjes erbij, sap van twee limoenen of citroenen, laurierblad (of 2) een theelepel of twee nootmuskaat, een theelepel of twee marjolein, een flinke scheut tobasco, een blikje mais erbij. 7 minuten op de hoogste magnetronstand.

3. Een stuk of vier tomaten in stukken erbij, garnalen erbij (of tonijn, dus), worstjes erbij (van die plakjes knoflooksalamie van de Turk doen het hier ook goed, als je eens iets anders dan worstjes wilt), rijst erbij (witte of basmati) en vier minuten op de hoogste magnetronstand.

Serveren met stukjes limoen of citroen om uit te persen. Je kunt ook de rijst los serveren.Ah nou, vergeet mijn PB'tje dan maar . Dit krijg ik trouwens ook wel voor elkaar zonder magnetron, en het meeste heb ik al in huis
Wat een roddel tante,s zitten hier. schaam je dame,s
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 21:31:

[...]

Geen idee.

En geen idee. De TO vindt ons onaardig en gaat dus niets meer zeggen.Fijn, ik ben weer op de hoogte
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2015 @ 20:22:

Kookbeurt van vriend.

Patat (geen friet) oorlog met uien en een vega bamischijf.

Het zat in een papieren zak. Iets zegt mij dat hij niet heeft staan zwoegen in de keuken.
quote:peecee schreef op 18 september 2015 @ 21:35:

Wat een roddel tante,s zitten hier. schaam je dame,s

quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 21:31:

O en ik had ook soep. Als avondeten.

Knofkooksoep.

Helemaal zelf gemaakt.

Gloeiend heet, in mijn pyjama (drijfnatgeregend bij het konijnenhokken verschonen), opgefrommeld in een hoekje van de bank en met lekker vers donker brood er bij. Zonder smeersels (<------ ránzig woord).

Het mag dan geen volwaardig maal zijn geweest, ik ben een tevreden mens.Lekker, knoflooksoep! Heb je een recept? Ik ben nou toch bezig.
Heerlijke smiley hè inkie
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 21:34:

[...]

Ah nou, vergeet mijn PB'tje dan maar . Dit krijg ik trouwens ook wel voor elkaar zonder magnetron, en het meeste heb ik al in huis Laat maar weten hoe het beviel. Het is gebaseerd op een recept dat ik ooit gevonden heb maar inmiddels volkomen naar iets eigens geëvolueerd. Oh, inmiddels heb ik bij stap twee wel wat dingen erbij gezet die ik was vergeten. Geen idee waarom daar nu niet staat "GrimbleGrumble wijzigde dit bericht met ...%" Waarom doet'ie dat soms wel en soms niet?
IMHO

Wat een roddel tante,s zitten hier. schaam je dame,sJe zit hier op HET roddeltopic van het forum.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar

Wat een roddel tante,s zitten hier. schaam je dame,sIs dat je nieuwe fiep, die komma,s?
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 21:37:

Heerlijke smiley hè inkie Ja echt
quote:Solomio schreef op 18 september 2015 @ 21:38:

[...]

Je zit hier op HET roddel eettopic van het forum.
Ik vind het een fantastische smiley, het fleurt napraat zo lekker op
Oh en wij hadden gekookte aardappelen, spruitjes en een filetlapje.
Waarom alles in de magnetron GG? Dat kan ook in de pan toch?
quote:Amaqanda schreef op 18 september 2015 @ 21:40:

Ik vind het een fantastische smiley, het fleurt napraat zo lekker op
Ik ben dr ook weer!

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 21:40:

Waarom alles in de magnetron GG? Dat kan ook in de pan toch?Het antwoord op die vraag is dat je hem ook kan omdraaien
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven