Zijn dit echte weeën?

18-09-2015 16:14 91 berichten
Ik heb nu al 3 uur lang echte weeën, althans dat denk ik. Ze duren maar 40 seconden en er zitten soms 4, soms 5 en soms 10 minuten tussen. Begint heel hevig en zakt dan af. Kunnen dit echte weeën zijn of voorweeën? Ben 40 weken en 4 dagen zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Succes!
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Voorspoedige bevalling gewenst. Hopelijk heb je over niet al te lange tijd een mooi gezond meisje in je armen liggen
quote:Blablabla27 schreef op 18 september 2015 @ 17:01:

Heb je de vk al gebeld? Anders kan je even onder de douche gaan. Heb je echte weeen worden ze erger, zijn het voorweeen nemen ze af. Succes! Het kan niet lang meer duren tot jullie prinsesje er is!Die regel klopt niet altijd, dus daar heb je niks aan. En ga alsjeblieft niet onder de douche zolang je alleen thuis bent. Flauwvallen is niet ondenkbaar in dit geval.
Nou slechte vk had ik dan. Die stuurde me wel onder de douche. Ik was ook alleen. Het werd bij mij erger. Ze was zowieso al onderweg naar mij toe
Plus ze was vanaf 17 uur niet meer alleen.
quote:Blablabla27 schreef op 18 september 2015 @ 18:37:

Nou slechte vk had ik dan. Die stuurde me wel onder de douche. Ik was ook alleen. Het werd bij mij erger. Ze was zowieso al onderweg naar mij toeNou inderdaad, mijn verloskundige vroeg of ik alleen was en stuurde me toen pas onder de douche. Met het dringende advies dat man mij daar niet alleen zou laten. Daar hielden de weeën op, maar het waren wel echte weeën, want direct bij het uitdoen van de kraan, ging het in alle heftigheid verder.
quote:pompelmoes83 schreef op 18 september 2015 @ 16:47:

[...]

? Hij was er aan toe, maar jij nog niet?Zoiets ja. Ik moest ook naar het ziekenhuis omdat er meconium in het vruchtwater zat. En niet zo'n beetje ook. De gyn zei dat hij het hoofdje van een kleine hulk kon zien. Nu kan ik wel om lachen toen niet.
quote:Blablabla27 schreef op 18 september 2015 @ 18:38:

Plus ze was vanaf 17 uur niet meer alleen.Man zou om 17.00 uur thuis zijn, maar jij gaf dat advies er niet bij, vandaar dat ik dat nog even deed. Hoewel iedere zwangere, bevallende vrouw dat zelf zou kunnen bedenken.
sterkte! Uiteindelijk komt het goed. Op de één of andere grandioos onnavolgbare magische wijze krijgt elke ouder uiteindelijk dat ene kind wat de beste is van allemaal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik gaf dit advies om 17 uur maargoed, hopenlijk gaat

Alles

Goed bij TO
Succes!! Ik mocht de vk trouwens pas bellen als de weeen om de 3 minuten kwamen. Ik had van 23.30 uur tot 06.00 uur weeen om de 5 min die 1 min aanhielden. Weinig geslapen dus.
Succes!
Life is short. Eat dessert first.
Spannend, succes!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Baby, baby!
Tvp
quote:MadameQetesh schreef op 18 september 2015 @ 16:20:

[...]

Moeder en zus was volgens mij bij Nadiachal, andere forumster. Die kan overigens nu ook best al aan het bevallen zijn. Ze was al overtijd.je hebt helemaal gelijk, wat dom van me, sorry, zwangervaneenprinsesje! Ik ga zo bijlezen of je al bevallen bent ondertussen
Zwanger, ik ben heel benieuwd, we zijn 24 uur verder! Ik hoop dat alles goed gegaan is. We hopen snel van je te horen.
Hier nog een die heel nieuwsgierig is.

Ik hoop dat je prinsesje er is en dat alles goed met jullie en je nu heerlijk aan het genieten bent van je gezinnetje.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Shit, ik dacht dat er een update was . Zet 'm op ZveP!
Ik hoop dat je inmiddels een prachtig meisje knuffelt!
Ook ik wacht in spanning af... Hoop dat je kleine meisje er is, en dat alles goed is gegaan.
Ik ben wel heel nieuwsgierig
If you can dream it, you can do it.
Spannendddddddd kom steeds kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven