spuiten
zondag 21 september 2008 om 16:18
Vraagje,
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen spuiten bij t klaarkomen(squirten).In het wapwereldje waar wij in zitten kunnen en doen bijna alle vrouwen dit.Je hoort er alleen normaal gesproken niets over!!
Dus verbaas mij en zeg dat iedereen t doet maar er niet over durft te praten......
Greetz,
Penelope
Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen spuiten bij t klaarkomen(squirten).In het wapwereldje waar wij in zitten kunnen en doen bijna alle vrouwen dit.Je hoort er alleen normaal gesproken niets over!!
Dus verbaas mij en zeg dat iedereen t doet maar er niet over durft te praten......
Greetz,
Penelope
zondag 21 september 2008 om 16:24
Is het de moeite van het praten dan?
Ik kan het ook, maar vind het gewoon vies..alles nat...en het voegt voor mij niks toe aan het genot.
Ik denk dat veel dames het ook vooral zien als prestige...kijk eens hoe een geil wijf ik ben en wat voor truucje ik kan....
Spuiten is voor mij totaal niet interessant...
Ik kan het ook, maar vind het gewoon vies..alles nat...en het voegt voor mij niks toe aan het genot.
Ik denk dat veel dames het ook vooral zien als prestige...kijk eens hoe een geil wijf ik ben en wat voor truucje ik kan....
zondag 21 september 2008 om 17:27
quote:Pientje030 schreef op 21 september 2008 @ 16:24:
Kan je dan ook kiezen? Zo van: Nu wil ik weleens spuitend klaarkomen, en de volgende keer niet bijvoorbeeld.
Kortom, heb je daar zelf controle over bij een orgasme?
Kan je dan ook kiezen? Zo van: Nu wil ik weleens spuitend klaarkomen, en de volgende keer niet bijvoorbeeld.
zondag 21 september 2008 om 17:46
quote:Xander68 schreef op 21 september 2008 @ 17:27:
[...]
Ik niet. De enige keuze die ik heb is niet klaarkomen of nat klaarkomen.
Soms lastig, maar ik vind het wel heel erg lekker klaarkomen
[...]
Soms lastig, maar ik vind het wel heel erg lekker klaarkomen
zondag 21 september 2008 om 17:54
quote:IvyRosa schreef op 21 september 2008 @ 17:46:
[...]
Soms lastig, maar ik vind het wel heel erg lekker klaarkomen Haaai Aif, Ach so! , maar weet je of vrouwen überhaupt controle kunnen uitoefenen betreft "droog'' of "nat" klaarkomen?
[...]
Soms lastig, maar ik vind het wel heel erg lekker klaarkomen Haaai Aif, Ach so! , maar weet je of vrouwen überhaupt controle kunnen uitoefenen betreft "droog'' of "nat" klaarkomen?
zondag 21 september 2008 om 19:11
zondag 21 september 2008 om 19:18
quote:Xander68 schreef op 21 september 2008 @ 17:54:
[...]
Haaai Aif, Ach so! , maar weet je of vrouwen überhaupt controle kunnen uitoefenen betreft "droog'' of "nat" klaarkomen?
Hey Xan
Geen idee of vrouwen dat kunnen. Ik kom bijna altijd spuitend klaar op clit stimulatie en vaginaal is altijd spuitend.
Ik kan wel zelf het orgasme tegenhouden, ook al gaat hij door.
[...]
Haaai Aif, Ach so! , maar weet je of vrouwen überhaupt controle kunnen uitoefenen betreft "droog'' of "nat" klaarkomen?
Hey Xan
Geen idee of vrouwen dat kunnen. Ik kom bijna altijd spuitend klaar op clit stimulatie en vaginaal is altijd spuitend.
Ik kan wel zelf het orgasme tegenhouden, ook al gaat hij door.
zondag 21 september 2008 om 19:23
quote:IvyRosa schreef op 21 september 2008 @ 19:18:
[...]
Hey Xan
Ik kan wel zelf het orgasme tegenhouden, ook al gaat hij door.Weer wat geleerd! Heb eigenlijk nooit geweten of vrouwen er controle over hebben... nu wel!
[...]
Hey Xan
Ik kan wel zelf het orgasme tegenhouden, ook al gaat hij door.Weer wat geleerd! Heb eigenlijk nooit geweten of vrouwen er controle over hebben... nu wel!
zondag 21 september 2008 om 21:51
zondag 21 september 2008 om 21:56
Ik heb niet altijd een spuitend orgasme gehad, maar toen het eenmaal een keer gebeurde was het ook gelijk definitief. Ik kan het niet meer uitzetten iig
Ik vind het een heerlijke manier van klaarkomen. Ook omdat ik eindeloos door kan blijven gaan met klaarkomen, terwijl ik dat met clitorale stimulatie minder eindeloos kan
Ik vind het wat toevoegen en mij is het het natte beddengoed wel waard.
Ik vind het een heerlijke manier van klaarkomen. Ook omdat ik eindeloos door kan blijven gaan met klaarkomen, terwijl ik dat met clitorale stimulatie minder eindeloos kan
Ik vind het wat toevoegen en mij is het het natte beddengoed wel waard.
maandag 22 september 2008 om 06:06
Is inderdaad kwestie van weten welke spieren aan te spannen in t begin.dus veel oefenen.
In het begin `lukte`het alleen met vingeren maar nu is het hek van de dam en kan ik het zelf regelen.
En bij de een is het een maar een beetje en bij een ander `liters`haha maar het gevoel blijft hetzelfde.
Ontlading
In het begin `lukte`het alleen met vingeren maar nu is het hek van de dam en kan ik het zelf regelen.
En bij de een is het een maar een beetje en bij een ander `liters`haha maar het gevoel blijft hetzelfde.
Ontlading
maandag 22 september 2008 om 09:42
ik heb dat ook..
ik wist het eerst niet totdat ik mijn huidige vriend ontmoette (en dus goede sex kreeg)
er zijn volgens mij 1 op de 20 (ofzoiets) die kunnen spuiten.
het is dus niet dat iedereen het kan mits de seks maar goed is.
ik heb dat ik bij bepaalde standjes spuit en bij anderen niet, maar dan is het niet zo dat ik die dan ook persee lekkerder vind. ik denk dat er gewoon iets geraakt wordt ofzo..
kusjes!
ik wist het eerst niet totdat ik mijn huidige vriend ontmoette (en dus goede sex kreeg)
er zijn volgens mij 1 op de 20 (ofzoiets) die kunnen spuiten.
het is dus niet dat iedereen het kan mits de seks maar goed is.
ik heb dat ik bij bepaalde standjes spuit en bij anderen niet, maar dan is het niet zo dat ik die dan ook persee lekkerder vind. ik denk dat er gewoon iets geraakt wordt ofzo..
kusjes!