Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 september 2015 om 19:05
quote:Morrigan- schreef op 20 september 2015 @ 18:48:
o trouwens, die opmerking van mij van vanmorgen over 'niet alle vluchtelingen zijn dom' was sarcastisch bedoeld.
omdat er altijd domme nederlanders zijn die denken dat het alleen maar dom volk is dat deze kant op komt.Wat was er dan sarcastisch aan die opmerking?
o trouwens, die opmerking van mij van vanmorgen over 'niet alle vluchtelingen zijn dom' was sarcastisch bedoeld.
omdat er altijd domme nederlanders zijn die denken dat het alleen maar dom volk is dat deze kant op komt.Wat was er dan sarcastisch aan die opmerking?
zondag 20 september 2015 om 19:12
quote:KiaOraHoi schreef op 20 september 2015 @ 18:42:
[...]
Of je maakt er eentje! Met zo'n naaimachine kun je dat vast zelf ook heel goed .Dat kan ook, maar dan is het niet morgen klaar, en mijn reserve Teflon jasje heb ik uitgeleend aan zus die naar haar schoonmoeder moest, en versleten terug gekregen.
[...]
Of je maakt er eentje! Met zo'n naaimachine kun je dat vast zelf ook heel goed .Dat kan ook, maar dan is het niet morgen klaar, en mijn reserve Teflon jasje heb ik uitgeleend aan zus die naar haar schoonmoeder moest, en versleten terug gekregen.
zondag 20 september 2015 om 19:15
zondag 20 september 2015 om 19:29
quote:hatsetats schreef op 20 september 2015 @ 19:24:
[...]
Je hoeft ook alleen maar te denken dat je m opsteekt
Oh, dat ik daar zelf niet op kwam zeg, jeetje.
Natuurlijk werkt dat niet, mensen die met een klacht komen moet je serieus nemen, en als de klacht ongegrond is kun je ze dat maar het beste beleefd duidelijk maken. Daarna het van je af laten glijden en het niet persoonlijk maken. Voor die mensen is die klacht gebaseerd op een serieus probleem, 'fuck you' zeggen of denken, maakt dat je er zelf al heel anders in staat en dat je anders naar de oplossing toe werkt. Je hebt dan echt wel beroepszeikers, maar zolang ik die elke keer tevreden kan maken wordt ik daar best blij van. Dat ze dan een week later weer iets nieuws vinden om over te klagen, is gewoon jammer.
[...]
Je hoeft ook alleen maar te denken dat je m opsteekt
Natuurlijk werkt dat niet, mensen die met een klacht komen moet je serieus nemen, en als de klacht ongegrond is kun je ze dat maar het beste beleefd duidelijk maken. Daarna het van je af laten glijden en het niet persoonlijk maken. Voor die mensen is die klacht gebaseerd op een serieus probleem, 'fuck you' zeggen of denken, maakt dat je er zelf al heel anders in staat en dat je anders naar de oplossing toe werkt. Je hebt dan echt wel beroepszeikers, maar zolang ik die elke keer tevreden kan maken wordt ik daar best blij van. Dat ze dan een week later weer iets nieuws vinden om over te klagen, is gewoon jammer.
zondag 20 september 2015 om 19:31
quote:fietsie schreef op 20 september 2015 @ 19:29:
[...]
Natuurlijk werkt dat niet, mensen die met een klacht komen moet je serieus nemen, en als de klacht ongegrond is kun je ze dat maar het beste beleefd duidelijk maken. Daarna het van je af laten glijden en het niet persoonlijk maken. Voor die mensen is die klacht gebaseerd op een serieus probleem, 'fuck you' zeggen of denken, maakt dat je er zelf al heel anders in staat en dat je anders naar de oplossing toe werkt. Je hebt dan echt wel beroepszeikers, maar zolang ik die elke keer tevreden kan maken wordt ik daar best blij van. Dat ze dan een week later weer iets nieuws vinden om over te klagen, is gewoon jammer.Je kan ook alles serieus nemen natuurlijk.
[...]
Natuurlijk werkt dat niet, mensen die met een klacht komen moet je serieus nemen, en als de klacht ongegrond is kun je ze dat maar het beste beleefd duidelijk maken. Daarna het van je af laten glijden en het niet persoonlijk maken. Voor die mensen is die klacht gebaseerd op een serieus probleem, 'fuck you' zeggen of denken, maakt dat je er zelf al heel anders in staat en dat je anders naar de oplossing toe werkt. Je hebt dan echt wel beroepszeikers, maar zolang ik die elke keer tevreden kan maken wordt ik daar best blij van. Dat ze dan een week later weer iets nieuws vinden om over te klagen, is gewoon jammer.Je kan ook alles serieus nemen natuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 20 september 2015 om 19:34
Lekker zelf venkel-courgette-preisoep gemaakt. Nieuw probeersel, zelfs Snoezekind vrat er van, terwijl hij meestasl geen courgettesoep van mama lust. Alleen de heksensoep van oma vindt hij lekker.
Daarna rijst met gehaktballetje van gister en geroerbakte sperziebonen (knoflook, ui, 5 spices)
Hier wordt niet zelf geslacht, maar Snoezekind wil dat wel leren.
Daarna rijst met gehaktballetje van gister en geroerbakte sperziebonen (knoflook, ui, 5 spices)
Hier wordt niet zelf geslacht, maar Snoezekind wil dat wel leren.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 20 september 2015 om 19:42
zondag 20 september 2015 om 19:42
zondag 20 september 2015 om 19:55
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 september 2015 @ 19:38:
Oh ja wie had vorige week broccoli met roomkaas en cashewnoten gegeten?
Ik heb een variant gemaakt Geitenkaas en amandel.
Lekker!!!
[afbeelding]
ik vind geitenkaas alleen lekker als het mild van smaak is
zodra het sterk is en smaakt zoals een geit ruikt dan haak ik toch af.
ik ben wel gek op noten/pinda's door het eten, heerlijk!
wat ik me wel afvraag; in de oven dus, maar blancheer je de broccoli dan vooraf of gooi je het rauw de oven in?
Oh ja wie had vorige week broccoli met roomkaas en cashewnoten gegeten?
Ik heb een variant gemaakt Geitenkaas en amandel.
Lekker!!!
[afbeelding]
ik vind geitenkaas alleen lekker als het mild van smaak is
zodra het sterk is en smaakt zoals een geit ruikt dan haak ik toch af.
ik ben wel gek op noten/pinda's door het eten, heerlijk!
wat ik me wel afvraag; in de oven dus, maar blancheer je de broccoli dan vooraf of gooi je het rauw de oven in?