Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
maandag 21 september 2015 om 07:55
Ik ga ervan uit dat ik morgen ongesteld moet worden. Ik gebruik deze testen: http://m.sensitest.nl/ind ... wangerschapstest-dipstick
maandag 21 september 2015 om 08:08
Ik moet niet voor een echo, want heb vorige maand men menstruatie gekregen.
Wanneer ik nu over 14 dagen geen resultaat heb, moet ik het wel even melden.
De 1ste keer dat het van moeten was, was raar. (Kan ook zijn dat het was omdat mijn vriend een zona had, t-shirt moest aanblijven en heel voorzichtig zijn en omdat ik er 2 had) Maar we hebben al een goede frequentie van ervoor, dus het gaat al een pak beter.
Wanneer ik nu over 14 dagen geen resultaat heb, moet ik het wel even melden.
De 1ste keer dat het van moeten was, was raar. (Kan ook zijn dat het was omdat mijn vriend een zona had, t-shirt moest aanblijven en heel voorzichtig zijn en omdat ik er 2 had) Maar we hebben al een goede frequentie van ervoor, dus het gaat al een pak beter.
maandag 21 september 2015 om 10:08
Ha meiden, wat wordt hier druk geschreven! Het weekend heb ik meestal weinig 'schermtijd', dus moet ik nu even bijlezen, daarom even alleen reacties op de laatste berichten
@missy Balen dat je test negatief was. Misschien toch nog een beetje aan de vroege kant?
@elmo Fijn dat jullie nu gewoon even zelf mogen proberen. Je verhaal over het 'moetje' snap ik niet helemaal, maar dat ligt misschien aan mij.
@famke Dat klinkt wel als irritant ja, als je steeds alles moet uitleggen ipv dat de arts zich voorbereidt. Ik denk dat als ik onze fertiliteitsarts in de kroeg tegen zou komen, ze nog zou weten wie ik ben...
Moetjes ken ik (nog) niet. Man heeft eigenlijk altijd wel zin en ik kan m'n knop ook wel gauw omschakelen. Daarmee bedoel ik dat ik dan geen zin heb om moeite te doen, maar als we even 1 minuut aan het flikflooien zijn, wil ik net zo graag als hij. Het is meer een beetje luiheid/laksheid van mijn kant soms. Maar goed, wij hebben nog geen enkele keer een zekere eisprong gehad, dus hoe we straks omgaan met die 'druk', weet ik niet. Misschien dat ik hem gewoon niet te veel vertel; ik ga toch alleen naar de echo's en hij snapt het niet altijd even goed, dus ik kan het wel zo draaien dat ik hem niet hoef te vertellen dat het nu MOET.
Hier had ik gister een dipje. Man gaf aan dat hij liever nog wat meer zou willen sparen voor we een ander huis kopen. Hij heeft wel gelijk: er moest heel veel gebeuren en dat geld hebben we momenteel niet, maar ik merk gewoon dat ik nu echt naar iets positiefs zoek om naar uit te kijken, omdat het hele zwanger worden zo onzeker is. Ik heb nu het gevoel dat ik stilsta (dat klinkt een beetje vaag..) sinds ik in november met de pil gestopt ben - geen baby, geen ander huis, niks veranderd. Misschien is dat wel een verkeerde motivatie, dus hij heeft wel gelijk, maar soms zou ik zo graag willen dat het allemaal wat makkelijker zou zijn.
Vandaag kan ik het gelukkig alweer een stuk beter relativeren, misschien dat ook de primolut wat invloed heeft op mijn emoties. Nog een paar dagen slikken en dan hopelijk snel ongesteld, kunnen we weer vooruit kijken
Voor de tabel: (m'n naam mist een F) en nu dus bijna 2e ronde clomid, 1e 100mg
@missy Balen dat je test negatief was. Misschien toch nog een beetje aan de vroege kant?
@elmo Fijn dat jullie nu gewoon even zelf mogen proberen. Je verhaal over het 'moetje' snap ik niet helemaal, maar dat ligt misschien aan mij.
@famke Dat klinkt wel als irritant ja, als je steeds alles moet uitleggen ipv dat de arts zich voorbereidt. Ik denk dat als ik onze fertiliteitsarts in de kroeg tegen zou komen, ze nog zou weten wie ik ben...
Moetjes ken ik (nog) niet. Man heeft eigenlijk altijd wel zin en ik kan m'n knop ook wel gauw omschakelen. Daarmee bedoel ik dat ik dan geen zin heb om moeite te doen, maar als we even 1 minuut aan het flikflooien zijn, wil ik net zo graag als hij. Het is meer een beetje luiheid/laksheid van mijn kant soms. Maar goed, wij hebben nog geen enkele keer een zekere eisprong gehad, dus hoe we straks omgaan met die 'druk', weet ik niet. Misschien dat ik hem gewoon niet te veel vertel; ik ga toch alleen naar de echo's en hij snapt het niet altijd even goed, dus ik kan het wel zo draaien dat ik hem niet hoef te vertellen dat het nu MOET.
Hier had ik gister een dipje. Man gaf aan dat hij liever nog wat meer zou willen sparen voor we een ander huis kopen. Hij heeft wel gelijk: er moest heel veel gebeuren en dat geld hebben we momenteel niet, maar ik merk gewoon dat ik nu echt naar iets positiefs zoek om naar uit te kijken, omdat het hele zwanger worden zo onzeker is. Ik heb nu het gevoel dat ik stilsta (dat klinkt een beetje vaag..) sinds ik in november met de pil gestopt ben - geen baby, geen ander huis, niks veranderd. Misschien is dat wel een verkeerde motivatie, dus hij heeft wel gelijk, maar soms zou ik zo graag willen dat het allemaal wat makkelijker zou zijn.
Vandaag kan ik het gelukkig alweer een stuk beter relativeren, misschien dat ook de primolut wat invloed heeft op mijn emoties. Nog een paar dagen slikken en dan hopelijk snel ongesteld, kunnen we weer vooruit kijken
Voor de tabel: (m'n naam mist een F) en nu dus bijna 2e ronde clomid, 1e 100mg
maandag 21 september 2015 om 10:24
@korfje, snap het goed hoor. Dat is ook wat we willen vooruit kijken, ergens naartoe leven en het is nu zo onzeker.. Geen prettig gevoel! Fijn dat de seks nog gewoon goed is! Dat luiheid ken ik ook wel, ik moet soms ook gewoon even zin maken. Klinkt wat stom, maar werkt echt!
Ik hoop ook dat ik gewoon te vroeg heb getest, al staat op de test dat het 4 dagen vtv al kan.. Ik reken er maar op dat ik ongesteld word. Kan het altijd nog meevallen!
Ik hoop ook dat ik gewoon te vroeg heb getest, al staat op de test dat het 4 dagen vtv al kan.. Ik reken er maar op dat ik ongesteld word. Kan het altijd nog meevallen!
maandag 21 september 2015 om 10:59
Hadden jullie al een specifiek huis op t oog korfje? Ik snap je ook wel, merk ook aan mijzelf dat je t gat probeert op te vullen door dat soort dingen. Ik heb dat heel erg met dieren, ik zou er gevoelsmatig nu zo een paard bij kunnen kopen dat je weer iets nieuws hebt om in op te gaan maar ik geef daar niet aan toe haha richt me maar gewoon op een nieuwe training met mijn super paardje. Maar wij hebben t huis ook al helemaal af nu zijn alleen nog beetje op zolder aan t rommelen. Verhuizen is de komende tien jaar geen optie haha dan gaat manlief schreeuwen.
maandag 21 september 2015 om 12:30
@missy: SHIT!
Hopen dat het te vroeg getest is, maar inderdaad maar gewoon van het slechtste uitgaan... kan het in ieder geval niet nog verder tegenvallen 
Bezig blijven is altijd fijn om de aandacht te verzetten inderdaad. Gelukkig moet ik volle bak werken en tussendoor verhuizen terwijl wij op het wachtbankje komen zitten..
@ korfje: ik snap je ook helemaal. Is gewoon erg fijn om iets positiefs te hebben op de grote agenda.
Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat als je een huis koopt waar nog veel aan moet gebeuren en je hebt het geld eigenlijk niet dat je er dan ook niet gelukkig van wordt... Tenminste wij niet
Ons nieuwe huis hoeft een stuk minder te gebeuren en kunnen we toch iets om handen hebben... Heb ook altijd gezegd: "ik wil geen kinderen voordat ik een goed 'nest' heb". Dus nu ga ik heel erg hopen dat het nu wel gaat lukken omdat ik het met mn geest tegen heb gehouden... al ben ook weer bang dat het tevergeefse hoop is... lastig al die gedachtes
Bezig blijven is altijd fijn om de aandacht te verzetten inderdaad. Gelukkig moet ik volle bak werken en tussendoor verhuizen terwijl wij op het wachtbankje komen zitten..
@ korfje: ik snap je ook helemaal. Is gewoon erg fijn om iets positiefs te hebben op de grote agenda.
Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat als je een huis koopt waar nog veel aan moet gebeuren en je hebt het geld eigenlijk niet dat je er dan ook niet gelukkig van wordt... Tenminste wij niet
Ons nieuwe huis hoeft een stuk minder te gebeuren en kunnen we toch iets om handen hebben... Heb ook altijd gezegd: "ik wil geen kinderen voordat ik een goed 'nest' heb". Dus nu ga ik heel erg hopen dat het nu wel gaat lukken omdat ik het met mn geest tegen heb gehouden... al ben ook weer bang dat het tevergeefse hoop is... lastig al die gedachtes
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
maandag 21 september 2015 om 13:10
Wij zijn in ons hoofd ook bezig met het volgende huis. Vriendlief had een twee-onder-een kap gebouwd toen ik hem ontmoette, en we willen eigenlijk wel groter en nu ook veel lagere rente. Dan kan het huis meteen op 2 namen. Het heeft geen haast, maar ik denk dat we afhankelijk van de kavel-plannen in onze woonplaats zo tussen nu en 3 jaar wel eens kunnen verhuizen.
maandag 21 september 2015 om 13:55
Die pup heb ik ook genomen missy Vandaar nu twee honden. Loki is een jaar oud maar wat een boefje. Echter we wisten wel goed waar we aan begonnen zowel vriend als ik is een groot honden liefhebber en veel ervaring. Mijn lab is 5 geworden deze maand en ze zijn zo lief vriendjes. Dus no regrets en het helpt wel. De hondjes zijn geweldig en beuren me zo vaak op.
maandag 21 september 2015 om 13:57
Mijn vriend maakt zich trouwens wel eens zorgen hoe dat straks gaat met twee honden en een baby. Er van uit gaand dat het lukt maar HIJ gaat daar wel heel erg van uit. Ik denk zelf dat het wel mee gaat vallen, de honden zijn binnen erg rustig en de baby kan lekker mee naar buiten. Ik ben zo ie zo altijd veel buiten. We vinden onze weg daar echt wel in en Loki word ook alleen maar ouder en makkelijker. Gelukkig zijn beiden honden erg leuk met kinderen en super goed opgevoed.
maandag 21 september 2015 om 16:48
Honden zijn leuk! Kunnen echt lief zijn ook als je je rot voelt. En zal vast allemaal wel goed komen als er een kleine komt!
Een van onze katten heet ook Loki
Net terug van de echo. Eitje is goed gegroeid, nu 18mm. Volgende week dinsdag progesteron prikken (wist niet dat ze dat bij ons in het ziekenhuis ook deden) en volgende week vrijdag telefonisch de uitslag.
Een van onze katten heet ook Loki
Net terug van de echo. Eitje is goed gegroeid, nu 18mm. Volgende week dinsdag progesteron prikken (wist niet dat ze dat bij ons in het ziekenhuis ook deden) en volgende week vrijdag telefonisch de uitslag.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
maandag 21 september 2015 om 19:44
Hahaha ik snap ook nooit wat van die grijze brei! Maar fijn famke dan kunnen jullie nog even aan de bak. Ik had al t vermoeden dat hij niet t weekend zou springen. Hoeveel mm was hij nu?
Duna je eitje kan nog wel ff groeien hoor maar kan ook eerder springen idd dus voor zekerheid ff door seksen na overmorgen
Ik heb wel is eitje van 35 mm gehad met clomid
Duna je eitje kan nog wel ff groeien hoor maar kan ook eerder springen idd dus voor zekerheid ff door seksen na overmorgen
Ik heb wel is eitje van 35 mm gehad met clomid