Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 september 2015 @ 15:53:

[...]

Ik wel. Maar misschien liggen mijn normen wel anders dan die van jou, dat kan natuurlijk. Enniewee, ze is er weer dus je kunt weer fijn je hart ophalen aan haar inspirerende wijsheden

Ze heeft een sterke, eigen mening en dat vind ik juist mooi.

Heb haar nog niet gezien voor vandaag, dus ik ga maar even wat topics afstruinen opzoek naar mijn favoriete schrijfster

(Sorry is hij weer )
Over wie hebben we het?
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:00:

[...]

Ze heeft een sterke, eigen mening en dat vind ik juist mooi.

Heb haar nog niet gezien voor vandaag, dus ik ga maar even wat topics afstruinen opzoek naar mijn favoriete schrijfster Ik hecht meer waarde aan wijze meningen en nog beter .. duidelijke en begrijpelijke meningen. Daar vallen haar hersenspinsels voor mij niet onder. Maar dat zal inderdaad aan een referentiekader liggen.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2015 @ 16:02:

Over wie hebben we het?Over Elle..

Van een oude NS-ser: Dwarsliggers houden het spoor recht.
quote:Goede-Fee schreef op 21 september 2015 @ 16:02:

[...]

Ik hecht meer waarde aan wijze meningen en nog beter .. duidelijke en begrijpelijke meningen. Daar vallen haar hersenspinsels voor mij niet onder. Maar dat zal inderdaad aan een referentiekader liggen.

Ik vind haar manier van vertellen wel iets hebben.

Ze heeft een hele eigen stijl. Heb het idee dat men haar niet altijd een kans geeft hier omdat ze ´´anders´´ is.
quote:pompelmoes83 schreef op 21 september 2015 @ 16:07:

Van een oude NS-ser: Dwarsliggers houden het spoor recht.Amen.
quote:rosemetijs schreef op 21 september 2015 @ 15:59:

[...]

Ik lach mijn tenalady soms ook vol hoor om de jaren 50 gedachten van Elle los van dat ik het verder een lieve vrouw vind..

haar adviezen zijn ongetwijfeld altijd goedbedoeld.

ze is alleen inderdaad in de fifties blijven hangen en totaal niet objectief door haar eigen nare ervaringen.

en daardoor is ze soms lachwekkend, maar ook tenenkrommend irritant

maar de uitspraken die ze soms doet, die zijn ook wel banwaardig.

laatst maakte ze nog een mannelijke forummer uit voor rat.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:10:

[...]

Ze heeft een hele eigen stijl. Heb het idee dat men haar niet altijd een kans geeft hier omdat ze ´´anders´´ is.Tuurlijk.

[...]

Heb het idee dat men haar niet altijd een kans geeft hier omdat ze ´´anders´´ is.Ja dat is de reden. Verder heeft iedereen hier allemaal dezelfde mening en lopen we prima in de pas.
Uit ervaring weet ik dat sommige hier het leuk vinden om te sarren en tergen totdat de bom uiteindelijk barst. En daarna gaan ze met zn allen staffen zodat die persoon een ban krijgt.

In zo een scenario kan ik me wel voorstellen dat Elle even uit haar slof schoot.

Dat is menselijk.

[...]

Ze heeft een hele eigen stijl. Heb het idee dat men haar niet altijd een kans geeft hier omdat ze ´´anders´´ is.

Ik heb niks tegen Elle persoonlijk. Ik heb wel iets tegen de manier waarop ze haar mening als universele waarheid verkondigt, haar wensen als De Wensen van Alle Vrouwen en de soms klinkklare onzin. Een gesprek daarover, je weet wel: om de ander te begrijpen en zo, gaat ze niet aan omdat zij nu eenmaal weet wat Alle Vrouwen willen en mensen die daar anders over denken zijn haar tijd en aandacht niet waard.

Dus wie nou wie geen kans geeft..??
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:19:

Uit ervaring weet ik dat sommige hier het leuk vinden om te sarren en tergen totdat de bom uiteindelijk barst. En daarna gaan ze met zn allen staffen zodat die persoon een ban krijgt.

In zo een scenario kan ik me wel voorstellen dat Elle even uit haar slof schoot.

Dat is menselijk.Ach nee. In jouw hoofd gebeuren dingen die er niet zijn.
quote:Morrigan- schreef op 21 september 2015 @ 16:12:

[...]

haar adviezen zijn ongetwijfeld altijd goedbedoeld.

ze is alleen inderdaad in de fifties blijven hangen en totaal niet objectief door haar eigen nare ervaringen.

en daardoor is ze soms lachwekkend, maar ook tenenkrommend irritant

maar de uitspraken die ze soms doet, die zijn ook wel banwaardig.

laatst maakte ze nog een mannelijke forummer uit voor rat.

Ja dat heb ik toen gezien maar goed op Elle wordt ook regelmatig behoorlijk ingehakt en als Elle dat allemaal zou staffen hadden de mods heel wat werk..

Ach ik hou het er maar op dat Elle er qua 'relaties' een nogal afwijkende jaren 50 mening op na houdt..
Ik heb nog nooit iets van een Elle gelezen.

Waar verschanst die zich voornamelijk?

Ik hou wel van de jaren 50 namelijk.
quote:Bij_Zonder schreef op 21 september 2015 @ 16:20:

[...]

Ik heb niks tegen Elle persoonlijk. Ik heb wel iets tegen de manier waarop ze haar mening als universele waarheid verkondigt, haar wensen als De Wensen van Alle Vrouwen en de soms klinkklare onzin. Een gesprek daarover, je weet wel: om de ander te begrijpen en zo, gaat ze niet aan omdat zij nu eenmaal weet wat Alle Vrouwen willen en mensen die daar anders over denken zijn haar tijd en aandacht niet waard.

Dus wie nou wie geen kans geeft..??Ik heb wel een aantal keer gezien dat er heel lullig op haar gereageerd werd terwijl zij enkel haar mening gaf. Met zulke mensen zou ik ook niet meer in discussie willen eerlijk gezegd.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2015 @ 16:25:

Ik hou wel van de jaren 50 namelijk.Lekker zo houden Yas.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:rosemetijs schreef op 21 september 2015 @ 16:22:

[...]

Ja dat heb ik toen gezien maar goed op Elle wordt ook regelmatig behoorlijk ingehakt en als Elle dat allemaal zou staffen hadden de mods heel wat werk..

Ach ik hou het er maar op dat Elle er qua 'relaties' een nogal afwijkende jaren 50 mening op na houdt..

Precies.

Blijkbaar is het alleen voor een bepaald groepje acceptabel om lelijk te doen. Zodra de ander het terug doet zijn de rapen gaar en wordt je monddood gestaft.
Die ban van elle is allang al weer voorbij, ze zit "heerlijk"te reageren op de relatiepijler.
quote:yasmijn schreef op 21 september 2015 @ 16:25:

Ik hou wel van de jaren 50 namelijk.Voornamelijk of eigenlijk vooral op de relatiepijlerT.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:29:

[...]

Precies.

Blijkbaar is het alleen voor een bepaald groepje acceptabel om lelijk te doen. Zodra de ander het terug doet zijn de rapen gaar en wordt je monddood gestaft.Zolang je het bij jezelf houdt ís er niets aan de hand, maar sommige dames en heren kunnen dat blijkbaar niet. Want iemand uitmaken voor een rat ís niet echt netjes en normaal. Of vind jij van wel?

[...]

Precies.

Blijkbaar is het alleen voor een bepaald groepje acceptabel om lelijk te doen. Zodra de ander het terug doet zijn de rapen gaar en wordt je monddood gestaft.

Flauwekul ik ga ook wel eens over de schreef en dan krijg ik een ban en dat is voor Elle en alle anderen hier niet anders..

Soms heb je mazzel en kom je er mee weg en soms heb je pech en krijg je een ban.. Het zij zo...
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:25:

[...]

Ik heb wel een aantal keer gezien dat er heel lullig op haar gereageerd werd terwijl zij enkel haar mening gaf. Met zulke mensen zou ik ook niet meer in discussie willen eerlijk gezegd.Elle staat geregeld vooraan om te beginnen met lullig reageren, wat dat betreft hoef je geen medelijden met haar te hebben.

[...]

Precies.

Blijkbaar is het alleen voor een bepaald groepje acceptabel om lelijk te doen. Zodra de ander het terug doet zijn de rapen gaar en wordt je monddood gestaft.Verveel je je vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven