Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bij_Zonder schreef op 21 september 2015 @ 16:20:

[...]

Ik heb niks tegen Elle persoonlijk. Ik heb wel iets tegen de manier waarop ze haar mening als universele waarheid verkondigt, haar wensen als De Wensen van Alle Vrouwen en de soms klinkklare onzin. Een gesprek daarover, je weet wel: om de ander te begrijpen en zo, gaat ze niet aan omdat zij nu eenmaal weet wat Alle Vrouwen willen en mensen die daar anders over denken zijn haar tijd en aandacht niet waard.

Dus wie nou wie geen kans geeft..??

Precies dit.

D.w.z. voor zover ik überhaupt begrijp wat ze zegt.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 september 2015 @ 16:32:

[...]

Zolang je het bij jezelf houdt ís er niets aan de hand, maar sommige dames en heren kunnen dat blijkbaar niet. Want iemand uitmaken voor een rat ís niet echt netjes en normaal. Of vind jij van wel?

Ligt aan wat eraan vooraf is gegaan.

Ik ken het verhaal natuurlijk niet.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:25:

[...]

Ik heb wel een aantal keer gezien dat er heel lullig op haar gereageerd werd terwijl zij enkel haar mening gaf. Met zulke mensen zou ik ook niet meer in discussie willen eerlijk gezegd.Wat ik mij afvraag waarom ben je haar zo aan het verdedigen? Daartoe ís ze prima zelf instaat, voor zover ik kan oordelen.
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 16:40:

[...]

Verveel je je vandaag?Toffe ava
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:41:

[...]

Ik ken het verhaal natuurlijk niet.Ook dan niet.
quote:KiaOraHoi schreef op 21 september 2015 @ 16:41:

[...]

Wat ik mij afvraag waarom ben je haar zo aan het verdedigen? Daartoe ís ze prima zelf instaat, voor zover ik kan oordelen.

Dus jullie mogen haar wel afkraken maar niemand mag haar verdedigen.

Lekkere logica weer.
Elle heeft er in ieder geval een fan bij.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:41:

[...]

Ik ken het verhaal natuurlijk niet.Ook dan niet en zoals ik al zei de meesten van ons gaan wel eens over de schreef zo ook Elle tja jammer dan.. helaas ban uitzitten en weer verdergaan.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:47:

[...]

Lekkere logica weer. Waar staat er geschreven dat niemand haar mag verdedigen?
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 16:42:

[...]

Ook dan niet.Als het weer 1 tegen 100 was, zoals hier wel vaker gebeurd dan kan je niet van de ander verwachten dat hij/zij nog aardig gaat reageren natuurlijk.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:47:

[...]

Lekkere logica weer. Que? Er wordt toch gewoon iets aan je gevraagd? Dat jij dat opvat als dat je Elle niet zou mogen verdedigen zegt meer over jou dan over die "jullie" waar je het over hebt.
Het zal wel aan mijn grijze haren liggen, maar ik snap de logica vandaag niet echt .
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 16:52:

Het zal wel aan mijn grijze haren liggen, maar ik snap de logica vandaag niet echt .Ik heb mijn grijze haren gisteren nog geverfd maar daar is het niet logischer van geworden allemaal.
quote:Bij_Zonder schreef op 21 september 2015 @ 16:50:

[...]

Que? Er wordt toch gewoon iets aan je gevraagd? Dat jij dat opvat als dat je Elle niet zou mogen verdedigen zegt meer over jou dan over die "jullie" waar je het over hebt.

Elle heeft het ook weleens voor mij opgenomen toen ik hier onder vuur lag en we zitten met veel dingen op 1 lijn (zover ik haar heb gelezen)

Ik vind haar gewoon een lief mens.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:49:

[...]

Als het weer 1 tegen 100 was, zoals hier wel vaker gebeurd dan kan je niet van de ander verwachten dat hij/zij nog aardig gaat reageren natuurlijk.Best dat je je vast blijft houden aan je eigen mening, prima zelfs, maar wat mij betreft ben je als je gaat schelden eigenlijk gewoon uitgepraat.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:55:

[...]

Elle heeft het ook weleens voor mij opgenomen toen ik hier onder vuur lag en we zitten met veel dingen op 1 lijn (zover ik haar heb gelezen)

Ik vind haar gewoon een lief mens.Dat kan en met heel veel andere mensen zit Elle niet op 1 lijn.. tja kan gebeuren maar dat kan Elle duidelijk beter handelen dan jij,dus wat dat betreft kan jij nog heel veel van Elle leren.!
quote:rosemetijs schreef op 21 september 2015 @ 17:01:

[...]

Dat kan en met heel veel andere mensen zit Elle niet op 1 lijn.. tja kan gebeuren maar dat kan Elle duidelijk beter handelen dan jij,dus wat dat betreft kan jij nog heel veel van Elle leren.!

Oh dus als jullie willen napraten over allerlei zaken op het forum mag het wel, tenzij je een andere mening hebt want dan is het weer not done.

Pfff worden jullie nooit eens moe van jullie zelf.
Da's absoluut waar, het kan Elle bar weinig schelen wat anderen van haar vinden. Is ook wel wat voor te zeggen.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:03:

[...]

Oh dus als jullie willen napraten over allerlei zaken op het forum mag het wel, tenzij je een andere mening hebt want dan is het weer not done.

Pfff worden jullie nooit eens moe van jullie zelf. Leg dat eens uit? Napraat is napraat, niet meer en niet minder, en ook daar kun je dus van mening verschillen en dat gebeurt ook vaak. Wie mag zijn/haar mening hier niet geven dan?
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 17:06:

quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:03:

[...]

Pfff worden jullie nooit eens moe van jullie zelf.

En jij? Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf?
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 17:03:

Da's absoluut waar, het kan Elle bar weinig schelen wat anderen van haar vinden. Is ook wel wat voor te zeggen.En toch hebben mensen schijnbaar de behoefte om haar af te kraken.
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 17:06:

Stil maar,niet huilen hoor...
Ik heb een appelflauwte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven