Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 september 2015 om 17:08
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:07:
[...]
En toch hebben mensen schijnbaar de behoefte om haar af te kraken.Tja, jij noemt het afkraken, ik noem het "echt geen idee hebben waar ze het soms over heeft, en geen idee hebben waarom ze in godsnaam al die .......... gebruikt". Verschil van mening dus.
[...]
En toch hebben mensen schijnbaar de behoefte om haar af te kraken.Tja, jij noemt het afkraken, ik noem het "echt geen idee hebben waar ze het soms over heeft, en geen idee hebben waarom ze in godsnaam al die .......... gebruikt". Verschil van mening dus.
maandag 21 september 2015 om 17:10
maandag 21 september 2015 om 17:16
maandag 21 september 2015 om 17:19
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:16:
Zucht.
Sommige grijpen echt alles aan om een drama van te maken. Ik stelde een normale vraag ; waarom elle een ban heeft gehad en men reageert als in de kruis betast
Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Nou, omdat ze iemand voor rat uitmaakte dus. Op de man dus. Daar hoef jij je niet voor te anonimiseren hoor.
Zucht.
Sommige grijpen echt alles aan om een drama van te maken. Ik stelde een normale vraag ; waarom elle een ban heeft gehad en men reageert als in de kruis betast
Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Nou, omdat ze iemand voor rat uitmaakte dus. Op de man dus. Daar hoef jij je niet voor te anonimiseren hoor.
maandag 21 september 2015 om 17:19
maandag 21 september 2015 om 17:21
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:16:
Zucht.
Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Waar zie jij drama? Er wordt wat aan je gevraagd en je draait het naar drama?
Zucht.
Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Waar zie jij drama? Er wordt wat aan je gevraagd en je draait het naar drama?
maandag 21 september 2015 om 17:22
maandag 21 september 2015 om 17:23
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 17:21:
[...]
Niet iemand, maar alle mannen, als er een topic wordt geopend op de relatiepijler.Mjah, nou ja, in dit geval toch omdat ze op de man speelde tegen één forummer? Maar idd. normaal gesproken is élke man een onwijze zak stront, behalve haar vriendje dan.
[...]
Niet iemand, maar alle mannen, als er een topic wordt geopend op de relatiepijler.Mjah, nou ja, in dit geval toch omdat ze op de man speelde tegen één forummer? Maar idd. normaal gesproken is élke man een onwijze zak stront, behalve haar vriendje dan.