Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:07:

[...]

En toch hebben mensen schijnbaar de behoefte om haar af te kraken.Tja, jij noemt het afkraken, ik noem het "echt geen idee hebben waar ze het soms over heeft, en geen idee hebben waarom ze in godsnaam al die .......... gebruikt". Verschil van mening dus.
quote:Cateautje schreef op 21 september 2015 @ 17:08:

Ik heb een appelflauwte.

[afbeelding]Doe je dan wel weer heul chique!
quote:Nouschi schreef op 21 september 2015 @ 15:52:

Ik word doodmoe van Ellen. Ze geeft echt slecht advies aan soms jonge forummers die haar niet kennen.Juist. Ik heb haar laatst ergens advies zien geven aan een heel jong iemand. Ontzettend slecht advies. Dan zit ik echt met kromme tenen.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 17:09:

[...]

Doe je dan wel weer heul chique!Ja, tuuk, het forum is openbaar. Hier lig ik er bij als een dweil.
quote:Cateautje schreef op 21 september 2015 @ 17:08:

Ik heb een appelflauwte.

[afbeelding]

Dramaqueen.!

quote:Cateautje schreef op 21 september 2015 @ 17:11:

[...]

Ja, tuuk, het forum is openbaar. Hier lig ik er bij als een dweil.
Gezellig hier.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 september 2015 @ 17:13:

[afbeelding]Sjeses!! Mep je nou Cateau een black out?
Zucht.

Sommige grijpen echt alles aan om een drama van te maken. Ik stelde een normale vraag ; waarom elle een ban heeft gehad en men reageert als in de kruis betast

Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:55:

[...]

Elle heeft het ook weleens voor mij opgenomen toen ik hier onder vuur lag en we zitten met veel dingen op 1 lijn (zover ik haar heb gelezen)

Ik vind haar gewoon een lief mens.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:16:

Zucht.

Sommige grijpen echt alles aan om een drama van te maken. Ik stelde een normale vraag ; waarom elle een ban heeft gehad en men reageert als in de kruis betast

Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Nou, omdat ze iemand voor rat uitmaakte dus. Op de man dus. Daar hoef jij je niet voor te anonimiseren hoor.
Wonderlijk dat sommige, anderen beschuldigen van slechte adviezen geven, terwijl ze zelf nooit adviezen geven.

Laat staan '' goeie''

Ik bedoel maar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 21 september 2015 @ 17:19:

Wonderlijk dat sommige, anderen beschuldigen van slechte adviezen geven, terwijl ze zelf nooit adviezen geven.

Ik bedoel maar Was mij ookal opgevallen
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 17:19:

[...]

Nou, omdat ze iemand voor rat uitmaakte dus. Op de man dus. Daar hoef jij je niet voor te anonimiseren hoor.Niet iemand, maar alle mannen, als er een topic wordt geopend op de relatiepijler.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:16:

Zucht.

Ik overweeg om mijn acount te laten anonimiseren, dan is het ook meteen afgelopen met op de man toespelingen.Waar zie jij drama? Er wordt wat aan je gevraagd en je draait het naar drama?
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 17:21:

[...]

Was mij ookal opgevallen High Five
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 17:19:

[...]

Daar hoef jij je niet voor te anonimiseren hoor.Hoeft niet, mag wel.
Dr phil kijken is gezelliger.
quote:Dolfijntjee schreef op 21 september 2015 @ 16:29:

[...]

Precies.

Blijkbaar is het alleen voor een bepaald groepje acceptabel om lelijk te doen. Zodra de ander het terug doet zijn de rapen gaar en wordt je monddood gestaft.je staat op repeat.
quote:-RoseRed- schreef op 21 september 2015 @ 17:21:

[...]

Niet iemand, maar alle mannen, als er een topic wordt geopend op de relatiepijler.Mjah, nou ja, in dit geval toch omdat ze op de man speelde tegen één forummer? Maar idd. normaal gesproken is élke man een onwijze zak stront, behalve haar vriendje dan.
quote:Grobbekuiken schreef op 21 september 2015 @ 17:15:

[...]

Sjeses!! Mep je nou Cateau een black out?Nee joh. Dat is Tante Sidonia d'r beruchte zenuwtoeval. Een variant op de appelflauwte zeg maar.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 17:22:

[...]

Hoeft niet, mag wel.
quote:Eindeloos schreef op 21 september 2015 @ 17:22:

[...]

High Five

Hoop niet dat jij het nu ook bagger over je heen gaat krijgen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 21 september 2015 @ 17:23:

[...]

Nee joh. Dat is Tante Sidonia d'r beruchte zenuwtoeval. Een variant op de appelflauwte zeg maar.Oh, oké, dan is het goed, denk ik, lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven