"Minnaar", deel 30 alweer.

17-09-2015 15:48 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!

Al 29 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Oh Jahoe dat klinkt heel irritant en ook niet heel lekker leefbaar..

Ik heb er wel moeite mee om 2 uit mn hoofd te zetten gedurende mn dagelijkse dingen dus dat is al niet goed.

We hebben t over werk en t nieuws en over sex. Vind niet dat ik mn relatie met 1 met hem moet bespreken heel soms andere gevoelskwesties wel. Maar 1 en zijn ouders zijn bijv. echt taboe. En hij vertelt t ook niet als hij weer een leuke vrouw oid tegenkomt.

We kenden elkaar niet, maar wonen 5 km bij elkaar vandaan en hebben zoveel gezamenlijke kennissen blijkt nu. Ik doe er ook niet geheimzinnig over dat ik m ken, maar natuurlijk wel hoever onze relatie gaat.. blijkt dat ik vanmorgen met de vrouw van één van zn beste vrienden aan tafel zat en dat wordt een collega.. oeps. En ik kon een werkneemster voor m regelen voor een klus die hij gaat doen. Maar ook aan haar kan ik natuurlijk niets zeggen. Ze vroeg nog: werk jij ook mee ? Eh ik ben er voor de mentale ondersteuning zeg maar :-)
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 21 september 2015 @ 09:53:

Ik zit hier te wachte op een bericht of mijn minnaar nog komt vandaag. Zijn vrouw vermoed iets en heeft iets gevonden om zijn mobiel te kunnen volgen, pfffffff de spanning stijgt weer behoorlijk😖

Oh , wat akelig.

Zijn vrouw vertrouwt hem dus voor geen meter en om haar vermoedens bevestigt te zien wil ze hem volgen ipv het gesprek met hem aangaan.

Ik ben echt verbaasd over de manier waarop mensen met elkaar omgaan en vooral alles lijken te doen om maar niet in gesprek te hoeven. Jakkes.
.
@all: ik krijg het inderdaad benauwd als ik zou moeten kappen met minnaren. En alleen maar met hem zou mogen sexen (al sinds de ruzie niet meer gedaan en ook totaal geen behoefte aan).

Nadeel is wel dat ik vind dat ik de 'schuldige' ben. Ik ben destijds begonnen met vreemdgaan. Dus ik ben de aanjager.

Correctie..... ik vind dat niet helemaal zo, maar hij zal dat zeker aan gaan kaarten.

@Rooss: grappig dat je dat zegt... Nu ik tegen meerdere mensen open ben.... krijg ik vaker zulke dingen te horen. Dat hij een moeilijke gesprekspartner is.

Liefde heeft me heel lang blind gemaakt blijkbaar ;)

Bedankt voor jullie luisterend oor...

Duh... grappig, ik wilde het niet echt aankaarten, maar opeens had ik het getypt.

@Look: idd de laatste, wat zal het zijn: 8 jaar, zitten we absoluut niet meer op 1 lijn. Dat sneakt er zo stiekem in dat je het niet door hebt.

Kortom. Dit gaat jahoetje natuurlijk niet eeuwig volhouden. Gelukkig heb ik heel lieve mensen om me heen. En van sommige had ik het nog geeneens verwacht.... die me begrijpen. En me ook niet naar de mond praten. Want daar heb je dus niks aan.
There is more to explore
Wauw, al 8 jaar is wel heel lang. Dat houdt geen mens vol. En zo te horen heb je de juiste mensen om je heen, dat is fijn.

Hoop dat je je hart een beetje hebt kunnen luchten, dat kan hier altijd.
Het is niet erg als hij daar aankaart Jahoe, je bent ook begonnen met vreemdgaan. Nou en? Dat maakt de zaak op dit moment niet anders dan ie was. Je schuldig voelen, mja, kan je doen maar ik denk niet dat het heel veel opschiet en je zal al helemaal niet bij hem blijven uit schuldgevoel toch?

Ergens is het best lullig om achteraf te horen wat iedereen van je partner vindt, dat was ook niet mijn bedoeling. Het is meer dat ik hier niet heel erg verbaasd van sta zeg maar, jullie zijn zo verschillend. Je bent zo'n lekker huppeldingetje, volgens mij kun jij nog hele leuke dingen beleven in je leven. Je relatie lijkt nu een beetje als ballast te voelen kan ik me zo voorstellen.

Nou ja, de boel is in gang gezet, het zal zijn weg wel vinden. Ik zou trouwens wel (zeer) binnenkort vertellen aan je man dat je dit plan hebt meis.

Zo lullig als hij het van een ander moet horen ofzo.
.
Blijkbaar heeft de man (meneer) van jahoe het vreemdgaan dus nooit vergeven diep van binnen. Waarom is hij überhaupt aan een open relatie begonnen? Ik weet dat het misschien een domme vraag is, maar toch moet ik het hardop vragen
Af en toe best heerlijk om de verhalen te lezen van minnaars en minnaressen.

Ik vind het echt super dat jullie zo open zijn

En ja soms reageer ik ook wel mee. Omdat ik eigenlijk ook best een minares wil.

Ik denk dat ik er eentje heb gevonden.

Dame leren kennen via een app, gechat, stom toeval begonnen we over onze relaties. Beide krijgen we niet zoveel sex in onze relaties. We zijn beide getrouwd, zij heeft kinderen (dus ooit was de sex bij haar wel goed) en mijn vrouw is bijna uitgeteld (al zijn wij niet geheel op de normale manier zwanger geworden, we liepen al een jaar in een ziekenhuis voor behandelingen)

afgelopen vrijdag hebben we afgesproken en elkaar ook echt ontmoet. Eerste poging van date liep spaak omdat er bij beide iets tussenkwam. Nu had ik vrij genomen en konden we het beter afstemmen om overdag ergens af te spreken.

Alleen de plek die ik had gevonden, ergens langs de snelweg, afgesloten door een boom, maar het was dus echt afgesloten. Op zoek gegaan naar een andere locatie, die uiteindelijk gevonden, haar laten komen. Ze kon het vinden, maar het was uiteindelijk toch niet rustig genoeg, ze voelde zich door de plek niet geheel op haar gemak.

wel gezoend en flink gevoeld, en poging gedaan tot... maar zoals gezegd ze was niet totaal op gemak

of er nog een vervolg komt, vast wel. Maar dan moet ik toch wel een goed rustig plekje vinden.
nobody said it was easy
En je vrouw is zwanger en bijna uitgerekend van jullie eerste kindje, Romeo?
.
Ik verwijder dit bericht later, je weet maar nooit.
anoniem_217953 wijzigde dit bericht op 21-09-2015 17:32
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Romeo dit lijkt me niet echt een goeie timing om een minnares te nemen of een kind terwijl je weet wat je mist en daardoor je relatie in de toekomst ziet uitdoven.
jahoe , dat klinkt niet makkelijk allemaal. Sterkte en ik hoop dat je wat kunt met wat hierboven geschreven is. Even stoppen met alles en focus op jullie zelf en hoe verder .
Hoe gaat hij daarmee om, Pearl en hoe zou je willen dat hij ermee omging?

Wat verwacht hij van dat "eraan werken", zouden zij dat niet samen moeten doen? Ik kan me niet voorstellen dat iemand zich senang voelt bij een vrouw die zich wantrouwend opstelt terwijl je -als man- weet dat dat compleet terecht is. Hoe kletst hij zichzelf daar in godsnaam uit.
.
sweet romeo, het is een no go. Ziekenhuis, samen werken aan zwanger worden dan is het uiteindelijk allemaal zover. Begin je aan een minnares. Het schijnt dat veel mannen in de aanloop van aanstaand vaderschap en ook beginnend vaderschap de seks en aandacht elders zoeken. Ik kan me daar zeer slecht in verplaatsen.
Roos wat zij daaronder verstaat, geen idee. Ik weet ook niet of er aan te werken valt, dat lees je in het topic laag libido partner ook. Na lange tijd merkt hij er iig niks van(hij heeft er al heel veel over gepraat thuis), ik heb hem daar ook voor 'gewaarschuwd' dat hij er niet al te veel van moet verwachten.

Hoe hij daarmee omgaat moet hij natuurlijk zelf weten maar ik wil daar niet iedere keer last van hebben, dat is hun shit. Dat hij voorzichtig is snap ik natuurlijk wel, hij wil haar geen pijn doen maar misschien moet hij eens eerlijk zijn tegen haar wat het met hem doet maar dat heeft hij misschien al gedaan.
quote:louiloui schreef op 21 september 2015 @ 16:42:

sweet romeo, het is een no go. Ziekenhuis, samen werken aan zwanger worden dan is het uiteindelijk allemaal zover. Begin je aan een minnares. Het schijnt dat veel mannen in de aanloop van aanstaand vaderschap en ook beginnend vaderschap de seks en aandacht elders zoeken. Ik kan me daar zeer slecht in verplaatsen.No go? Hè bah wat een oordelen weer. Moraalridder.
@Pearl: wat een rotsituatie voor jouw minnaar. Een vrouw die niet wil sexen en hem nu dus ook nog een keertje ontzettend in de gaten houdt. Stress all over lijkt me.

Hij wil haar geen pijn doen, maar als ze hier achter komt dan zijn de rapen ook gaar natuurlijk.

@Romeo: deze timing hoor je wel vaker. Poeh... heftig.

@nely85: waarom een open relatie begonnen? Ik denk dat ik hierin ook weer de drijvende factor ben geweest. Ik heb hem mee gekregen met het swingen. Hij vertelde mij dat ie dat heerlijk vond, en dat hij dit zonder mij nooit had kunnen beleven. Hij had het nooit willen missen. Toen kwam ik met de open relatie.... Nu hij zelf een vriendin heeft... zei hij ook: dit is niet te vergelijken met swingen. Dit wil ik ook niet missen.

Die 8 jaar..... of minder. Ik weet het niet... Ben alle besef van tijd kwijt. Niet dat ik al 8 jaar in ellende leef hoor. Maar toen kwamen de haarscheurtjes denk ik. En in die jaren ook heel veel leuke dingen gedaan samen.

Toen kwam de huppeljahoe boven of zo ;) En die wilde los gaan.

Ik ben ook echt wel veranderd van een 'Jahoe die wel een grote mond had maar een klein hartje, en meeging in zijn beslissingen' tot een 'Jahoe kan ook haar eigen keuzes maken en die zijn soms leuker'

Ik heb er geen haast mee. Ik heb hem wel verteld dat ik zo niet verder wil. Als ie niet begrijpt dat ik daar een scheiding mee bedoel..... tja....
There is more to explore
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 21 september 2015 @ 16:45:

Roos wat zij daaronder verstaat, geen idee.

Dat vroeg ik ook niet hoor, expres niet.

Het gaat hier niet zozeer over haar maar wel over zijn houding hierin. Als hij hiermee doorgaat bestaat er een grote kans dat deze shit op tafel komt te liggen en dan ben je er zomaar ineens onderdeel van.

Ik snap dat je vindt/schrijft dat dit jouw zaak niet is en dat is leuk bedacht zo lang zijn ontrouw nog onder het tapijt ligt.
.
Ja jahoe ik vind het ook rot voor hem, ik snap ook zijn kant want ik weet hoe moeilijk het is om over het ontbreken aan sex te praten.

En als ik jou verhaal zo lees herken ik zoveel, ik weet alleen niet waarom het bij jullie niet goed gaat. Bij ons is het begonnen door geen sex en intimiteit en dat is nu zo'n 9 jaar maar het kan ook 10 jaar zijn. Ook de tel kwijt inmiddels😖, tja en dat je het dan(nu anderhalf jaar geleden) op den duur ergens andere zoekt is toch niet gek.
Roos ik snap je maar dat ik er onderdeel van zou worden weet ik natuurlijk niet en gek genoeg maak ik me daar niet zo druk om. Zij moeten dit samen oplossen.
quote:Rooss4.0 schreef op 21 september 2015 @ 13:37:

[...]

Oh , wat akelig.

Zijn vrouw vertrouwt hem dus voor geen meter en om haar vermoedens bevestigt te zien wil ze hem volgen ipv het gesprek met hem aangaan.

Ik ben echt verbaasd over de manier waarop mensen met elkaar omgaan en vooral alles lijken te doen om maar niet in gesprek te hoeven. Jakkes.

Huh? Als zij het gesprek aangaat dat zegt hij niets. Want wat niet weet, dat niet deert, toch? Dat is hier de norm.

Wat een wonderlijke verbazing in dit topic in gesprek te moeten. Zij vertrouwt hem (terecht) voor geen meter.
Slensor daar heb je wel gelijk in natuurlijk, hij geeft het niet toe maar haar vermoedens komen ook omdat ze weet wat ze hem ontzegt
quote:slensor schreef op 21 september 2015 @ 21:41:

[...]

Huh? Als zij het gesprek aangaat dat zegt hij niets. Want wat niet weet, dat niet deert, toch? Dat is hier de norm.

Wat een wonderlijke verbazing in dit topic in gesprek te moeten. Zij vertrouwt hem (terecht) voor geen meter.

Wat klets jij nou? Als je goed leest zie je dat het advies "ga praten" vaak gegeven wordt.

Net als een heleboel andere adviezen. Eerst lezen, dan komen zeuren.
.
quote:Rooss4.0 schreef op 21 september 2015 @ 22:01:

[...]

Wat klets jij nou? Als je goed leest zie je dat het advies "ga praten" vaak gegeven wordt.

Net als een heleboel andere adviezen. Eerst lezen, dan komen zeuren.

En jij weet ook wel dat iedere vreemdganger die de vraag krijgt van de partner of er een ander in het spel is, zal ontkennen zolang er geen bewijs is. Dus het is onzinnig om een vrouw die -terecht- vermoedt dat ze bedrogen wordt, te verwijten dat ze er niet naar vraagt en liever zelf de waarheid achterhaalt.

Edit en je kunt natuurlijk ook wel een beetje op je klompen aanvoelen dat je man het uiteindelijk buiten de deur gaat zoeken als je hem ongewenst seksloos laat.
quote:dvreesw schreef op 21 september 2015 @ 22:09:

[...]

En jij weet ook wel dat iedere vreemdganger die de vraag krijgt van de partner of er een ander in het spel is, zal ontkennen zolang er geen bewijs is. Dus het is onzinnig om een vrouw die -terecht- vermoedt dat ze bedrogen wordt, te verwijten dat ze er niet naar vraagt en liever zelf de waarheid achterhaalt.

Absoluut niet.

Ik heb altijd tegen mijn man gezegd dat hij niet moet vragen naar datgeen hij niet weten wil en dat als hij er wel naar vraagt, eerlijk antwoord krijgt.

Als je het nodig vindt je partner te stalken, als je vermoedens hebt van vreemdgaan dan zijn er "bewijzen", al zijn het alleen maar je eigen vermoedens en alarmbellen.

Zelfs dat doen mensen niet, zelfs dan houden ze hun mond uit angst voor de waarheid. Dan is een app op zijn telefoon zetten en hem traceren schijnbaar makkelijker.

Ik vind het diep en diep triest als ik eerlijk ben.
.
quote:Rooss4.0 schreef op 21 september 2015 @ 22:20:

[...]

Absoluut niet.

Ik heb altijd tegen mijn man gezegd dat hij niet moet vragen naar datgeen hij niet weten wil en dat als hij er wel naar vraagt, eerlijk antwoord krijgt.

Als je het nodig vindt je partner te stalken, als je vermoedens hebt van vreemdgaan dan zijn er "bewijzen", al zijn het alleen maar je eigen vermoedens en alarmbellen.

Zelfs dat doen mensen niet, zelfs dan houden ze hun mond uit angst voor de waarheid. Dan is een app op zijn telefoon zetten en hem traceren schijnbaar makkelijker.

Ik vind het diep en diep triest als ik eerlijk ben.Maar jij ging dan ook niet vreemd. Bij een open relatie of gedoogbeleid werkt jouw theorie wellicht, maar als je een nietsvermoedende partner bedriegt is dat echt wel iets anders. Ook in dit topic lees je geregeld 1 van de standaard vreemdgangers-tips: ontken alles.

http://www.vreemdgaan-overspel.nl/dodont.html

Om even te checken, een vraag voor degenen van wie de partner niet op de hoogte is: hoe zou je antwoorden als je gevraagd werd of er een ander in het spel is, terwijl je weet dat er geen hard bewijs is en je partner dus op jouw woord moet afgaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven