spuiten

21-09-2008 16:18 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,

Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen spuiten bij t klaarkomen(squirten).In het wapwereldje waar wij in zitten kunnen en doen bijna alle vrouwen dit.Je hoort er alleen normaal gesproken niets over!!

Dus verbaas mij en zeg dat iedereen t doet maar er niet over durft te praten......

Greetz,

Penelope
Is dat dan echt in een straal? Waar komt dat dan vandaan dan?
quote:Diana_Charite schreef op 22 september 2008 @ 13:53:

Is dat dan echt in een straal? Waar komt dat dan vandaan dan?'t Is gewoon urine, maar dat mag je vooral niet zeggen. In sommige middens geldt het namelijk als het ultieme bewijs van klaarkomen, dus daar mag je niet over zeiken.
quote:penelope5 schreef op 21 september 2008 @ 16:18:

Vraagje,

Ik ben benieuwd hoeveel vrouwen spuiten bij t klaarkomen(squirten).In het wapwereldje waar wij in zitten kunnen en doen bijna alle vrouwen dit.Je hoort er alleen normaal gesproken niets over!!

Dus verbaas mij en zeg dat iedereen t doet maar er niet over durft te praten......

Greetz,

Penelope

Vind t eerlijk gezegd wel vreemd dat volgens een eerdere post 1 op de 20 vrouwen het kan en in het 'wapwereldje' alle vrouwen het doen. Maar misschien ligt dat aan de kringen waarin je verkeert.

Zou het urine zijn Geve? Zou dat dan niet stinken? Bah, lijkt me best vies als dat dan in je matras trekt. Of hebben jullie er dan zo'n plasmatje onder?
Tips? Wij zijn al 23 jaar samen en experimenteren ook al vanaf het begin met sex. We zijn beide zeer sexueel aktief en staan voor alles open, dus gewoon kijken wat goed bij je gaat.

Het is wel heel lekker dat mijn ventje ook 6 a 7 keer kan klaarkomen in een nacht.

Clitoriaal kan ik ook maar 2 of 3x in een nacht hoor, met spuitend gaat het aan de lopende band, regelmatig letterlijk meer dan 100x per nacht.

Het wel degelijk een heerlijke extra en hoe vaker ik spuit des te geiler ik word.

Rosie, iedere vrouw kan squirten, het is maar net weten hoe en wat en ik kan inderdaad spuitend en niet spuitend klaarkomen, dan regel ik zelf (clitoriaal tenminste
God kind, word al moe als ik eraan denk.

Maar waar komt dat vocht vandaan? Is daar een biologische verklaring voor?
Urine? Wat een onzin, heeft daar helemaal niks mee te maken. Het komt ook niet uit je plasgaatje maar uit je vagina zelf, en nee, het stinkt niet, het ruikt heel anders dan urine en ik vind het zeer bekompen dat mensen die er geen verstand van hebben zo maar wat op het forum zetten.

En ja het ligt er inderdaad aan hoe je je eigen wereldje inricht.
quote:Diana_Charite schreef op 22 september 2008 @ 14:59:

Vind t eerlijk gezegd wel vreemd dat volgens een eerdere post 1 op de 20 vrouwen het kan en in het 'wapwereldje' alle vrouwen het doen. Maar misschien ligt dat aan de kringen waarin je verkeert.

Daar heb je natuurlijk een punt, Diana! Maar de voor de hand liggende conclusie is dat die 5% die het kan "spontaan" samenkomen binnen welbepaalde kringen. Ik heb ooit eens geopperd dat, als in die bewuste kringen één vrouw blauwe korrels schijt tijdens een "orgasme" dan binnen de kortste keren alle vrouwen in die kringen blauwe korrels schijten. Maar die vergelijking is niet aangekomen denk ik.

quote:Zou het urine zijn Geve? Zou dat dan niet stinken?Wedervraag: ken jij een, voor de wetenschap totaal onbekende, met "spuitvloeistof" gevulde holte binnen het menselijk lichaam die bovendien geen enkele fysiologische functie heeft?
Ik weet zeker dat het geen urine is. Het komt ook niet uit mijn plasbuis

Sommige vrouwen verliezen veel vocht, sommige vrouwen spuiten echt stralen.

Het vocht komt uit een klier achter de vaginawand.
Geve, beginnen wij deze discussie met jou nou weeeeeeeeer opnieuw? Het welles, nietes....... hebben wij dat niet allemaal al gehad? Waarom heb jij er toch zo'n moeite mee?
@ Geve

Deze discussie is al eens eerder geweest. Hoe denk je dat een man spuit? Dat vocht zit dus niet in zijn zak opgeslagen, dat komt uit een klier. In geval van de man een prostaatklier. Hoe denk je dat dat gaat met het vormen van speeksel? Als je iets lekkers ziet terwijl je honger hebt kan dat ook wel in een straal eruit komen. Dit is je speekselklier.

De zogenaamde G-spot bij vrouwen is ook een klier. En door deze te stimuleren kan een vrouw spuitend klaar komen. Zoals hier eerder al werd genoemd, de man moet dus wel weten wat hij doet. Ik denk dat daarom in het WAP wereldje hier ook wel meer over bekend is, omdat het dan gemakkelijker is om de ene man de andere te laten zien waar hij moet wezen zeg maar.

En je zegt verder geen enkele ander fysiologische functie....wel eens willen neuken zonder dat je nat bent? Lijkt me behoorlijk pijnlijk niet? Deze klier zorgt namelijk verder ook voor de bevochtiging van de vagina. Waar dacht jij dat dit vandaan kwam dan? Dat er een soort van waterballon in je baarmoeder hangt met een gaatje erin?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:Libby28 schreef op 22 september 2008 @ 16:19:

Geve, beginnen wij deze discussie met jou nou weeeeeeeeer opnieuw? Het welles, nietes....... hebben wij dat niet allemaal al gehad? Waarom heb jij er toch zo'n moeite mee?

Ik heb er helemaal geen moeite mee. Het "verschijnsel" komt voornamelijk voor in bepaalde middens en dat geeft al een indicatie. Maar vooraleer ik iets als "waar" kan aannemen moet het minstens "plausibel" zijn, met andere woorden in dit specifieke geval: de middelen voor het waargenomen spuiten moeten minstens aanwezig zijn. En het gaat niet over een paar druppeltjes he, in hun enthousiasme worden door sommige dames "liters" geclaimd. Nou, dat veronderstelt een zeer grote klier dus. En toevallig komt daar maar één klier voor in aanmerking.

En voor er nog meer domme dingen geschreven worden: néé, een vrouw heeft géén prostaat!
quote:penelope5 schreef op 22 september 2008 @ 15:01:

Tips? Wij zijn al 23 jaar samen en experimenteren ook al vanaf het begin met sex. We zijn beide zeer sexueel aktief en staan voor alles open, dus gewoon kijken wat goed bij je gaat.

Het is wel heel lekker dat mijn ventje ook 6 a 7 keer kan klaarkomen in een nacht.

Clitoriaal kan ik ook maar 2 of 3x in een nacht hoor, met spuitend gaat het aan de lopende band, regelmatig letterlijk meer dan 100x per nacht.

Het wel degelijk een heerlijke extra en hoe vaker ik spuit des te geiler ik word.

Rosie, iedere vrouw kan squirten, het is maar net weten hoe en wat en ik kan inderdaad spuitend en niet spuitend klaarkomen, dan regel ik zelf (clitoriaal tenminstePenelope, het ging mij meer om tips voor de man: klaarkomen zonder ejaculaat. Zijn daar technieken voor?
Ja die zijn er Xander. Ik kan ze je alleen niet vertellen

Geve, geloof wat je wil geloven. Ik weet 100% zeker dat het niet uit mijn plasbuis of blaas komt.

Verder verkeer ik niet in bepaalde middens, wap ik niet enz.
Jeetje, ik voel me bijna incompetent als minnares als ik al die verhalen hier lees. Krijg de indruk dat het gekker is als je het niet kan dan dat je het wel kan.

Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat je echt liters kan spuiten als vrouw. Daar is zo'n klier toch niet toe in staat? Oke, een straaltje net zoals je speekselklieren misschien. En wat verstaan jullie precies onder spuiten? Misschien spuit iedere vrouw wel als ze klaarkomt, maar merk je dat niet omdat het 'intern' gebeurt? En volgens mij hoeft het niet automatisch lekkerder te zijn en het lijkt me eigenlijk best vervelend als steeds het hele bed nat is?
Ik denk dat je het hier veel leest omdat de mensen die hier posten er ook weer over gelezen hebben, het zijn gaan uitproberen enz. En het is ook niet iets wat ik tegen collega's of op het schoolplein vertel.

Liters zal wel meevallen, maar ik denk dat ik een liter wel haal op een paar uur seks. Ik denk inderdaad dat veel vrouwen spuiten, maar niet elke vrouw spuit stralen. De meesten trouwens niet volgens mij.

Ik vind het heerlijk klaarkomen. Mijn bed is er op "ingericht". Het is in een paar tellen verschoond en droog. De vloer is zo gedweild.
quote:IvyRosa schreef op 22 september 2008 @ 17:13:

Ja die zijn er Xander. Ik kan ze je alleen niet vertellen

Vertel....vertel.....why not?? Ik wil dat ook wel....klaarkomen zonder zaadlozing...lijkt me stoer!
quote:Xander68 schreef op 22 september 2008 @ 19:53:

[...]

Vertel....vertel.....why not?? Ik wil dat ook wel....klaarkomen zonder zaadlozing...lijkt me stoer! Het schijnt vooral erg lekker te voelen. Ik kan het je niet vertellen, omdat ik niet weet hoe het moet. Wel een vriendje die het kan. Ik denk dat er vast wel te googlen is op dat onderwerp
Volgens mij zijn dat o.a. tantra technieken, google daar maar op Xander

Ik kom spuitend klaar als ik me heel geil en relaxed voel en als ik eenmaal in die flow zit dan gebeurd het ook elke keer. Onlangs ben ik overspannen geweest en was mijn libido minder en dus het spuiten stopte, nu heb ik dus al lange tijd niet gespoten (paar keer wel in die periode maar zijn op 1 hand te tellen). Overigens bij mij is het idd niet spuiten maar loopt het met golfjes eruit.

Ik denk dat als ik eenmaal weer vorobij die drempel ben, me zo relaxed en geil voel dat ik vanzelf wel weer ga spuiten en daarna het idd niet kan stoppen, als in meestal op die manier klaarkomen. Ik heb er niet zoveel macht over, ik kan het wel tegenhouden maar dat voelt onnatuurlijk en niet lekker. Ik laat me liever gaan zeg maar.

En ja het geeft zooi maar ja daar kun je idd je bed op instellen en spullen in buurt leggen. Als eenmaal de kraan open is dan blijft het komen.

En het voelt niet aan als plas, komt in mijn gevoel echt ergens anders uit, het ruikt anders en voelt daarna anders aan aan mijn huid zeg maar. En denk dat ik op een goede avondje sex toch wel aan half litertje kom, kan me een plasje rondom een knie herinneren, hihi.
quote:IvyRosa schreef op 22 september 2008 @ 19:49:

Liters zal wel meevallen, maar ik denk dat ik een liter wel haal op een paar uur seks. Ik denk inderdaad dat veel vrouwen spuiten, maar niet elke vrouw spuit stralen. De meesten trouwens niet volgens mij.

Maar dan moet het toch haast wel urine uit je blaas zijn? Een liter? Waar komt dat vandaan? Als man kun je je een week lang aftrekken, maar een liter haal je bij lange na niet. En wij hebben een 'echte' prostaat!

Wat ik ook niet snap: waarom is dit zo misterieus? Als er een liter onbekende vloeistof geproduceerd wordt in een nacht sex, dan is het toch een fluitje van een cent om te onderzoeken waar dat spul vandaan komt? Dan kan een eerstejaars student medicijnen toch voor eens en voor altijd vastleggen dat dat spul echt niet uit je blaas komt? Niet dat ik je niet geloof, maar het is gewoon zo...vreemd.

Mistified.
quote:JohnnyCake schreef op 22 september 2008 @ 21:33:

[...]

Maar dan moet het toch haast wel urine uit je blaas zijn? Een liter? Waar komt dat vandaan? Als man kun je je een week lang aftrekken, maar een liter haal je bij lange na niet. En wij hebben een 'echte' prostaat!

Wat ik ook niet snap: waarom is dit zo misterieus? Als er een liter onbekende vloeistof geproduceerd wordt in een nacht sex, dan is het toch een fluitje van een cent om te onderzoeken waar dat spul vandaan komt? Dan kan een eerstejaars student medicijnen toch voor eens en voor altijd vastleggen dat dat spul echt niet uit je blaas komt? Niet dat ik je niet geloof, maar het is gewoon zo...vreemd.

Mistified.

Het is geen urine. In mijn G spot zit een gaatje waar het uit komt. Als je daar je vinger op houdt (of je lul, hand what ever) dan kan ik dus niet spuiten. Een heel vervelend gevoel.

Oh en ik schijn wel wat krachtiger en meer te spuiten dan de gemiddelde vrouw, dus niet iedereen zal die hoeveelheid halen. Zoals Pebbles al schrijft, bij haar golft het.
Nou als ik normaal plas als ik niet veel heb gedronken dan is mijn urine echt toch wel anders van kleur, geur en smaak. En dit smaakt al die keren, ruikt al die keren en de kleur is al die keren dat ik niet veel heb gedronken echt niet zoals urine. Ik weet namelijk dat als je genoeg drinkt je plas blank word, minder ruikt en smaakt.

Daarbij is de ejaculaat van een dame niet te vergelijken met de heer. Ik denk dat voorvocht van een vrouw, geil van een vrouw, meer vergelijkbaar is met sperma. Als in structuur, dikte etc. MAar spuitgeil is gewoon waterig en dat is spuitgeil/ sperma van een man niet.
Ja ik krijg het echt niet gespoten, geen straal, het is meer zoals een waterval zeg maar, het kabbelt naar beneden, niet met mega kracht maar ook niet als een zacht kabbelend riviertje, hihi. Genoeg vergelijkingen?
Thanks IvyR. Volgens een dame hierboven komt het vocht dus daadwerkelijk uit de vagina, is dat bij jou ook het geval? Dus niet uit een of andere kliertje naast je plasgaatje (zie google) maar echt uit de binnenkant van je vagina?
quote:JohnnyCake schreef op 22 september 2008 @ 21:55:

Thanks IvyR. Volgens een dame hierboven komt het vocht dus daadwerkelijk uit de vagina, is dat bij jou ook het geval? Dus niet uit een of andere kliertje naast je plasgaatje (zie google) maar echt uit de binnenkant van je vagina?Ja, dat heb ik al eerder geschreven. En in mijn vorige bericht ook. Ik heb het over mijn G spot en die zit niet naast mijn plasbuis, maar in mijn vagina.
Sorry Ivy, je hebt gelijk, maar ik wilde het gewon heel duidelijk gedefinieerd zien, want op het internet wordt nogal vaak een ander 'gaatje' aangewezen! (Skene's gland)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven