Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 september 2015 om 19:41
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:37:
[...]
Het heeft wel mijn interesse en ik moest even iets bedenken.Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'
[...]
Het heeft wel mijn interesse en ik moest even iets bedenken.Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'
maandag 21 september 2015 om 19:43
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:41:
[...]
Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'Ik vrees dat het dan zo weer weg is hier is de kans groter dat het blijft staan.
[...]
Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'Ik vrees dat het dan zo weer weg is hier is de kans groter dat het blijft staan.
maandag 21 september 2015 om 19:45
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 19:24:
Oh ik heb de cv al een week aan. Winterdekbed sinds afgelopen zaterdag. Had ik moeten overleggen eerst?
ik zou het niet weten, gaat hier in huis volautomatisch
komt het onder een bepaalde temperatuur, dan slaat ie aan.
maar ik vind het helemaal nog niet koud in huis.
af en toe voelt het iets frisser, dan doe ik de ramen even dicht.
maar die staan hier gewoon nog dag en nacht open, net als de tuindeur
edit: de tuindeur natuurlijk niet 's nachts haha, alleen overdag
Oh ik heb de cv al een week aan. Winterdekbed sinds afgelopen zaterdag. Had ik moeten overleggen eerst?
ik zou het niet weten, gaat hier in huis volautomatisch
komt het onder een bepaalde temperatuur, dan slaat ie aan.
maar ik vind het helemaal nog niet koud in huis.
af en toe voelt het iets frisser, dan doe ik de ramen even dicht.
maar die staan hier gewoon nog dag en nacht open, net als de tuindeur
edit: de tuindeur natuurlijk niet 's nachts haha, alleen overdag
maandag 21 september 2015 om 19:46
maandag 21 september 2015 om 19:47
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:45:
Ik had toen net straks een link geplaats van een straatprediker hier maar inmiddels is de link weer weg dat was een slecht voorbeeld van een prediker vond ik maar je hebt ook goede.In dat hele kwartier dat je lid bent, heb je al een verwijderd topic op je naam staan?
Ik had toen net straks een link geplaats van een straatprediker hier maar inmiddels is de link weer weg dat was een slecht voorbeeld van een prediker vond ik maar je hebt ook goede.In dat hele kwartier dat je lid bent, heb je al een verwijderd topic op je naam staan?
maandag 21 september 2015 om 19:47
maandag 21 september 2015 om 19:48
quote:Cateautje schreef op 21 september 2015 @ 19:44:
De verwarming aan? Ik moet er niet aan denken. Bij mij staat voor het grootste deel van de dag de balkondeur nog open
Ik heb de houtkachel aan en het winterdekbed er weer op.
Qua eten:
Gekookte aardappels, verse bietjes met ui en spekjes erdoor en een speklapje.
Boeiende info, of niet.
De verwarming aan? Ik moet er niet aan denken. Bij mij staat voor het grootste deel van de dag de balkondeur nog open
Ik heb de houtkachel aan en het winterdekbed er weer op.
Qua eten:
Gekookte aardappels, verse bietjes met ui en spekjes erdoor en een speklapje.
Boeiende info, of niet.
maandag 21 september 2015 om 19:51
maandag 21 september 2015 om 19:53