***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:draakjenoah schreef op 22 september 2008 @ 17:00:

Framboosje, Noah is een jongetje

Nee, hoef m niet te wekken, gewoon 3 daagjes heel rustig aandoen. Vooral veel tv gekeken, dat is de enge manier om hem rustig te houden. En nu ab vor oren, hopelijk slaat t snel aan.

Oh ja, muis , gefeliciteerd met je toets! En beterschap voor de ventjes. Waar zat ik met mijn hoofd? Het wordt tijd dat ik eens die foto's van jou ga bekijken zodat kleine Noah op mijn netvlies gebrand zal zijn!
Lara, wat ongelovelijk eng zeg! Wat moet je geschrokken zijn! Had Puk dan ook hele hoge koorts?

Framboos, Framboos... ik zeg maar niets, maare.. Framboos.. (dat zou wat zijn!!!)

DN, ook al zo eng met Noah! Was hij gevallen dat hij een lichte hersenschudding had? Beterschap voor hem! En fijn dat het goed is met je vader!

Lievelust, ik heb alleen van die papier compressen gebruikt, werkte prima, die stoffen dingen vond ik idd ook niet handig, ze lekken door (veel sneller dan de papieren).

Met lilipads heb ik geen ervaring.

Heb ook weleens wc papier gebruikt op mijn werk als ik weereens nieuwe compressen was vergeten, werkte ook wel .

Micha wat fijn dat Nina het zo goed doet zeg! En wat fijn ook dat Lars en Morris zo lief zijn. Met krampjes heb ik geen ervaring, hebben Kaj en Ole allebei geen last van gehad!

Ik kan even niet op de hyves, ik zit nog op mijn werk en ga straks door naar een vriendin en ben vanavond pas weer thuis (weet mijn wachtwoord zo niet). Zal jullie nieuwe leden dan accepteren!

Lievelust.. nog niets op komst, nog niets aan het rommelen?
He Lara, wat zul je geschrokken zijn! Fijn dat Puk nu weer thuis is en veel beterschap.

ook veel beterschap voor de muisjes en voor Noah!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles helemaal bijgelezen heb. gebrek aan energie. las wel het verhaal van Framboos. het zou wat zijn.... maar het de kans zal wel heel klein zijn met borstvoeding en antioconceptie en anders ben je wel heeeeeeeeeeeel vruchtbaar!

Fachat: ik dacht dat ik had geprobeerd me aan te melden op de hyves, maar had toen geen al te beste internetverbinding. Zal het zo nog eens doen.

Oei, moet terug naar mijn pannen ,tot later (alweer stampottttttt)
Hi meiden, ga zo wel ff op iedereen reageren, maar ff voor Lievelust, ik heb alleen maar die Lilypadz gebruikt toen Zahra bv kreeg, vond die papieren dingen echt ondingen. Ik heb nu alweer 2 paar besteld (via Ebay in amerika zijn ze ongeveer de helft van de prijs incl. verzendkosten!) want ik wil ze absoluut weer gaan gebruiken. Het fijne vond ik dat ik 's nachts geen bh meer aanhoefde en ik ben nog nooit doorgelekt. Je kunt ze echt gewoon iedere dag gebruiken, en de plakkracht vermindert wel iets, maar als je ze goed schoonmaakt met afwasmiddel valt het best mee.
Lievelust: ik heb papieren gebruikt en ik ben vergeten van welk merk. Dat is wel jammer, want ze waren erg fijn en roze, zodat je ze ook niet enorm ziet doorschijnen bij een wit shirt.

Later heb ik Lilypadz gebruikt voor 's nachts, maar ik vond het wel zweterig.

DN: wat een schrik met Noah zeg! Maar ehm...mag hij wel tv kijken nu? Of is dat achterhaald dat je dat niet mag met een hersenschudding?

Fachat: dat was het rare, hij had helemaal niet zulke hoge koorts: 38.5C (nu met paracetamol 38.0) en ik dacht dat kinderen echt 40+C moesten hebben voor koorststuipen, maar dat is volgens de ha niet waar.
Oh ja, Hyves sla ik denk ik even af. Doe mijn best om enigszins anoniem hier door het leven te gaan, maar dat is natuurlijk in een klap weg als ik op Hyves ga zitten bij de april-2007-groep. Sorry!
Thanks voor jullie tips, hier kan ik wel wat mee.

Ik heb nog een aantal bruiloften geplnad staan de komende maanden dus ik denk dat ik die Lilypadz wel wil kopen daarvoor...wel via marktplaats, daar zijn ze rond de 10,- euro allemaal (ongebruikt) en voor verder gebruik de papieren compressen, denk ik.

Hier nog geen gerommel, helemaal niets wat op een naderende bevalling wijst eigenlijk =(

Naast de gewone kwaaltjes enzo, helemaal geen extra's..best jammer.

Mijn overbuurvrouw is gisteravond bevallen van haar tweede, een zoontje. Na 14 uur weeen en een half uur persen was ie er, 4,6 kg schoon aan de haak...dat geeft mij echt een schrikbeeld!

Ik dacht dat de tweede bijna altijd sneller gaat, maar zij bewijst hier wel even dubbel en dwars het tegendeel.

Lara..volgens mij heeft Fachat die april groep zo ingesteld dat het onzichtbaar is voor anderen. Niet op te zoeken en ook niet terug te vinden in het lijstje van andere hyves waar je lid van bent. Volgens mij is het zo wel anoniem te houden.

oja, Noah...wel uitkijken met overgeven na een val op het hoofd hoor, dat kan wijzen op een hersenschudding volgens mij!
quote:lara1978 schreef op 22 september 2008 @ 18:11:

Oh ja, Hyves sla ik denk ik even af. Doe mijn best om enigszins anoniem hier door het leven te gaan, maar dat is natuurlijk in een klap weg als ik op Hyves ga zitten bij de april-2007-groep. Sorry!

Die groep is alleen te bezoeken door ons hoor! Besloten dus..En bij mij staat de hyve niet eens op mijn hyve vermeld.

Denk er nog maar even over laartje!
oja laar en lief lustje, laar, die pads waren de hema of kruidvat kan ik mij nog heugen! toch?
[quote]dropneusje77 schreef op 22 september 2008 @ 17:46:

He Lara, wat zul je geschrokken zijn! Fijn dat Puk nu weer thuis is en veel beterschap.

ook veel beterschap voor de muisjes en voor Noah!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alles helemaal bijgelezen heb. gebrek aan energie. las wel het verhaal van Framboos. het zou wat zijn.... maar het de kans zal wel heel klein zijn met borstvoeding en antioconceptie en anders ben je wel heeeeeeeeeeeel vruchtbaar!

Inderdaad dropneus, zo is het maar net! Ben alleen door de ongeplande 2de ZS een beetje paniekeriger geworden volgens mij....
Dokter adviseerde om tv te laten kijken omdat ze anders echt gaan stoeien en zo. En dat klopt ook wel. ging op zich heel goed.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈

Ideaal! Als je je kind graag wil leren tekenen maar je een hekel hebt aan pen, en verfvlekken!!

Tommy vind het geweldig, en heeft het stiftje nu al heel kundig vast!

(We kregen afgelopen zondag zo'n dingetje in het snoepzakje..volgens mij van de zeeman ofzo...)
hee, ik had vroeger ook zo'n ding, leuk was dat!
Ideaal speelgoed zo'n toverschrijver.

Leuke dvd trouwens. Leuk voor Mich.
Noah fijn dat alles goed gaat met je vader !

waw tommy al behendig met een stiftje. Dat is snel !!

Lievelust, zal het onthouden van de zalf tegen luieruitslag. Als deze echt tegen eczeem helpt, haal ik die ook wel eens in huis.
Zag net een dvd van sesamstraat . Xander kijkt ook ernie en Bert. Vindt ie best leuk. Maar nu is Kabouter Plop meer een hit. Kennen jullie dat ook? Geloof dat het ook op Zeppelin wordt uitgezonden.
Witch, ja helpt echt. Het is wel vreemd spul, ziet eruit als stopverf en het plakt en smeert niet echt lekker uit, maar het werkt als een trein.

Vriend heeft vroger veel last gehad van eczeem en heeft altijd dat spul gebruikt en dan waren de wondjes zo weg.

Ik smeer het bij Daan ook op muggebultjes enzo, doet het ook goed.
Plop enzo gaat nog te snel voor Daan, die is meer van de Hopla (vgl met TikTak van vroeger), dat is precies simpel genoeg voor hem.
Laar, ik schrok echt heel erg toen ik las wat er met Puk gebeurd is. Hoe gaat het nu met hem?

Framboos, zo hard als ik bij Lara schrok, zo hard moest ik om jou lachen! Ik heb straks drie kinderen onder de 21 maanden (doe me dat maar eens na!), maar jij gaat ook lekker! Zou je het erg vinden als je weer zwanger was? Het is wel heel kort op Livia.

Lievelust, ik heb die Lily Padz gebruikt en ik vond ze niet echt denderend. Waar ik wel heel tevreden over was, waren de Natusan zoogcompressen. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat! Die van het Etos huismerk waren knudde trouwens.

Huugje is echt officieel niet lekker. Hij heeft koorts, is jengelig, snottert zich helemaal gek, hoest de longen uit zijn lijfje, maar is verder erg gezellig. Ik baal er wel van, want morgen zou ik naar mijn verse babybuurmeisje gaan en dat gaat niet met een ziekig peuterHugo'tje.
Hee, dat tekending is tof! Kan je dat bij de speelgoedwinkel krijgen?

Hier wordt trouwens veel (drie keer tien minuten per week, maar goed) naar Nijntje en Bumba (die irritante Belgische clown...) gekeken. Steijn vindt de Teletubbies eng! hugo is juist weer dol op de Tubbies, dus we kijken het hier niet. Wat ze wel heel leuk vinden samen is de Sesamstraat "eerste stapjes" dvd. Eerlijk gezegd vind ik die ook enig en we zitten vaak met z'n drietjes mee te swingen! Tiktak vinden ze ook leuk, maar ik vind het weer wat minder. (moest het zelf kijken als kind, omdat mijn zusje het leuk vond)
Ik had vroeger ook zo'n tovertekenblad en dat is echt super!

Haha, Steijn bang voor de teletubbies. Hoe verzin je het? Puk is ook dol op de Teletubbies, maar hij vind het eigenlijk het leukst om liedjes te horen (liefst via mediaplayer op mijn laptop). Bumba vind ik stom en hij gelukkig ook

Puk ligt nu lekker te slapen in zijn kamertje. Dat kamertje is tegen de huiskamer aan en wij slapen boven. Ik denk dus dat ik zijn logeerbedje straks even opzet op mijn kamer, want het zit me allemaal niet zo lekker.
lara slim om Puk bij jullie op de kamer te leggen. Dan kun je hem toch wat meer in de gaten houden.
He Lara: Hoop dat je toch goed kunt slapen als Puk straks wat dichter bij jullie in de buurt ligt. kan het me heel goed voorstellen. Als Fleur niet lekker is ga ik vaak ook een paar keer extra kijken. Moeder he.....

Hum..... geloof dat ik inmiddels alweer 4 kilo aan ben gekomen, gaat wel een beetje hard zo. Ben net 13 weken zwanger, dus mag wel een beetje beter op gaan letten... Van de andere kant verdwenen de kilo's vorige keer ook vanzelf weer, dus waarom nu niet he.. Framboos is wat dat betreft natuurlijk ons aller grote voorbeeld

Mij man is nu van die hema mokken aan het beschilderen voor vrienden van ons. Ze hebben voor hun feestje (10 jaar samen en verjaardagen) het servies van Blond gevraagd (en daar hebben wij ook heel braaf een aantal onderdelen van gekocht. Maar we gaan ze vor de fun dus twee mokken geven met flauwe blondjes moppen erop en net doen of we dachten dat dat het was. hahaha, heb er nu al zin in!! Ze worden wel mooi hoor! Mijn man heeft talent en helaas al honderden andere hobbies!!
Zo heb weer ff bijgelezen.

Lara, wat eng zo'n koortsstuip. Ik kan me voorstellen dat je hem toch in de gaten wil houden vannacht, ik zou ook flink schrikken.

DN, dat is schrikken van je vader zeg, ik ben blij dat de operatie goed is verlopen en hij morgen weer naar huis mag. Ook eng dat Noah gevallen is, k dacht ook ook gelijk aan een hersenschudding toen ik het las. Beterschap!

Xaloy & Swissie, welkom terug! Wat jammer dat Robbie het niet leuk vond op vakantie, maar dat betekent wel dat hij het thuis gewoon lekker naar zijn zin heeft en dat is het belangrijkst natuurlijk. Swiss, ben heel benieuwd naar jullie vakantie, hoop dat jullie lekker uitgerust zijn, wel balen dat je direct weer vol aan de bak moet bij thuiskomst.

Spitsmuis, beterschap met zieke Huugje, helaas herken ik het, Zahra is ook verkouden (gelukkig al iets minder dan van de week) en heeft ook nog kapotte billen. Het is al wel iets beter geworden, heb maizena gebruikt en nu zinkzalf. Als het woensdag niet weg is ga ik ff naar de ha om een schimmelinfectie uit te sluiten.

Framboos, het zou wat zijn zeg, als je nu weer zwanger zou zijn, maar als je je pil trouw geslikt hebt zal het toch wel loslopen? Ik dacht dat je gewoon ovuleerde als je de pil slikte of is dat alleen bij een spiraaltje?

Mich, wat fijn dat alles goed gaat met jullie, en wat een droombaby is die Nina zeg, hopelijk blijven die nachten zo, alleen is mijn ervaring dat de krampjes na een dikke week begonnen bij Zahra. Maar goed, het hoeft niet natuurlijk, hopelijk heeft Nina er minder last van.

Hier gaat alles zijn gangetje, Zahra begint steeds meer te kletsen en te babbelen, het lijkt wel alsof ze bedacht heeft dat ze het lopen onder de knie heeft en het nu tijd wordt voor wat anders. Echt schattig hoor, het lijkt net of ze Ajajippiejippiejee zingt. Verder heeft ze van mijn moeder een plastic theeserviesje gehad waar ze nu het liefst mee speelt, we krijgen alsmaar kopjes thee van haar
Zahra is trouwens dol op Bumba, de Teletubbies vindt ze ook leuk, ze roept steeds heel blij: Laaaaaaalaaaaaa, maar Bumba blijft favoriet. Gisteren kwam er een folder van Intertoys binnen en daar wijst ze steeds Bumba in aan.

Dropneus, wat een grappig idee, van die mokken. 4 kg valt toch best mee? Ik ben tot nu toe een kilo of 8 aangekomen en dat is wel netjes tot nu toe (32 weken) maar er zaten er nog 10 aan van de vorige dus ik ben blij dat ik nu niet zoveel ben aangekomen. De laatste weken zullen er wel de nodige kilo's bijkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven