Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
je stinkt gewoon met open ogen in de PVV Propaganda machine.
quote:missie_m schreef op 22 september 2015 @ 23:50:

[...]

Kun je lezen? Dan lees wat er staat!

Schrijf ik ergens dat ik de asielzoekers iets verwijt? Onze regering heeft het bedacht dat 800 verzorgingshuizen moeten sluiten vanwege bezuinigingen. Ik wist toen al dat ze een ander plan hadden want veel huizen waren nog zo goed als nieuw of pas opgeknapt. Dat ga je niet laten verpieteren. Ze zochten plek, maar waar? wie sputtert er het minste tegen? Juist, hulpbehoevende ouderen. Maar natuurlijk het is een vooropgezet plan. Een complot

[...]

Schrijf ik ergens dat ik de asielzoekers iets verwijt? Onze regering heeft het bedacht dat 800 verzorgingshuizen moeten sluiten vanwege bezuinigingen. Ik wist toen al dat ze een ander plan hadden want veel huizen waren nog zo goed als nieuw of pas opgeknapt. Dat ga je niet laten verpieteren. Ze zochten plek, maar waar? wie sputtert er het minste tegen? Juist, hulpbehoevende ouderen. Beweer je nu dat het een complot is?

[...]

Schrijf ik ergens dat ik de asielzoekers iets verwijt? Onze regering heeft het bedacht dat 800 verzorgingshuizen moeten sluiten vanwege bezuinigingen. Ik wist toen al dat ze een ander plan hadden want veel huizen waren nog zo goed als nieuw of pas opgeknapt. Dat ga je niet laten verpieteren. Ze zochten plek, maar waar? wie sputtert er het minste tegen? Juist, hulpbehoevende ouderen. Er is geen complot Missie. De sluiting van die verzorgingshuizen heeft alleen te maken met het uit de hand lopen van de zorgkosten. Het heeft echt niets te maken met vluchtelingen.
Djiezus, begint het nou hier ook al?
Sorry jongens, was niet mijn bedoeling om het hierheen te halen. Ik ga dan ook niet met Missie_m in discussie. Als we dat nou allemaal niet doen hier ;)

Enn, ik heb een prima dag gehad. Beetje gewerkt, goed resultaat op de meting en een leuke boksles. En jij?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hebjehaarookweer schreef op 22 september 2015 @ 23:53:

Djiezus, begint het nou hier ook al?

Ja, Hats gaf aan dat ze bang was en nou hebben we het over bejaarden.

Tegeltje erbij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 23:54:

Sorry jongens, was niet mijn bedoeling om het hierheen te halen. Ik ga dan ook niet met Missie_m in discussie. Als we dat nou allemaal niet doen hier ;)

Enn, ik heb een prima dag gehad. Beetje gewerkt, goed resultaat op de meting en een leuke boksles. En jij?Ik heb de hele dag helemaal niks gedaan, oh ja toch eten gekookt
O kut Inkie. Nouja, mag ik binnenkort ook.
Ik leef vast onder een steen, Hatsetats, maar ik vraag me al een tijdje af wie die fijne luitjes in jouw Avatar zijn. De volwassen Tommy en Annika?
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 23:54:

En jij?Mijn werk bestaat uit verschillende taken en een map is kwijt geraakt. Ik heb stress, serieuze stress.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hebjehaarookweer schreef op 22 september 2015 @ 23:56:

Ik leef vast onder een steen, Hatsetats, maar ik vraag me al een tijdje af wie die fijne luitjes in jouw Avatar zijn. De volwassen Tommy en Annika? Jij mag nooit meer raden
quote:inkie1 schreef op 22 september 2015 @ 23:46:

Nou Missie ik ben één van die mensen uit de zorg die haar baan kwijt is maar ik snap werkelijk niet wat het één met het ander te maken heeft. Toch fijn als een leegstaand tehuis voor dit doel gebruikt kan worden.

Of denk jij werkelijk dat als de vluchtelingen niet komen dat ik mijn baan dan terugkrijg? Of denk je dat de bezuinigingen in de gezondheidszorg dan allemaal teruggedraaid worden? Volgens mij zijn die keuzes allemaal al een hele poos geleden gemaakt.....nee iemand die zo reageert én d'r baan is verloren.....dan kan ik niet geloven dat je echt in de zorg hebt gewerkt. Ik geloof je niet. Want als jij dat normaal vind ....dat zou betekenen dat jij altijd wat nutteloos en voor de kat-zijn-kl*te hebt gewerkt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 23:56:

O kut Inkie. Nouja, mag ik binnenkort ook.

Ik heb het bericht iets gewijzigd, beetje heel herkenbaar zal die andere ook even weg halen.

Jeetje Hats dat is ook flink balen zeg
quote:Enn schreef op 22 september 2015 @ 23:57:

[...]

Mijn werk bestaat uit drie verschillende taken en nou is de ICT afdeling een volledige map van een van die taken (lees inmiddels 6 jaren zelf opgebouwde kennis) kwijt geraakt. Ik heb stress, serieuze stress.heb je zelf geen backup????
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 23:57:

[...]

Jij mag nooit meer raden Oh, echt? Ik maakte een grapje... Waaaaah, ze zijn het echt!
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 23:57:

[...]

Jij mag nooit meer raden Ik zou bijna willen voorstellen dat Inkie nog een gokje waagt dan.
.
OMG ik denk niet dat ik Missie hoef te vragen om die quote weg te halen.
quote:inkie1 schreef op 22 september 2015 @ 23:58:

[...]

Ik heb het bericht iets gewijzigd, beetje heel herkenbaar zal die andere ook even weg halen.

Jeetje Hats dat is ook flink balen zeg Och, komen we ook wel weer doorheen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 september 2015 @ 23:58:

[...]

heb je zelf geen backup????Nee
quote:missie_m schreef op 22 september 2015 @ 23:57:

[...]

....nee iemand die zo reageert én d'r baan is verloren.....dan kan ik niet geloven dat je echt in de zorg hebt gewerkt. Ik geloof je niet. Want als jij dat normaal vind ....dat zou betekenen dat jij altijd wat nutteloos en voor de kat-zijn-kl*te hebt gewerkt.En dat is het verschil tussen jou en normale mensen.
.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:00:

[...]

Online, in tha cloud, en op de server? En dan nog een keer een eigen back-up moeten maken?

Gaan die gasten nou heel snel hun werk doen of niet???????afdeling ICT zei je?
Maar goed het is echt waar dat ik nu even niet van ICT meneren houd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven