Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga te bedde. Truste!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 september 2015 @ 00:01:

[...]

afdeling ICT zei je?ja
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh, balen Inkie en Hatsetats. Sterkte. En voor jou ook balen, Enn.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:01:

[...]

Ach dan staat het maar genoteerd niet waar?

Maar goed het is echt waar dat ik nu even niet van ICT meneren houd.Diskriminasie. Er zijn ook ICT-mevrouwen!
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:01:

[...]

jaik snap je zorgen
Ja. Dankjewel echt balen idd.

Ze doen hun best maar..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 23 september 2015 @ 00:01:

[...]

Diskriminasie. Er zijn ook ICT-mevrouwen!Sorry, nog niet in onze organisatie.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:02:

Ja. Dankjewel echt balen idd.

Maar het gaat om data en data kan worden terug getoverd.

Ze doen hun best maar..ik help het je hopen
Meds ik wil nog slapen.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:03:

[...]

Sorry, nog niet in onze organisatie.

Met vrouwen op de afdeling was dit ook niet gebeurd natuurlijk

Wel balen! Hopelijk hebben ze het snel teruggevonden.
En dat ga ik nu maar eens doen.

Tot een andere keer.
Missie ik heb je gestaft. Ik vind het echt niet kunnen dat je me gewoon voor leugenaar uitmaakt hier.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 september 2015 @ 23:51:

je stinkt gewoon met open ogen in de PVV Propaganda machine.
LOEP ME MAAR aub.
quote:inkie1 schreef op 23 september 2015 @ 00:06:

Missie ik heb je gestaft. Ik vind het echt niet kunnen dat je me gewoon voor leugenaar uitmaakt hier.Vooral de manier waarop ook. Schreeuwerige aandachtstrekker.
Ben ik nu echt zo raar dat ik het zwaar overdreven vind om een advocaat te raadplegen als je naar het bureau moet komen omdat iemand aangifte gedaan heeft tegen je?
Nou ik ga lekker slapen. Trusten allemaal.
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 september 2015 @ 23:51:

je stinkt gewoon met open ogen in de PVV Propaganda machine.Waarom haal je de PVV erbij? Om je eigen mening kracht bij te zetten? Kun je het niet zonder je eigen propaganda klaren? Ik heb de PVV niet nodig om te ervaren wat met de zorg gebeurd.

Iedereen is gelijk, daarom open ik morgen een topic met de titel "Ouderen hulpbehoevende Hartelijk Welkom"
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:04:

Meds ik wil nog slapen.komt goed, ik geloof dat ergens in de toekomst er tools komen die verloren gegevens makkelijk kunnen opsporen en terugbrengen naar hun rechtmatige eigenaar
quote:Amaqanda schreef op 23 september 2015 @ 00:09:

Ben ik nu echt zo raar dat ik het zwaar overdreven vind om een advocaat te raadplegen als je naar het bureau moet komen omdat iemand aangifte gedaan heeft tegen je?

Geen idee.

Kijk zij had zelf ook al aangifte gedaan he? Ik zou denk ik ook even geverifieerd hebben wat verstandig zou zijn.
quote:missie_m schreef op 23 september 2015 @ 00:10:

[...]

Waarom haal je de PVV erbij? Om je eigen mening kracht bij te zetten? Kun je het niet zonder je eigen propaganda klaren? Ik heb de PVV niet nodig om te ervaren wat met de zorg gebeurd.

Ik open een topic met de titel "Ouderen hulpbehoevende Hartelijk Welkom"

om te illustreren hoe het werkt. dit is wat de PVV doet.

dag hoor, veel plezier met je topic
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 september 2015 @ 00:11:

[...]

om te illustreren hoe het werkt. dit is wat de PVV doet.

dag hoor, veel plezier met je topicIk heb met de PVV geen fuk (geen scheldwoord, zoek maar op) te maken. Ik weet zelf waarover ik praat.

ps. als de PVV zo begaan is met de zorg, dan zijn ze zo slecht nog niet. ....nee dan zijn ze met van de beste van dat hele zooitje
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 23 september 2015 @ 00:10:

[...]

Geen idee.

Kijk zij had zelf ook al aangifte gedaan he? Ik zou denk ik ook even geverifieerd hebben wat verstandig zou zijn.

Klopt.

Misschien zou ik ook wel even het juridisch loket ofzo gebeld hebben ja...

Maar ik zie mezelf ook gewoon zo het bureau binnenstappen, helemaal als ik eigenlijk niks fout gedaan heb

Misschien ben ik wat naïef

Maar ik vind de reacties op dat topic wel wat doorgeslagen naar de andere kant.
quote:Cateautje schreef op 22 september 2015 @ 23:52:

[...]

Er is geen complot Missie. De sluiting van die verzorgingshuizen heeft alleen te maken met het uit de hand lopen van de zorgkosten. Het heeft echt niets te maken met vluchtelingen.

Cateautje, heb je vorige week de grote demonstratie gezien? Denk je dat die duizenden mensen-uit-de-zorg er allemaal zo over denken als Inkie ? Denk je dat staatssecr. van Rijn voor de grap is uitgefloten tijdens de Red-de-Zorg manifestatie?

De ouderen betaalden zelf de huur van hun appartementje,betaalden huur voor vloerbedekking en gordijnen, voor het wassen van hun wasgoed, ze zorgden tevens voor werkgelegenheid. Personeel word nu werkeloos. Nu komen er mensen in die geen eigen huur kunnen betalen. Denk je dat onze regering nu goedkoper uit is? Waarom kunnen die mensen niet in vakantieparken opgevangen worden?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 23 september 2015 @ 00:27:

[...]

Cateautje, heb je vorige week de grote demonstratie gezien? Denk je dat die mensen-uit-de-zorg allemaal zo denken als Inky? De ouderen betaalden zelf de huur van hun appartementje,betaalden huur voor vloerbedekking en gordijnen, voor het wassen van hun wasgoed, ze zorgden tevens voor werkgelegenheid. Personeel word nu werkeloos. Nu komen er mensen in die geen eigen huur kunnen betalen. Denk je dat onze regering nu goedkoper uit is? Waarom kunnen die mensen niet in vakantieparken opgevangen worden?

Het is heel erg wat er met die ouderen is gebeurd. Oude mensen hebben wat mij betreft recht op een goed plek waar ze goed verzorgd worden, maar.... Al zou er geen enkele asielzoeker in Nederland zijn, dan was dit nog gebeurt, want de zorgkosten zijn gestegen naar 74 miljard en dat wordt teveel geacht.

Ik vind het niet alleen erg voor de ouderen, maar ook voor de mensen die hun brood verdienden in die zorg, maar het is zoals het is. Dit kabinet heeft geen flauw idee hoe het om moet gaan met de lange termijn en denkt alleen maar aan de begroting, iets anders wordt te ingewikkeld voor ze en kunnen ze niet overzien. Laten we hopen dat de Nederlandse bevolking nu eindelijk wakker is geworden en ervoor zorgt dat met de volgende verkiezingen, mensen worden gekozen die verstand van zaken hebben.

Er zijn vakantieparken die klaar worden gemaakt, na de herfstvakantie, om asielzoekers op te vangen. Ook dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven