***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Wat een leuk idee van die mokken, drop. Ik mot er nu al om grinneken. Vind flauwe blondjes moppen stiekem erg leuk!

Hier ook Bumba, teletubbies en een dvd van elmo, kan ie echt om grinneken, schattig!

Dat tekending ha ik vroeger idd ook, vond ik echt superleuk. Zal eens kijken bij de zeeman.

Kleine ventje net met 39 gr op bed gelegd, hopelijk slaapt ie goed. Antibiotica was weer een ramp. Hij laat zich duidelijk niet foppen. Nou ja, t hoeft maar 3 dagen, dus even doorzetten. Noah loopt nog niet, slome duikelaar maar gaat nu wel vanuit zit zelf staan. En klapt dan voor zichzelf, echt grappig. Zal wel niet lang meer duren. En verder kletst ie echt de oren van je kop, alleen helaas nit erg verstaanbaar op wat uitzonderingen na.

Fijn om Puk dicht bij je te hebben vannacht Lara, lijkt me toch een prettiger idee.

Nou, ik heb morgen weer een lange dag voor de boeg en duik mijn bedje maar eens in.

Truste!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Muisje, jajajaja tis ook wat met mij he? Zou niet mijn voorkeur zijn om nu alweer in verwachting te zijn Denk dat ik dan ff doordraai...Maar aan de andere kant willen wij er ook niets tegen doen. dubbel he? er wachten maar weer af....

Tommy was ook verkouden de afgelopen 4dagen...Net als zijn mama, zus en papa Volgens mij is half nederland verkouden!!bah!

Oja, zo'n magic tekenbord is zeker weten bij de speelgoedwinkels te koop! Ik ben inmiddels ook al verslingerd aan dat ding. Heerlijk hoor om ongegeneerd weer met speelgoed te mogen spelen.

Ga deze week nog even op zoek naar een lekker groot magic tekenbord!

frambozeman en zijn vriend willen ineens een autorace baan ''voor tommy'' kopen tja....

Layla zahra heeft een plastic serviesje??Wat super lief! En wat snel dat ze daar al mee om weet te gaan! Oww das dan ook weer het schattige van een meisje he??

Dropneusje, inderdaad ik ben het levendige bewijs dat je na een 2de zwangerschap ook weer op je oude gewicht kan komen. (sterker nog 1kilo er nog onder!) Dacht zelf ook dat het een 2de keer vast moeilijker zal gaan maar het maakt geen verschil.

Ook is mijn buik niet eens dikker geworden uiteindelijk.

Dus dames, put hoop hier uit!!

Blond servies is trouwens erg leuk! Heb er hier ook een hoop van staan...Vind het zo gezellig staan!

DN ik zie je nog niet op de hyve??

Oja, morgen rondleiding op de creche! Het gaat dan over 2 dagdelen...Owacht plaats even een link van de creche. Vind het zo'n prachtige locatie!
Creche voor tommy

de tuin is echt prachtig!
DN heb je weer zo'n vies sinaasappel drankje als AB?

Lastig hoor! sterkte vannacht!
Die bruine vriendin van Nijntje heeft volgens mij Nina?

Dat vertel ik tommy iig wel altijd....
Wat ziet die crèche er leuk uit Framboos, vooral die tuin ziet er gezellig uit.

Ja, grappig hè dat theeserviesje, het was eigenlijk pas geschikt voor kindjes vanaf 3 jaar omdat m.n. het bestek wat erbij zit vrij klein is, maar ze gaat er goed mee om. Ze zoekt ook echt een lepeltje erbij om in het kopje te roeren.

Oh ik ga ff bij Zahra kijken, die ligt heel hard te hoesten en dan ga ik zelf ook maar naar bed.

Trusten!
Ben nog niet geaccepteerd op hyves. Zodra dat zo is zal ik er meteen foto's opzetten. Idd weer zo'n vies drankje, maar nu gelukkig maar 1x per dag ipv 3x.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Julie kunnen op hyves hoor, ben weer thuis!

Dat magic bord is idd leuk, we hebben er hier ook 2. Bij de ANWB-winkel heb ik ooit een mooie grote gekocht!

Prachtige tuin in de creche framboos, wordt er jaloers van, wauw!

Larar, je kan gerust op hyves hoor, je bent echt niet zichtbaar, alleen wij kunnen de hyves zien!
Misschien kun je dan even de link hier weghalen en bijvoorbeeld op msn zetten? Als ik op de link klik zie ik jullie allemaal staan namelijk.

Hier een behoorlijk gebroken nacht. Weet niet hoe vaak ik er wel uit ben geweest... De vriend van mijn moeder (oud-ha) heeft me wel gerust gesteld; als Puk gewoon ziek is en geen enge dingen als meningitis heeft (en dat is gecontroleerd, dus dat zit goed), zal een koortsstuip niet meer tijdens deze ziekteperiode optreden.

Het is veroorzaakt doordat de koorts ineens heel snel steeg. Dat verklaart ook waarom ik hem zoveel warmer vond voelen dan 38.5C. Als hij zo wakker is maar weer temperaturen.
Oh Laar wat een schrikken verhaal was dat. Zielig dat Puk nog steeds niet lekker is. Hopelijk knapt hij snel op.

Ik heb Koen gisteren ook met koorts van de creche moeten halen. Maar volgens mij zijn dat iets van tandjes, want hij is verder best ok te spreken. We hebben zelfs nog samen gewoon buiten gespeeld daarna.

DN: Fijn dat de operatie bij je vader goed gelukt is. Lijkt me idd heel erg schrikken. En natuurlijk ook beterschap voor Noah. Lijkt me best eng als ze een hersenschudding hebben. Maar soms verbaast het me dat Koen nog geen heeft gehad. Hij is al zo vaak gestuiterd op zijn hoofd, maar blijkbaar gaat het elke keer net goed.

Framboos: Wat een leuke creche. Wanneer zou er plaats zijn voor Tommy?

Muis: Gaat het alweer iets beter met Hugo?

En ik was nieuwsgierig. Gaat het nog door met dat huis, of hebben jullie er uiteindelijk van afgezien? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor..

Zo.. ga ff wat opruimen hier. Tot later..
Wat fijn dat Koen zich in elk geval niet beroerd voelde gisteren zeg. Hoe is het nu? Hoeveel tandjes heeft hij eigenlijk?

Puk is koortsvrij wakker geworden. Gelukkig maar. Nu die verkoudheid nog even over en we kunnen er weer tegenaan.
Pff, ff snel want ik kom nergens aan toe, vreselijk veel werk in veel te weinig tijd (ik moet mijn vluchten voor volgende week zelfs nog boeken, en ik vlieg zondag al).

Lara, jeetje wat een schrik zeg, ik hoop dat alles meevalt met Puk.

Dn, jeetje een hersenschudding, zielig zeg.

Ik heb regelmatig het idee dat Finn geen pijn voelt, hij viel op vakantie de eerste dag keihard met zijn voorhoofd op de badkamervloer (stenen) en huilde echt alleen van schrik. Hij had een knetter van een ei (die wel de dag erna alweer weg was).

Layla, Finn heeft op vakantie ook continue met theeserviesjes gespeeld. Ze hadden een kidsclub waar ze vooral ingericht waren op meisjes (poppen etc), geen auto's, gelukkig wel lego en een trein. Finn vond koken, plastic eten en theezetten erg leuk.

Moet zo ff naar de oorarts, ik heb giga last van mijn rechteroor en moet zondag dus weer de lucht in, da's niet goed met oorpijn, ik hoop dat het dan over is.

Gisteren is trouwens ook ons andere konijn ingeslapen! Je gaat op vakantie en brengt twee konijnen weg en komt terug en in een dag sterven ze (ze waren nog bij de oppas).

Ze waren stokoud, zwaar over hun houdbaarheid zeg maar. Ze waren zaterdag allebei erg ziek geworden, mannetje is dus zondagnacht overleden en vrouwtje heeft de oppas laten inslapen bij de dierenarts. Ze had allemaal gezwellen en hele hoge koorts. Erg sneu.

Sorry voor dit ego bericht, ga echt proberen weer iets meer mee te lezen.
laar wat een beroerde nacht! Waarom moest je eruit? waar had puk last van?

Layla veel speelgoed is vanaf 3jaar ja..Maar als je erbij bent maakt het inderdaad niets uit!

BM koen ook al koorts gister! alle kindjes zijn hier een beerje snottie volgens mij...Het weer is ook naar!

DN ik kijk uit naar je foto's op de hyve!!!

Vanmiddag om 15:00 naar die creche...Dan horen we wel wat de mogelijkheden zijn. spannend!
[quote]swissie schreef op 23 september 2008 @ 10:36:

Gisteren is trouwens ook ons andere konijn ingeslapen! Je gaat op vakantie en brengt twee konijnen weg en komt terug en in een dag sterven ze (ze waren nog bij de oppas).

Ze waren stokoud, zwaar over hun houdbaarheid zeg maar. Ze waren zaterdag allebei erg ziek geworden, mannetje is dus zondagnacht overleden en vrouwtje heeft de oppas laten inslapen bij de dierenarts. Ze had allemaal gezwellen en hele hoge koorts. Erg sneu.

Dit moest ik even 3x lezen voordat ik hem doorhad! Gelukkig las ik later het juiste

Swiss met je oren en het verlies van je konijntjes!

Wat voor ziekte is het trouwens geweest? Was het toeval dat ze beiden ziek werden? En had het bij jullie thuis ook kunnen gebeuren?
Swiss : wat sneu van je konijnen

Lara : fijn dat het weer beter is met puk

framboos : wanneer ga je eigenlijk weer aan het werk?
Moet ik aant werk witch?

Begin dec. ga ik 2avonden werken...Hoop dat liv dan tegen die tijd lekker dr ritme heeft gevonden en bij tommy op de kamer slaapt, en Tommy lekker 2middagen naar de creche gaat.

(en dat ik dan niet zwanger ben!!)
Laar, kan je vandaag nog een beetje bijslapen? Gebroken nachten zijn niet leuk!

Swis, wat sneu van je andere konijn! Sterkte met je werk en oor!

Framboos, ik ben benieuwd hoe de creche van Tommy is! Hij ziet er erg leuk uit in ieder geval.

Koentje ook al koorts? Volgens mij heerst het als een gek. Steijn en Hugo liggen nu ook weer in bed (ze stonden pas om 08:00 op) met rode wangetjes, snotneusjes, schorre keeltjes (vooral Hugo klinkt stoer!), algehele dufheid en koorts.

We gingen vanochtend even langs bij de buurvrouw die net een vers babymeisje heeft gekregen. Jemig, wat was zij nog een baby'tje! Ik kan me niet indenken dat ik straks weer zo'n minimensje in mijn armen heb... Haar zoontje van bijna vier heeft momenteel vreselijk veel aandacht nodig en vindt de baby ook niet zo leuk, maar het was heel gezellig. Ik ben zo trots op mij en de jongens! Waarom? Nou, we zijn voor het eerst met z'n drietjes ergens naar toe gelopen, in plaats van de wandelwagen te gebruiken! Okee, het was maar honderd meter, maar toch: het is een uitdaging om met twee kleine jongetjes op straat te lopen in je eentje. Vooral als de een de ene kant op wil (want: eendjes) en de ander de andere kant (want: plantjes). Maar goed, we hebben het gedaan en het ging goed!

BM, het huis gaat trouwens niet door. We hebben gister besloten om de koop niet door te laten gaan, want we weten niet wat de beurs gaat doen. A.'s salaris en de hypotheek zijn erg afhankelijk van de bonussen die hij krijgt, maar de beurs is een beetje heel vreemd aan het doen. De kans dat de bonus dit jaar niet zo leuk is, is erg groot geworden de afgelopen week. Ik wil niet in een huis wonen dat we met pijn en moeite kunnen betalen, aangezien we een creche voor drie kinderen ook niet kunnen betalen. Jammer, maar helaas! Ergens vind ik het prettig dat we in ons veel te kleine huisje blijven wonen. Okee, de buurt is knudde (op wat leuke buren na), maar het huis is prettig en het heeft ook z'n charmes om in een asobuurt te wonen. Iedereen is in ieder geval erg betrokken (ze regelen zo een knokploeg als het moet!) en ik weet wat ik aan iedereen heb.

Nadeel van dit huis: we kunnen hier blijven wonen tot Steijn en Hugo een peuterbed nodig hebben. Ze hebben nu een piepklein kamertje, aangezien Ernie de helft van hun kamer heeft geclaimd. Hun kamertje is nu zo klein, dat er met geen mogelijkheid twee peuterbedjes in passen! We hebben ook geen andere ruimte meer over in huis, dus we blijven wel doorzoeken.
Oh, ik moet zo even naar de gynaecoloog voor de uitslag van de glucose dagwaarde curve. Ik heb geen zin!
Swissie, wat naar van je konijntjes zeg! Dikke knuffel van mij!

Lara, ik za de link weghalen en op msn zetten!
hij is weg, maar staat nog wel in een quote berichtje van framboos
framboos : van mij mag je nog een tijdje thuis blijven hoor. Kan je lekker veel forummen met ons ! De creche voor Tommy lijkt me wel leuk. Als Tommy op de creche zit , waar blijft Liv dan als je gaat werken?

muis : veel succes bij de Gyn, ik hoop dat je een positieve uitslag van de test mag verwachten. T zou niet leuk zijn dat je zwangerschapsdiabetes zou hebben, want dan moet je heel je eetgewoontes aanpassen.
Muis, succes straks, ik hoop dat het meevalt!
Muis: heb je de hele ochtend ook niet kunnen eten? Of hoef je er niet nuchter heen? Het gaat hier toch om de voortekenen van HELLP? Ik hoop dat het allemaal meevalt en je gewoon een klein vreetzakje bent geweest...

Framboosje, ik ben erg benieuwd hoe de creche bevalt!

Swiss: wat zielig van je konijntjes... Mist Finn ze ook? Of merkt hij er weinig van?

Xaloy (beter laat dan nooit), welkom terug! Waarom vond Robbie het eigenlijk niet leuk op vakantie? Slaapt hij slechter in vreemde omgevingen?

Ik wil zo graag dat Puk gaat slapen... we vallen allebei om van moeheid, maar hij is toch echt minder verstandig dan ik. Jammer.
Ik kreeg net van mijn zusje een petitie doorgestuurd van Beatrijs Smulders voor het verlengen van het zwangerschapsverlof, voor zowel moeders als vaders misschien dat jullie ook geinteresseerd zijn?

http://www.babysabbatical.nl/index.html
o, ik zie net dat hij ook al hier in de Viva links opgenomen staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven