Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
donderdag 24 september 2015 om 13:50
donderdag 24 september 2015 om 13:51
quote:TardarSauce schreef op 24 september 2015 @ 13:17:
[...]
Ik schreef in een vergelijkbare schrijfstijl ja en ik heb daarmee niemand beledigd. Ik ben nergens in de huisregels tegengekomen dat er patent..bestaat..... op....
tja....
VEEL.... pauzes.... en ..... puntjes.....
Mijn post ging erover dat mijn man de baas is Wat hij ook is. Wij leven in jaren 50 stijl inclusief kleding en interieur.
[...]
Ik schreef in een vergelijkbare schrijfstijl ja en ik heb daarmee niemand beledigd. Ik ben nergens in de huisregels tegengekomen dat er patent..bestaat..... op....
tja....
VEEL.... pauzes.... en ..... puntjes.....
Mijn post ging erover dat mijn man de baas is Wat hij ook is. Wij leven in jaren 50 stijl inclusief kleding en interieur.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 24 september 2015 om 13:53
quote:Corona67 schreef op 24 september 2015 @ 13:23:
[...]
Helaas.. Het gaat niet door.
Ik moest gisteren van haar in een post haar naam weghalen. Omdat ik daarmee volgens haar insemineerdeJammer ik had wel zin een feest.
[...]
Helaas.. Het gaat niet door.
Ik moest gisteren van haar in een post haar naam weghalen. Omdat ik daarmee volgens haar insemineerdeJammer ik had wel zin een feest.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 24 september 2015 om 13:57
donderdag 24 september 2015 om 13:59
quote:roan2013 schreef op 24 september 2015 @ 12:12:
[afbeelding]
Wat een klote onaangenaam weer.
Arme wij, helemaal zeiknat.
Ik hoorde continu 'eegen, eegen!' achterop de fiets.
Gelukkig toch iemand die het leuk vindt. Wat? Hier is het 20 graden. Ik heb rond 12 uur een lange wandeling gemaakt buiten, heerlijk! Helemaal na 3 dagen binnen zijn.
[afbeelding]
Wat een klote onaangenaam weer.
Arme wij, helemaal zeiknat.
Ik hoorde continu 'eegen, eegen!' achterop de fiets.
Gelukkig toch iemand die het leuk vindt. Wat? Hier is het 20 graden. Ik heb rond 12 uur een lange wandeling gemaakt buiten, heerlijk! Helemaal na 3 dagen binnen zijn.
donderdag 24 september 2015 om 14:01
quote:OldWood schreef op 24 september 2015 @ 13:52:
Wat een leuke beesten Tardar.
Die nemen inderdaad niks voor jou mee van de supermarkt
En dat kleed is mooi. Zo een hebben wij ook over de bankleuning hangen, alleen een tintje lichter.Kleed is eenpersoons dekbed met een hoes van de hema. Ideaal om onder te cocoonen op de bank. En ik loog niet over mijn fifties fascinatie by de weg. Wat hier staat is jaren 30 jaren 50 en 1 kast uit begin jaren 60. En hier en daar een basis ding van de IKEA. Al zou ik het liefst ook een fifties keuken willen met zo'n leuk emaille fornuis.
Wat een leuke beesten Tardar.
Die nemen inderdaad niks voor jou mee van de supermarkt
En dat kleed is mooi. Zo een hebben wij ook over de bankleuning hangen, alleen een tintje lichter.Kleed is eenpersoons dekbed met een hoes van de hema. Ideaal om onder te cocoonen op de bank. En ik loog niet over mijn fifties fascinatie by de weg. Wat hier staat is jaren 30 jaren 50 en 1 kast uit begin jaren 60. En hier en daar een basis ding van de IKEA. Al zou ik het liefst ook een fifties keuken willen met zo'n leuk emaille fornuis.
donderdag 24 september 2015 om 14:06
Zo, uitgeluvd.
(Of mag dat ook niet )
@Max, wat spannend dat de afspraak staat.
@Tardar, beterschap. Blaasontsteking zou verboden moeten worden.
En iedereen: hoi. https://www.youtube.com/watch?v=pEltxfNRhRA
En iedereen: hoi. https://www.youtube.com/watch?v=pEltxfNRhRA
donderdag 24 september 2015 om 14:09
quote:ikeaverslaafde schreef op 24 september 2015 @ 14:06:
Zo, uitgeluvd.
(Of mag dat ook niet )
En iedereen: hoi. https://www.youtube.com/watch?v=pEltxfNRhRAhahahaha dies leuk!
Zo, uitgeluvd.
En iedereen: hoi. https://www.youtube.com/watch?v=pEltxfNRhRAhahahaha dies leuk!
donderdag 24 september 2015 om 14:10
quote:TardarSauce schreef op 24 september 2015 @ 14:01:
[...]
Kleed is eenpersoons dekbed met een hoes van de hema. Ideaal om onder te cocoonen op de bank. En ik loog niet over mijn fifties fascinatie by de weg. Wat hier staat is jaren 30 jaren 50 en 1 kast uit begin jaren 60. En hier en daar een basis ding van de IKEA. Al zou ik het liefst ook een fifties keuken willen met zo'n leuk emaille fornuis.
Die van ons is een plaid, maar de sterren zijn hetzelfde iig.
Fifties is echt niet mijn smaak, kan sommige spullen wel redelijk mooi vinden, maar ik moet er niet aan denken om het hier in huis te hebben.
Wij hebben de Rivièra stijl, vinden sommigen nou ook niet echt wat.
Maar gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde dingen leuk vind, zou het anders ook maar een saai geheel zijn.
[...]
Kleed is eenpersoons dekbed met een hoes van de hema. Ideaal om onder te cocoonen op de bank. En ik loog niet over mijn fifties fascinatie by de weg. Wat hier staat is jaren 30 jaren 50 en 1 kast uit begin jaren 60. En hier en daar een basis ding van de IKEA. Al zou ik het liefst ook een fifties keuken willen met zo'n leuk emaille fornuis.
Die van ons is een plaid, maar de sterren zijn hetzelfde iig.
Fifties is echt niet mijn smaak, kan sommige spullen wel redelijk mooi vinden, maar ik moet er niet aan denken om het hier in huis te hebben.
Wij hebben de Rivièra stijl, vinden sommigen nou ook niet echt wat.
Maar gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde dingen leuk vind, zou het anders ook maar een saai geheel zijn.
donderdag 24 september 2015 om 14:12
Ik haal alles van marktplaats zo'n beetje. Je vind daar echt nog wel schatten voor weinig al is dat de laatste tijd flink minder omdat het ineens vintage is en hip is. Gelukkig heb ik het meeste al staan 
@ Corona
croissantje old amsterdam god ik moet me ECHT naar de supermarkt slepen nu! Ik heb niks op behalve een beker melk omdat alles op is.
@ Corona
croissantje old amsterdam god ik moet me ECHT naar de supermarkt slepen nu! Ik heb niks op behalve een beker melk omdat alles op is.
donderdag 24 september 2015 om 14:15
quote:TardarSauce schreef op 24 september 2015 @ 14:12:
Ik haal alles van marktplaats zo'n beetje. Je vind daar echt nog wel schatten voor weinig al is dat de laatste tijd flink minder omdat het ineens vintage is en hip is. Gelukkig heb ik het meeste al staan
@ Corona
croissantje old amsterdam god ik moet me ECHT naar de supermarkt slepen nu! Ik heb niks op behalve een beker melk omdat alles op is.Nee croissantje jam.. En broodje old wood amsterdam
(heb je geen chocola in huis?)
@ Corona
croissantje old amsterdam god ik moet me ECHT naar de supermarkt slepen nu! Ik heb niks op behalve een beker melk omdat alles op is.Nee croissantje jam.. En broodje old wood amsterdam
(heb je geen chocola in huis?)