Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 24 september 2015 @ 18:34:

[...]

Tja. Als iemand meerdere keren heeft aangegeven dat ze die geintjes niet meer zo leuk vindt en men gaat er toch maar syeeds op door zou je het natuurlijk ook zuigen kunnen noemen.Je punt was al duidelijk hoor hats.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Plienn schreef op 24 september 2015 @ 19:08:

[...]

Exactly!Ach, er zijn er ook genoeg in dergelijke toestand, die een opleiding als hulpverlener gaan volgen en er zijn er bij die er nog mee weg komen ook. Dat vind ik een stuk kwalijker.
Kom maar door hoor Frizz!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 19:12:

[...]

Ach, er zijn er ook genoeg in dergelijke toestand, die een opleiding als hulpverlener gaan volgen en er zijn er bij die er nog mee weg komen ook. Dat vind ik een stuk kwalijker.Je wil niet weten hoeveel nutcases in de zorg / hulpverlening willen gaan werken. Ik heb in een grijs verleden twee opleidingen gedaan en daar werd elke maand wel een leerling opgenomen in een psychiatrische inrichting.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Cateautje schreef op 24 september 2015 @ 19:12:

[...]

Ach, er zijn er ook genoeg in dergelijke toestand, die een opleiding als hulpverlener gaan volgen en er zijn er bij die er nog mee weg komen ook. Dat vind ik een stuk kwalijker.Idd je zou er maar bij op de sofa belanden..
quote:hatsetats schreef op 24 september 2015 @ 19:17:

[...]

Je wil niet weten hoeveel nutcases in de zorg / hulpverlening willen gaan werken. Ik heb in een grijs verleden twee opleidingen gedaan en daar werd elke maand wel een leerling opgenomen in een psychiatrische inrichting.Ik had ze ook in de klas.
quote:hatsetats schreef op 24 september 2015 @ 19:17:

[...]

Je wil niet weten hoeveel nutcases in de zorg / hulpverlening willen gaan werken. Ik heb in een grijs verleden twee opleidingen gedaan en daar werd elke maand wel een leerling opgenomen in een psychiatrische inrichting.Gelukkig dan toch nog voor ze zelf mensen moesten gaan behandelen/verzorgen.
quote:rosemetijs schreef op 24 september 2015 @ 19:19:

[...]

Gelukkig dan toch nog voor ze zelf mensen moesten gaan behandelen/verzorgen.Er zijn er bij die de hand boven het hoofd wordt gehouden en kunnen slagen op basis van ervaringsdeskundigheid. Ik vond het een zeer slecht idee.
quote:rosemetijs schreef op 24 september 2015 @ 19:19:

[...]

Gelukkig dan toch nog voor ze zelf mensen moesten gaan behandelen/verzorgen.Yep. Jammer genoeg niet allemaal op tijd. Ik was laatst in een instelling en zag daar iemand van wie we allemaal wisten hoe ze eraan toe was (en dat was niet best zuweemaarzegguh) en die werkte daar dus. Ze had nog steeds die ietwat manische blik. Was blij dat degene met wie ik was niet onder haar hoede kwam.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 september 2015 @ 19:22:

[...]

Yep. Jammer genoeg niet allemaal op tijd. Ik was laatst in een instelling en zag daar iemand van wie we allemaal wisten hoe ze eraan toe was (en dat was niet best zuweemaarzegguh) en die werkte daar dus. Ze had nog steeds die ietwat manische blik. Was blij dat degene met wie ik was niet onder haar hoede kwam.

Zo ken ik er helaas ook wel een paar. Dat is nog veel erger..

Toevoeging; Erger dan alleen op het internet iets rond bazuinen, bedoel ik. ( Ook al kun je via internet ook schade toebrengen natuurlijk )
quote:Nouschi schreef op 24 september 2015 @ 19:14:

Kom maar door hoor Frizz!Vieze pizza. Ik heb spijt.
quote:hatsetats schreef op 24 september 2015 @ 19:22:

[...]

Yep. Jammer genoeg niet allemaal op tijd. Ik was laatst in een instelling en zag daar iemand van wie we allemaal wisten hoe ze eraan toe was (en dat was niet best zuweemaarzegguh) en die werkte daar dus. Ze had nog steeds die ietwat manische blik. Was blij dat degene met wie ik was niet onder haar hoede kwam.Erg lijkt mij dat,weten dat iemand eeeh koekoek is en dan zo'n iemand in de hulpverlening rond zien lopen..
quote:rosemetijs schreef op 24 september 2015 @ 19:31:

[...]

Erg lijkt mij dat,weten dat iemand eeeh koekoek is en dan zo'n iemand in de hulpverlening rond zien lopen..Gebeurt vaker dan je denkt.
Het is me wat met die hulpverleners.
quote:Frizz schreef op 24 september 2015 @ 19:30:

[...]

Vieze pizza. Ik heb spijt.

Argh, dat is echt balen! Heb je de hele dag zin in pizza, eindelijk een keuze gemaakt, blijkt-ie gewoon niet lekker te zijn.

Net als dat ik laatst eindelijk een keer weer patatjes ging halen, we zitten er helemaal klaar voor.. patat niet gaar. Nja. Terug ga je niet weer..
Ah nee, met patat is dat ook erg!

Het is de schuld van dat lekkere restaurant dat ik heb ontdekt, waar de pizza's goddelijk zijn. Nu zijn die van de diepvries smerig. Zal je zien, krijg ik er straks nog maagzuur van ook.
Ik moet nog eten.

Ga denk ik zo maar een boterham uit de vriezer halen. Moet nog beslissen of ik een tosti ga maken met geitenkaas, peer, walnoten en rucola of hem gewoon beleg met kaas.

Zelf heb ik ooit een hele fijne, goede, integere, competente hulpverlener gehad. Dat ik mijn leven nu goed op orde heb en zelfvertrouwen heb heb ik in niet geringe mate aan die man te danken. Misschien heel erg mosterd, maar ik hoor hier zo vaak slechte dingen over hulpverleners, een keer een positief geluid leek me niet verkeerd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 september 2015 @ 20:03:

Ik moet nog eten.

Ga denk ik zo maar een boterham uit de vriezer halen. Moet nog beslissen of ik een tosti ga maken met geitenkaas, peer, walnoten en rucola of hem gewoon beleg met kaas.

Zelf heb ik ooit een hele fijne, goede, integere, competente hulpverlener gehad. Dat ik mijn leven nu goed op orde heb en zelfvertrouwen heb heb ik in niet geringe mate aan die man te danken. Misschien heel erg mosterd, maar ik hoor hier zo vaak slechte dingen over hulpverleners, een keer een positief geluid leek me niet verkeerd.+100.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 september 2015 @ 20:03:

Ik moet nog eten.

Zelf heb ik ooit een hele fijne, goede, integere, competente hulpverlener gehad. Dat ik mijn leven nu goed op orde heb en zelfvertrouwen heb heb ik in niet geringe mate aan die man te danken. Misschien heel erg mosterd, maar ik hoor hier zo vaak slechte dingen over hulpverleners, een keer een positief geluid leek me niet verkeerd.Ik heb inmiddels aardig wat hulpverlenrs 'versleten', maar ik ben over het algemeen positief.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat is goed om te horen Solomio.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 september 2015 @ 20:53:

Dat is goed om te horen Solomio.Ik ben natuurlijk wel een heel makkelijke cliënt.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 24 september 2015 @ 20:54:

[...]

Ik ben natuurlijk wel een heel makkelijke cliënt. Dat is ook weer waar.

[...]

Ik ben natuurlijk wel een heel makkelijke cliënt.
I like being a mess. It's who I am.

[...]

Ik ben natuurlijk wel een heel makkelijke cliënt.

Ik heb over het algemeen ook goede ervaringen met de hulpverlening.
Het zal er ongetwijfeld heel sterk van afhangen of je je hulpverleners zelf kunt kiezen of niet, maar degenen die (ongevraagd dus) op mijn pad kwamen bezorgden me alleen maar een ondraaglijke jeuk. En nee, ik ben nooit gedwongen opgenomen geweest of zo . Maar met een zoon in het speciaal onderwijs die ook nog eens zwaar gewond in het ziekenhuis terecht komt kom je nou eenmaal wel eens in aanraking met maatschappelijk werksters en zo, en ik kan er dus echt niks mee. Zij ook niet met mij trouwens, dus dat is dan wel weer eerlijk verdeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven