Napraattopic deel 37
vrijdag 25 september 2015 om 09:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 september 2015 om 11:50
quote:Anoniem25092015010101 schreef op 25 september 2015 @ 10:26:
Oh nee, je herkent me wel.
Maar het gaat meer om het loepen. Dat áls iemand me vindt dat er niet bergen met info te lezen valt. Als ik het idee krijg dat door mijn schrijven ik weer iets te herkenbaar word dan ben ik weer weg. Het is of dat, of niks persoonlijks schrijven en dat past ook niet bij me.Zoek je nog een idee voor een naam?
Oh nee, je herkent me wel.
Maar het gaat meer om het loepen. Dat áls iemand me vindt dat er niet bergen met info te lezen valt. Als ik het idee krijg dat door mijn schrijven ik weer iets te herkenbaar word dan ben ik weer weg. Het is of dat, of niks persoonlijks schrijven en dat past ook niet bij me.Zoek je nog een idee voor een naam?
vrijdag 25 september 2015 om 11:55
quote:Grobbekuiken schreef op 25 september 2015 @ 11:39:
[...]
Oh jee! Wat heeft ie uitgespookt?Zijn darmen staan sinds zaterdag in de fast-forward. Hij wilde eigenlijk niet naar de dokter - lag liever opgerold in bed. Ik heb toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt voor we het weekend in zouden gaan. Die heeft hem meteen doorverwezen.
[...]
Oh jee! Wat heeft ie uitgespookt?Zijn darmen staan sinds zaterdag in de fast-forward. Hij wilde eigenlijk niet naar de dokter - lag liever opgerold in bed. Ik heb toch maar een afspraak met de huisarts gemaakt voor we het weekend in zouden gaan. Die heeft hem meteen doorverwezen.
vrijdag 25 september 2015 om 12:00
vrijdag 25 september 2015 om 12:01
quote:yette schreef op 25 september 2015 @ 11:26:
Sport-ze Solo!
Ik zit inmiddels bij de EHBO. Voor de verandering niet met mijn zoon, maar met z'n vader.
Sport-ze? Je kent me beter toch? Ik drink er koffie. Moet 'even' wachten tot jongste uit school komt en daar in de buurt is alleen de sportschool met lekkere koffie.
Sterkte met de man.
Sport-ze Solo!
Ik zit inmiddels bij de EHBO. Voor de verandering niet met mijn zoon, maar met z'n vader.
Sport-ze? Je kent me beter toch? Ik drink er koffie. Moet 'even' wachten tot jongste uit school komt en daar in de buurt is alleen de sportschool met lekkere koffie.
Sterkte met de man.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 september 2015 om 12:05
quote:Solomio schreef op 25 september 2015 @ 12:01:
[...]
Sterkte met de man.
[...]
Sterkte met de man.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 september 2015 om 12:06
quote:hatsetats schreef op 25 september 2015 @ 12:01:
Hehehhee, het werd hoog tijd dat Mevrouw Suarez een waarschuwing kreeg
Ja, nee, is ook zo tulek
Ze heeft er zelf waarschijnlijk ook een gekregen.
Ach, ze is mijn inspanning ook niet waard. Ooit negeerde ik haar uit alle macht, ga ik nu gewoon weer doen.
Hehehhee, het werd hoog tijd dat Mevrouw Suarez een waarschuwing kreeg
Ja, nee, is ook zo tulek
Ze heeft er zelf waarschijnlijk ook een gekregen.
Ach, ze is mijn inspanning ook niet waard. Ooit negeerde ik haar uit alle macht, ga ik nu gewoon weer doen.