Goede vlekverwijderaar
vrijdag 25 september 2015 om 13:55
Met twee kinderen komt het geregeld voor dat er vlekken in de kleren zitten. Veelal etensvlekken, mooi rood of oranje. Met geen mogelijkheid eruit te wassen. Maar nat gemaakt in de zon ... ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. Een trucje van vroeger, maar het werkt super.
Nu krijgen we in deze seizoenen steeds minder zon. Wie heeft een tip om die vervelende vlekken te tackelen. Dasty werkt niet. Vanish idem. Ook de gold-versie niet. Ossegal doet het hem ook niet. Grrr... ben nu door mijn opties heen.
Iemand een goede tip?
Nu krijgen we in deze seizoenen steeds minder zon. Wie heeft een tip om die vervelende vlekken te tackelen. Dasty werkt niet. Vanish idem. Ook de gold-versie niet. Ossegal doet het hem ook niet. Grrr... ben nu door mijn opties heen.
Iemand een goede tip?
vrijdag 25 september 2015 om 14:08
Ik gebruik voor dat soort dingen dit goedje: http://www.james.eu/nl/producten/james- ... onder.html
Tomatenvlekken, bloed, gras, alles verdwijnt ermee.
Tomatenvlekken, bloed, gras, alles verdwijnt ermee.
vrijdag 25 september 2015 om 14:20
Dr. Beckman prewash. Zit in fles. Onder andere te koop bij Kruidvat. Krijg ik alles mee eruit ( op bellenblaas na ) van aardbei tot pastasaus. https://www.kruidvat.nl/d ... -met-ossengalzeep/p/29705
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 25-09-2015 14:25
Reden: link
Reden: link
% gewijzigd
vrijdag 25 september 2015 om 14:27
vrijdag 25 september 2015 om 14:32
quote:summerville schreef op 25 september 2015 @ 14:23:
Marianne en rexy, welke groene zeep gebruiken jullie? En op de vlek smeren en dan in wasmachine? Of eerst nacht in sopje?
Ooit een pot groene zeep gekocht bij het Kruidvat, eigenlijk alleen maar vanwege het nostalgische luchtje, ik gebruik het om de badkamer schoon te maken, ruikt zo gezellig naar oma.
Je smeert gewoon een beetje op de vlek en zodra je gaat wassen mik je het kledingstuk er gewoon bij. Het bijt je wasmiddel niet.
Marianne en rexy, welke groene zeep gebruiken jullie? En op de vlek smeren en dan in wasmachine? Of eerst nacht in sopje?
Ooit een pot groene zeep gekocht bij het Kruidvat, eigenlijk alleen maar vanwege het nostalgische luchtje, ik gebruik het om de badkamer schoon te maken, ruikt zo gezellig naar oma.
Je smeert gewoon een beetje op de vlek en zodra je gaat wassen mik je het kledingstuk er gewoon bij. Het bijt je wasmiddel niet.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 25 september 2015 om 14:35