Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
:-$Ik ben ambtenaar
Zó blij dat ik er 'vroeger' bij gezet heb
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 09:50:

[...]

Wat doe jij dan?

Bedoel.. Ik zit niet in de zorg..

Meer in de industrie
ff checken welke smiley dat is.
Ambtenaren hebben soms gelukkig ook humor.

En ik voelde me niet beledigd hoor Olympe.
Die ambtenarengrapjes heb ik ook al jaren niet meer gehoord, geloof dat het inmiddels wel duidelijk is dat dat geen gespreid bedje meer is. En dat ze tegenwoordig ook humor hebben
quote:Corona67 schreef op 27 september 2015 @ 10:02:

[...]

Bedoel.. Ik zit niet in de zorg.. dat snapte ik nog .

Meer in de industrieNieuwsgierig!
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 10:08:

Die ambtenarengrapjes heb ik ook al jaren niet meer gehoord, geloof dat het inmiddels wel duidelijk is dat dat geen gespreid bedje meer is. En dat ze tegenwoordig ook humor hebben
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 09:58:

[...]

Zorgeloos, vroeger zouden we meteen gezegd hebben dat hij dus wel ambtenaar moet zijn
Dochter en zoon hadden een discussie over nar en joker. Volgens zoon is het hetzelfde, volgens dochter niet. Google gaf uitkomst.

'Sorry, broer, het spijt me dat jij gelijk had'. Zelfs zesjarige had door dat dit niet bepaald een oprecht excuus was
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 10:15:

Dochter en zoon hadden een discussie over nar en joker. Volgens zoon is het hetzelfde, volgens dochter niet. Google gaf uitkomst.

'Sorry, broer, het spijt me dat jij gelijk had'. Zelfs zesjarige had door dat dit niet bepaald een oprecht excuus was

Wat een heerlijk kind ís jouw dochter!!
Ze is ook bezig met spinnentherapie. Ze vind het stom van zichzelf dat ze bang is voor spinnen. Dus heeft ze een aantal nepspinnen gekocht, oplopend in grootte, en daar zoekt ze bijbehorende levende spinnen bij (hoera dat het nu spinnenseizoen is). Ze zit nu op spinnen van ca 5 mm. Die durft ze nu over haar hand te laten lopen. En ze is op marktplaats op zoek geweest naar een vogelspin want dat is haar ultieme doel, een vogelspin durven aaien. Echt NO WAY dat zo'n beest hier binnen komt, he. Ze mag van mij naar een dierentuin waar ze geaaid mogen worden, maar NIET HIER IN HUIS. So wie so begin ik het formaat waar ze naartoe wil al minder leuk te vinden (1 cm moet de komende week het doel zijn).
Ik zal ze in een potje verzamelen Max, en naar jou versturen.

plaats anders even een oproepje voor je dochter op het VF (hier had echt die hihi smiley gemoeten hoor)
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 10:26:

Ze is ook bezig met spinnentherapie. Ze vind het stom van zichzelf dat ze bang is voor spinnen. Dus heeft ze een aantal nepspinnen gekocht, oplopend in grootte, en daar zoekt ze bijbehorende levende spinnen bij (hoera dat het nu spinnenseizoen is). Ze zit nu op spinnen van ca 5 mm. Die durft ze nu over haar hand te laten lopen. En ze is op marktplaats op zoek geweest naar een vogelspin want dat is haar ultieme doel, een vogelspin durven aaien. Echt NO WAY dat zo'n beest hier binnen komt, he. Ze mag van mij naar een dierentuin waar ze geaaid mogen worden, maar NIET HIER IN HUIS. So wie so begin ik het formaat waar ze naartoe wil al minder leuk te vinden (1 cm moet de komende week het doel zijn).Dan kan ze mooi Luvvie gaan behandelen als ze klaar ís met haar therapie!
Ze zal eerst mij moeten behandelen, ik krijg al de zenuwen van die 1 cm spinnen . Ik heb echt helemaal niks met die kriebelbeesten.
Groepstherapie Max dat kan ze vast wel!
Brrrrr spinnenverhalen!
Tard! Welkom terug
Heee... KK met ZN dame!
Lachen ik logde net in krijg ik een officiële waarschuwing in beeld. Voor Springding. Woehaha.

Ik durf geen Haagse Harrie meer te quoten of een ander komisch bedoeld iets. Want dan komt de onzichtbare stafferd weer achter me aan.

Je zal maar niks beters te doen hebben
quote:Corona67 schreef op 27 september 2015 @ 10:02:

[...]

Co ik heb iets aan je hekje gehangen .
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 12:45:

[...]

Co ik heb iets aan je hekje gehangen .Co de boswachter show? En wie ben jij dan? Anton Gleuf?
quote:TardarSauce schreef op 27 september 2015 @ 12:49:

[...]

Co de boswachter show? En wie ben jij dan? Anton Gleuf? Anton Gleuf?
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 12:52:

[...]

Anton Gleuf?

Ja dat was de postbode en de beste mattie van Co de Boswachter.

Ik keek dat met mijn beste vriendinnetje in de Doordenkfase en dacht dan ...'anton GLEUF'
quote:roan2013 schreef op 26 september 2015 @ 21:38:

Cor Streng? Nooit gezien. Zit zeker op de sexpijler? Yup. Die moet je eens loepen voor de grap. Heb ik ook gedaan toen iemand applaudiseerde op een post van hem omdat het woord bdsm er een keer niet in voor kwam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven