Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
In de OP staat dat die Smiley niet meer mag, waarom gebruikt iedereen dat verrekte ding nog . Spinnen worden ook niet meer geplakt...

Echt ik ken geen Ko de Boswachter en Anton Gleuf. Dus dat zal ik waarschijnlijk nooit gekeken hebben, herken de filmpjes ook niet.
Beterschap voor iedereen in het ziekenhuis trouwens
Thank you!
Ik vind die smiley in mijn voorbeeld volledig gerechtvaardigd. Het gaat over puberale doordenk grapjes en daar issie voor gemaakt wat ik je brom!

Bij Cor Streng denk ik niet aan een D maar aan een kaasstreng. Geen idee waarom.
quote:Chiefseattle schreef op 27 september 2015 @ 00:35:

Nah, ik zie nu pas dat er drie mensen een ban hebben gehad die aan die discussie in het CM topic meededen. Daar zat ik ook bij! En ik heb niet eens een waarschuwing gehad. Nu heb ik last van survivors guilt. Da's niet helemaal eerlijk, toch? Nou iig zal ie wel bijna weer over zijn want die discussie was laat. Beetje flauw hoor! Ff een plaatje zoeken die past bij deze situatie Das raar en oneerlijk. Ga snel ff een ban aanvragen, dan is er weer balans.

Hoe is het hier?
quote:Galileo schreef op 27 september 2015 @ 00:51:

Zijn verpleegkundigen ook BIG-geregistreerd? Dat is nieuw voor mij.Volgens mij altijd al toch? Beroepscode, bla bla?
quote:Chiefseattle schreef op 27 september 2015 @ 00:58:

Nou ja, dan had ik er meteen 1 gewild, tegelijk met de rest. Nu is het te laat. Ik had het gewoon niet gezien terwijl ik toch zowat de hele dag op het forum heb gezeten. Ik vind dat er naast het CM topic ook een topic moet komen waar je wel in discussie mag gaan met de mods ipv altijd via de mail. Why not, hoeven ze ook niet al die mails te beantwoorden. Het Moderator Discussie topic ofzo. En dat je dan ook ideeen mag posten die je hebt over het beleid ed. Zou ik wel prettig vinden, ik kan het soms ook gewoon niet laten om er iets te zeggen over de gang van zaken. Je krijgt ook vaak een heel standaard antwoord van 1 zin. O mag ik dit eigenlijk wel zeggen hier? Regels, regels! Ik vergeet ze ook wel eens hoor, jeetje, het zijn er ook zoveel!

Ik weet overigens niet of we hier mogen praten over beleid, anders sorry mods!

Maarre, ik vind dat via de mail ook sneaky gedoe. Hierdoor is de discussie achter gesloten deuren en dat voelt voor mij niet oké. Maar ik denk dat het is om onrust te voorkomen, wat ik ook wel begrijpelijk vind.
quote:Galileo schreef op 27 september 2015 @ 01:10:

[...]

Briefje terug.

Het gaat minder, omdat twee lieve mede-forummers die ik heel graag mag, weg zijn. Alhoewel Kia gelukkig nog half aanwezig is. Maar het komt goed. Verder alles goed met mij hoor.

Ja, tijdelijk. Kia moet gewoon even rustig aan doen. Ze kan niet zonder ons

Dot heeft haar snoet ondertussen wel laten zien toch?
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 13:30:

In de OP staat dat die Smiley niet meer mag, waarom gebruikt iedereen dat verrekte ding nog . Spinnen worden ook niet meer geplakt...

Echt ik ken geen Ko de Boswachter en Anton Gleuf(s video post) Dus dat zal ik waarschijnlijk nooit gekeken hebben, herken de filmpjes ook niet.
quote:OlympeMaxime schreef op 27 september 2015 @ 10:15:

Dochter en zoon hadden een discussie over nar en joker. Volgens zoon is het hetzelfde, volgens dochter niet. Google gaf uitkomst.

'Sorry, broer, het spijt me dat jij gelijk had'. Zelfs zesjarige had door dat dit niet bepaald een oprecht excuus was Whahahaha
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 13:30:

Echt ik ken geen Ko de Boswachter en Anton Gleuf. Dus dat zal ik waarschijnlijk nooit gekeken hebben, herken de filmpjes ook niet.Ik snap het ook nog steeds niet.....
quote:TardarSauce schreef op 27 september 2015 @ 13:31:

Ik vind die smiley in mijn voorbeeld volledig gerechtvaardigd. Het gaat over puberale doordenk grapjes en daar issie voor gemaakt wat ik je brom!

Bij Cor Streng denk ik niet aan een D maar aan een kaasstreng. Geen idee waarom.Gebruik een andere
In de mail kreeg ik een kort 'je mag niet schelden' punt. Mijn hele vraag over wanneer iets dan schelden is werd via de mail niet op ingegaan. Ah well boeiend.

Ik ga het nog zwaar krijgen hier want geen idee of ik nog de buurman voor halftamme kaasvlinder uit mag maken als zijn dramkind weer aan het jengelen is. Mijn leven is zwaar. Ik vermoed dat ik ook geen linkjes meer mag plakken naar in mijn ogen geniale Alex Agnew of Hans Teeuwen stukjes. Ik vind het maar een 'hele grote drol ' (is van Rembo en Rembo)
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 27 september 2015 @ 13:29:

[...]

Yup. Die moet je eens loepen voor de grap. Heb ik ook gedaan toen iemand applaudiseerde op een post van hem omdat het woord bdsm er een keer niet in voor kwam. Lekker type
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
ploef

Kia krijgt een rolberoerte
Kan iemand mij uitleggen wat intersectoraal inhoudt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:TardarSauce schreef op 27 september 2015 @ 14:44:

Zo nu zijn ze op. Kan niemand ze meer plakken Je vindt jezelf enorm grappig of niet... ik vraag het niet voor niets... grapje is leuk maar ik ben er nu wel klaar mee!
Ik ook. Ze zijn op. Ik denk dat Love de hare nog in haar broekzak had zitten.

Kia, wat vervelend nou weer, toch weer terug in en zh bed. Hoop dat het snel niet meer nodig is

Gisteren buurt feest gehad. Hartstikke leuk! Goeie band, echt te gek. Lekkere bbq. Leuke mensen. Goed geregeld, vooral omdat heeft pal voor mijn huis was

Heb het heel lang volgehouden, veel gepraat, zelfs even gedanst, maar om half 12 was het ineens helemaal gedaan. Vreselijke huilbui gehad, doodmoe... Nu nog, ppffff.....

Morgen eerst umc, daarna weer naar 'mijn eigen' zh. Dagje medisch gedoe dus
Klinkt als een fijne onderbreking Grob!

Hier net Dance Dance Dance gekeken, vind dat echt zo leuk

Dochter is gek op dansen dus die zwierde met haar pop door de kamer
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:TardarSauce schreef op 27 september 2015 @ 14:40:

In de mail kreeg ik een kort 'je mag niet schelden' punt. Mijn hele vraag over wanneer iets dan schelden is werd via de mail niet op ingegaan. Ah well boeiend.

Ik ga het nog zwaar krijgen hier want geen idee of ik nog de buurman voor halftamme kaasvlinder uit mag maken als zijn dramkind weer aan het jengelen is. Mijn leven is zwaar. Ik vermoed dat ik ook geen linkjes meer mag plakken naar in mijn ogen geniale Alex Agnew of Hans Teeuwen stukjes. Ik vind het maar een 'hele grote drol ' (is van Rembo en Rembo)

Ik heb een ideetje. Ze kijken niet naar de context. Dus het gaat gewoon om woorden zoals k... s... nou ja, echte vloekwoorden dus. Maar als je halftamme kaasvlinder zegt, mag dat wel. Misschien moet iedereen dat ff zeggen om te testen. Maar als dat zo is, kun je ook creatiever worden. Ik gebruik graag de woorden pannekoek en appelflap. Of verdulleme. Of potverknie.

Ik offer mezelf wel op anders, kijken of mijn theorie klopt. Chips, zou best kunnen dat ik nu een ban krijg. Wat een kupzooi. Welke hachterlijke idiaat heeft bedacht dat scheldwoorden in elke context verboden zijn? Lijkt mij dat het erom gaat dat je elkaar fatsoenlijk behandelt. Stiekeme staffer van Tardy: appelflap! Slagroomsoes! Kapotte fietsbel!

Zo. We zullen zien of ik mijn gordijnen eindelijk kan gaan wassen.
Zou het kunnen dat zo de geheimtaal in Het Paleis is ontstaan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven