Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
voor Kia.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 27 september 2015 @ 20:57:

[afbeelding] wow, is die kat zo groot of het kindje zo klein?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik lees de laatste tijd wel globaal bij maar het gaat soms zo snel dat er dingen zijn die me ontgaan. Waardoor ik blijkbaar de plank heb misgeslagen want ik dacht echt dat het sarcasme was. Mijn hoofd zit nogal vol momenteel en dat is geen excuus om daardoor maar met niemand rekening te hoeven houden uiteraard maar het is wel de realiteit. Als ik had geweten dt het geen geintje was had ik het uiteraard niet meer gedaan.
quote:roan2013 schreef op 27 september 2015 @ 09:41:

Ik had bij de brandweer moeten gaan Geloof mij, nee hoor
quote:rosanna08 schreef op 27 september 2015 @ 18:51:

[...]

wilde kaasvlinders:

[afbeelding]

halftamme kaasvlinders:

[afbeelding]

tamme kaasvlinders:

[afbeelding]Ik ga kapot hier
Goedemorguhhhhh
quote:pinkelot80 schreef op 27 september 2015 @ 10:05:

Ambtenaren hebben soms gelukkig ook humor.

En ik voelde me niet beledigd hoor Olympe.Jij, en wie is die andere dan?
quote:KiaOraHoi schreef op 27 september 2015 @ 12:45:

[...]

Co ik heb iets aan je hekje gehangen .Anton Gleufssssss videopost?
quote:Chiefseattle schreef op 27 september 2015 @ 16:31:

[...]

Ik heb een ideetje. Ze kijken niet naar de context. Dus het gaat gewoon om woorden zoals k... s... nou ja, echte vloekwoorden dus. Maar als je halftamme kaasvlinder zegt, mag dat wel. Misschien moet iedereen dat ff zeggen om te testen. Maar als dat zo is, kun je ook creatiever worden. Ik gebruik graag de woorden pannekoek en appelflap. Of verdulleme. Of potverknie.

Ik offer mezelf wel op anders, kijken of mijn theorie klopt. Chips, zou best kunnen dat ik nu een ban krijg. Wat een kupzooi. Welke hachterlijke idiaat heeft bedacht dat scheldwoorden in elke context verboden zijn? Lijkt mij dat het erom gaat dat je elkaar fatsoenlijk behandelt. Stiekeme staffer van Tardy: appelflap! Slagroomsoes! Kapotte fietsbel!

Zo. We zullen zien of ik mijn gordijnen eindelijk kan gaan wassen.
quote:Corona67 schreef op 28 september 2015 @ 07:33:

[...]

Anton Gleufssssss videopost?Ja die
Volgens mij zijn wij de enige die hem kannuh!
quote:Corona67 schreef op 28 september 2015 @ 07:31:

[...]

Jij, en wie is die andere dan? Ehm...
quote:pinkelot80 schreef op 28 september 2015 @ 07:56:

[...]

Ehm... Stuur maar een app als je het weet
Goedemorgen allemaal
Hoe is het met de ziekenboeg hier? (niet stom bedoeld hoor!!) En de zoon van?
Goedemorgen, iemand heeft hier de kachel op heel hoog gezet, het lijkt wel een sauna.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Wij hadden gisteravond een auto op de stoep. En dat is best knap, want hij was eerst over een busstrook gegaan, toen tegen een bushokje aan, fietspad over, fietsenrek om, en toen dus op DRIE centimeter van de voordeur eindelijk tot stilstand gekomen. Hij had ook nét onze fietsen niet geraakt. Maar het is wel raar, hoor je opeens allemaal geknal en geraas, kijk je uit het raam, zie je een grote grijze auto voor je deur staan . Waar je normaal dus echt niet kan komen met een auto. Nou ja, wél dus . Arme man was echt de weg kwijt, letterlijk en figuurlijk. Heb hem maar uit zijn auto geholpen en binnen neergezet met een bakkie thee tot de politie kwam. Ambu kwam ook nog even langs om hem te checken, hebben hem voor de zekerheid toch maar meegenomen omdat hij naar eigen zeggen een blackout gehad had. Maar volgens mij had hij een beetje te veel op de Tomtom gereden die op de kaartstand stond en links voor rechts verwisseld. Want hij zei dat hij de tegenoverliggende straat in had gemoeten. Auto lag goed aan diggelen, zeg. Bushokjes zijn best hard, blijkt. En fietsenrekken staan ook aardig stevig. Die zijn alleen een beetje verbogen.
quote:OlympeMaxime schreef op 28 september 2015 @ 08:46:

[afbeelding]

Wij hadden gisteravond een auto op de stoep. En dat is best knap, want hij was eerst over een busstrook gegaan, toen tegen een bushokje aan, fietspad over, fietsenrek om, en toen dus op DRIE centimeter van de voordeur eindelijk tot stilstand gekomen. Hij had ook nét onze fietsen niet geraakt. Maar het is wel raar, hoor je opeens allemaal geknal en geraas, kijk je uit het raam, zie je een grote grijze auto voor je deur staan . Waar je normaal dus echt niet kan komen met een auto. Nou ja, wél dus . Arme man was echt de weg kwijt, letterlijk en figuurlijk. Heb hem maar uit zijn auto geholpen en binnen neergezet met een bakkie thee tot de politie kwam. Ambu kwam ook nog even langs om hem te checken, hebben hem voor de zekerheid toch maar meegenomen omdat hij naar eigen zeggen een blackout gehad had. Maar volgens mij had hij een beetje te veel op de Tomtom gereden die op de kaartstand stond en links voor rechts verwisseld. Want hij zei dat hij de tegenoverliggende straat in had gemoeten. Auto lag goed aan diggelen, zeg. Bushokjes zijn best hard, blijkt. En fietsenrekken staan ook aardig stevig. Die zijn alleen een beetje verbogen.

Misschien dacht die man wel wat deze bestuurster kan dat kan ik ook.

http://www.telegraaf.nl/b ... jdt_in_op_bushokje__.html
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 28 september 2015 @ 08:45:

Goedemorgen, iemand heeft hier de kachel op heel hoog gezet, het lijkt wel een sauna.

Jammie !! Sauna!! Ben ik aan toe!!

I am.on my way..
Owww max. Das schrikken niet alleen voor die man..

Gelukkig goed afgelopen.
quote:charlottew88 schreef op 28 september 2015 @ 08:52:

[...]

Misschien dacht die man wel wat deze bestuurster kan dat kan ik ook.

http://www.telegraaf.nl/b ... jdt_in_op_bushokje__.htmlLol, alleen ons bushokje staat nog. Jemig, dat ligt goed in puin, zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven