3000+ deel 95
dinsdag 29 september 2015 om 18:59
dinsdag 29 september 2015 om 19:07
dinsdag 29 september 2015 om 19:15
dinsdag 29 september 2015 om 19:22
quote:rosanna08 schreef op 29 september 2015 @ 19:15:
[...]
komt er een nieuw Ihilduitje? Pfffff .... Alsjeblieft niet zeg. Ben zo blij dat ik eindelijk van die kutzwemlessen af ben. Ammenooitnie dat ik daar ooit nog een keer aan begin. Een bevalling is tot daar aan toe. Als je het een beetje handig aanpakt is dat klusje binnen 24 uur geklaard, maar aan die zwemlessen daar komt geen eind aan.
[...]
komt er een nieuw Ihilduitje? Pfffff .... Alsjeblieft niet zeg. Ben zo blij dat ik eindelijk van die kutzwemlessen af ben. Ammenooitnie dat ik daar ooit nog een keer aan begin. Een bevalling is tot daar aan toe. Als je het een beetje handig aanpakt is dat klusje binnen 24 uur geklaard, maar aan die zwemlessen daar komt geen eind aan.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
dinsdag 29 september 2015 om 19:25
quote:BAMmetjebamie schreef op 29 september 2015 @ 18:33:
[...]
Yep.
En niet te vinden Bij deze beloof ik dat, als mijn operatie doorgaat, ze voordat het afgeschoren moet worden alle mogelijk dingen die niemand wel op mijn hoofd mag proberen:)
[...]
Yep.
En niet te vinden Bij deze beloof ik dat, als mijn operatie doorgaat, ze voordat het afgeschoren moet worden alle mogelijk dingen die niemand wel op mijn hoofd mag proberen:)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
dinsdag 29 september 2015 om 19:27
dinsdag 29 september 2015 om 19:28
dinsdag 29 september 2015 om 21:08
quote:Sgaap_2015 schreef op 29 september 2015 @ 19:25:
[...]
Bij deze beloof ik dat, als mijn operatie doorgaat, ze voordat het afgeschoren moet worden alle mogelijk dingen die niemand wel op mijn hoofd mag proberen:)
Ze gaat je eerst even mooi maken.
Volgende week woensdag heeft ze de hele ochtend voor je!
Doen we daarna de schapenkrullen en rare kleurtjes wel.
[...]
Bij deze beloof ik dat, als mijn operatie doorgaat, ze voordat het afgeschoren moet worden alle mogelijk dingen die niemand wel op mijn hoofd mag proberen:)
Ze gaat je eerst even mooi maken.
Volgende week woensdag heeft ze de hele ochtend voor je!
Doen we daarna de schapenkrullen en rare kleurtjes wel.
donderdag 1 oktober 2015 om 18:26
Zo schiet het lekker op met het vullen van dit topic. Toch maar weer oud vertrouwd nachtwerk van maken geloof ik.
Ook ik heb alweer een leven vanavond, Het moet toch niet gekker worden.
Ik vlucht mijn huis uit voor een buurkind wat de duurzaamheid van ramen, deuren en trappen van hun woning al een uur (met meer dan volle overtuiging) aan het testen is en 3 honden van het zelfde gezin die aan een stuk door blaffen. Om gek van te worden.
Ook ik heb alweer een leven vanavond, Het moet toch niet gekker worden.
Ik vlucht mijn huis uit voor een buurkind wat de duurzaamheid van ramen, deuren en trappen van hun woning al een uur (met meer dan volle overtuiging) aan het testen is en 3 honden van het zelfde gezin die aan een stuk door blaffen. Om gek van te worden.
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening