Haar te glad voor haarklem
woensdag 30 september 2015 om 17:07
Voor mijn werk moet lang haar vast. Dus ik draag het nu altijd in een staart. Alleen dat vind ik best saai. Vind het vaak mooier als iemand anders het haar vast heeft met een klem. Alleen mijn haar is te glad en te zwaar. Dus een klem zakt altijd binnen 5 minuten uit. (heb ik ook met schuifspeldjes). Weten jullie een misschien een haarklem die niet uitzakt?
woensdag 30 september 2015 om 17:18
quote:Summerdance schreef op 30 september 2015 @ 17:10:
Toen ik nog lang haar had deed ik beide
Ik deed mijn haar eerst in een staart en die klemde ik dan vast met een klem
Dit. Een lage staart, die omhoog klappen en de klem eroverheen, in het vaste haar vasthaken en uitzakken kan niet vanwege de elastiek. Houd er alleen rekening mee dat je er de eerste keren aardig hoofdpijn van kunt krijgen.
En mini-klemmetjes kun je heel goed gebruiken om een knot te maken. Eerst een staart maken met elastiekje, dan de staart om het elastiekje draaien en dan mini-klemmetjes rondom, op de grens tussen knot en hoofd.
Toen ik nog lang haar had deed ik beide
Ik deed mijn haar eerst in een staart en die klemde ik dan vast met een klem
Dit. Een lage staart, die omhoog klappen en de klem eroverheen, in het vaste haar vasthaken en uitzakken kan niet vanwege de elastiek. Houd er alleen rekening mee dat je er de eerste keren aardig hoofdpijn van kunt krijgen.
En mini-klemmetjes kun je heel goed gebruiken om een knot te maken. Eerst een staart maken met elastiekje, dan de staart om het elastiekje draaien en dan mini-klemmetjes rondom, op de grens tussen knot en hoofd.
woensdag 30 september 2015 om 17:39
woensdag 30 september 2015 om 19:26
Ik maak meestal ook eerst een paardenstaart met een elastiekje en dan met een klem vastzetten. Zonder staart piekt het er binnen no time weer uit. Het gekke is dat als ik zelf het idee heb dat mijn kapsel compleet uitgezakt is en dat er allemaal plukjes uitpieken ik juist de meeste complimenten krijg over mijn kapsel;)
woensdag 30 september 2015 om 21:12
Heb hetzelfde probleem en gebruik op aanraden van de kapper instant volume powder van Taft. Je haar wordt hier stugger van waardoor klemmetjes en schuifjes beter blijven zittten. Werkt super! Er is ook nog een goedkope variant van Kruitvat huismerk maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee..
It was in love I was created, and in love is how I hope I die.
vrijdag 2 oktober 2015 om 14:12
quote:Jellyfishy schreef op 30 september 2015 @ 21:12:
Heb hetzelfde probleem en gebruik op aanraden van de kapper instant volume powder van Taft. Je haar wordt hier stugger van waardoor klemmetjes en schuifjes beter blijven zittten. Werkt super! Er is ook nog een goedkope variant van Kruitvat huismerk maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee..Ik wel. Zoals ik eerder al heb aangegeven, werkt het prima!
Heb hetzelfde probleem en gebruik op aanraden van de kapper instant volume powder van Taft. Je haar wordt hier stugger van waardoor klemmetjes en schuifjes beter blijven zittten. Werkt super! Er is ook nog een goedkope variant van Kruitvat huismerk maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee..Ik wel. Zoals ik eerder al heb aangegeven, werkt het prima!