Ouders 25 jaar getrouwd

30-09-2015 23:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
HELUUUUUP mijn ouders zijn in november 25 jaar getrouwd, maar wij hebben geen idee wat we moeten geven. Wij is mijn broertje, zus, broer en ik. Hebben jullie nog leuke ideeën? we gaan al een weekend weg met het gezin voor hun trouwdag, sauna is niet echt hun ding, foto op canvas hebben ze al.. weekenden weg en uiteten met zijn twee doen ze vaak zat. De kosten maken niet al te veel uit. Duss andere iedeeën hoor ik graag!
ballonvaren, danscursus, relathieterapie, dag kleiduifschieten, nacht in een kasteel, gepersonaliseerd liedje, handgeschilderd portret, lasergamen, slipcursus, bruiloft renewal, een kleinkind, oldtimer huren, nieuwe ipad.

wat willen ze zelf graag?
Bloemen.
Een mooi sierraad voor beide!
Naar een musical, concert of theatervoorstelling.
een beeld
Maak een quilt van al jullie oude babykleren?
quote:absor schreef op 30 september 2015 @ 23:13:

ballonvaren, danscursus, relathieterapie, dag kleiduifschieten, nacht in een kasteel, gepersonaliseerd liedje, handgeschilderd portret, lasergamen, slipcursus, bruiloft renewal, een kleinkind, oldtimer huren, nieuwe ipad.

wat willen ze zelf graag?

Ontopic:

Een leuk dagje uit met het hele gezin? Samen ergens lunchen en bijvoorbeeld een fotoshoot doen met het hele gezin en tot slot naar een leuke theatervoorstelling. Ik roep maar iets.

Willen ze niet iets graag hebben, een fotocamera of een mooi kunstwerk ofzo? Of een mooi sieraad voor beiden.
Hebben ze gezamelijke interesses of hobby's?

Of zijn er dingen die ze eigenlijk nooit doen maar zeer waarschijnlijk wel leuk zouden vinden?

Wij doen vaker "thema-weekendjes", met 1 overnachting.

Bijvoorbeeld:

- Naar Ieper, Flandres Fields museum en/of museum in Passchendaele ( eerste wereldoorlog), lekker eten en 's avonds luisteren naar de last post onder de Menenboog

- Naar Amsterdam, online tickets voor Anne Frankhuis, lekker eten en daarna de musical "Anne".

Naar Rüdesheim (Duitsland), slenteren over de kerstmarkt
quote:absor schreef op 30 september 2015 @ 23:13:

wat willen ze zelf graag?O jee, mijn man en ik waren in september 25 jaar getrouwd en wij vieren het aanstaande zaterdag. Ik was echt nog niet zenuwachtig maar nu ik die kado's van jou zie beginnen de zenuwen wel te komen hoor haha.
Wij zijn dan zelf 25 jaar getrouwd en we vieren dat aanstaande zaterdag in een zaaltje. Wij hebben ook zo veel vragen gekregen van wat willen jullie hebben. Wij weten het gewoonweg echt niet. Wij komen niet veel verder dan kado bonnen ergens van of een dinerbon. Wij hebben 1 kind , een zoon van 22 en hij weet ook niet wat hij moet geven behalve een dinerbon. Wij zeggen tegen iedereen van kom gewoon gezellig op ons feest en we maken er een leuke avond van. Dat is wat voor ons echt belangrijk is om zo'n jubileum te vieren met dierbaren.
Een vlucht met een klein vliegtuig boven jullie ouderlijk huis/dorp/stad. Luchtballonvaart. Rondvaarttocht door de gracht in jullie stad met hapjes en drankjes met privékapitein. Ga wadlopen met zijn allen of een rondvaart over het wad.
Een schilderij/kunstwerk naar hun smaak?
Jullie gaan toch al een weekend weg met zijn allen? Da's op zich al een mooi cadeau!

Wij hebben tijdens zo'n weekend eens een fotograaf op een mooie locatie laten komen. Je zou er ook zelf een fotoboek van kunnen maken.
Heb de reacties niet gelezen dus weet niet of het er al tussen staat maar mijn ouders waren afgelopen zomer 30 jaar getrouwd.

Ik heb een fotoboek voor ze gemaakt van de afgelopen 30 jaar met een overzicht van wat ze allemaal hebben meegemaakt. Ik heb ook de meest waardevolle gewone foto's erin opgenomen zodat ze deze niet meer kwijt raken. Het is wat werk maar zoveel leuker dan "even makkelijk" een hotelbon geven oid en heeft zoveel meer betekenis.
Hier hebben we met zijn allen een tafeltje beschilderd met alle belangrijke/leuke dingen uit hun leven. Bijvoorbeeld logo van het restaurant waar ze elkaar leerden kennen, de auto die bijna uit elkaar valt maar die ze niet weg willen doen, een piano omdat ze altijd quatre mains spelen, stukjes van de trouwkaart en geboortekaartjes van de kinderen... Is superveel werk, naar wie heeft nou zo'n tafeltje!
Geen idee, ik ken je ouders niet.
Ik ben niet gek, ik ben een Rorschach vlek!
Als je met z'n vieren bent zou ik 'n mooie reis kado doen.

Naar Zanzibar kun je in de wintermaanden (waar het dan zomer is!) al voor zo'n 600 euro p/p. Dus voor 300 de man kunnen jullie je ouders 'n trip kado doen naar 'n voor hen hopelijk verrassende bestemming.
Shoot first, ask questions later!
Rondvaart met diner aan boord.

Boompje voor in de tuin.

Grote vuurkorf.

Luxe tuinset.

Horloge.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar zijn ze getrouwd, hebben ze een huwelijksreis gehad"? is het een idee om ze daar een paar nachten te laten overnachten? Of om een bruidssuite met alles er op en er aan in een luxe hotel te boeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven